top of page

הטעינו כל פעילות שלכם עם אור קוסמי

לבבות אור אהובים,


בואו עם אהבה אלוהית והישארו מחוברים לנוכחות האל שלכם כמו גם למסטרים שהתעלו המשגיחים על התכנית האלוהית של כדור הארץ. הכירו בכך שהישויות האלוהיות ששוכנות באוקטבה של אור אלוהי אינם כה רחוקים מהשגה.


אתם יכולים ליצור קשר אנרגטי עם כוחות האור בכל זמן שתרצו. למען האמת באחדות כל החיים הם אחד אתכם, במיוחד בשירותכם לכלל. הפנו את תשומת לבכם פנימה לנוכחות האל השוכנת כאור בלהבת הלב שלכם ואז בקשו שכל מה שנדרש לכם כדי להיות משרת-אור בעולם יתממש ללא עיכוב, בידיעה מודעת שזה מתממש.


המשיכו להצהיר את כוונתכם לקבל זאת בשמחה והודיה, כאשר זה נעשה עבור טובת כל החיים. בהצהרות שלכם לאור, יש לכם זכות ויכולת למשוך מהאור כל יום - שפע ממה שנדרש לכם לשירות החיים, בידיעה שהחוק האלוהי שאתם מפעילים דרך אהבה אלוהית - הוא העוצמה היחידה שמתפקדת עבורכם ולכן רק שלמות תהיה התוצאה.


לפני שאתם מתחילים את היום - הצהירו את כוונת-לבכם שכל המכשולים יוסרו מהנתיב בו אתם דורכים, בהכרה ובלב פנימה.


השתמשו בעמוד אור מהאש המקודשת שהנה עוצמה של אהבה שממוססת כל אי-מושלמות ומטהרת כל אנרגיה שנושאת רטטים נמוכים שלא באים מאהבה, בעודכם זוכרים שישנה רק עוצמה אחת ביקום שפועלת עם חוק אלוהי מושלם של אהבה.


בעודכם עושים זאת הצהירו את הסכמתכם לתת שירות אור - באופן חשיבה זה :


אני הנני אשר הנני, עצמי אלוהי שמתקיים לנצח כביטוי אלוהי חי על פני האדמה. אני מברכ/ת את הילד האלוהי שהנני ומכיר/ה תודה לנוכחות-האל עבור מהות יוצרת זאת שלי.


אני הנני אשר הנני, מברכ/ת כל יום שנפתח, כשחר של הזדמנות נפלאה לשרת את רצון האל.


אני הנני אשר הנני, ממקמ/ת את מלוא תשומת לבי על אור העצמי האלוהי שלי, מקבל/ת את השראתו ורעיונותיו לפני כל דיבור ומעשה.


אני הנני אשר הנני, סולח/ת לעצמי ולאחרים בקלות, משחרר/ת מלבי כל זיכרון מפגיעה בעבר.


אני הנני אשר הנני, מתעלה לתוך רמה גבוהה יותר של ביטוי שבא מאהבה, חכמה ועוצמה אלוהית.


אני הנני בעל/ת אומץ להיות כל מה שהנני באמת ; רוח חופשית לנצח.


אני הנני אשר הנני, אהוב/ה של האל לנצח, וביטוי של האהבה שלו לבריאה.


אני בוטח/ת במושלמות של התכנית האלוהית אשר מתנהלת באופן מושלם דרכי.


אני מבטל/ת עם האור, כל חשכה שבאה מתשוקות נמוכות ונשענ/ת רק על הרצון האלוהי.


מלאך הנוכחות שלי מתגלה לי עכשיו ולוקח חסות מלאה על העצמי החיצוני שלי. מיום זה ואילך אני הנני העצמי הנעלה המודע לאל כעוצמה היחידה שפועלת בחייו.


העצמי האלוהי שהנני, הוא התחיה של מושלמות התכנית האלוהית שמתממשת בעולם הצורה כאן ועכשיו - ואשר נשמרת מושלמת לתמיד דרך הכרתי המוארת.


כך קורה וכך הוא !



לתת שירות אור לעולם עם 7 הלהבות של האש הקוסמית המקודשת

בפרטי הסרטון ביוטיוב - מצורפים 7 קישורים



21 views
bottom of page