top of page

קריאות וזימון אור הבריאה להעצמה והתמרה



הציוויים של הפעלת האור דרך הנוכחות האלוהית נועדו להרים את העומס שיושב על להבת הלב של כל זרמי החיים בעולם, וזאת כדי להקל על כלל האנושות. כאשר האור מופעל יש יותר סדר, הרמוניה ומתגלה יותר יופי בחיים. האור ממוטט את כוחות האשליה ומאפשר לטהר תבניות מחשבה שגויות מהרבה מצבים בעולם, כמו גם לנטרל כוחות אלה מחייכם. בהבנה שישנה "נוכחות" אלוהית באדם, והידיעה שהאור מאותה נוכחות - הוא אור ההבנה של "האני הנני" הנעלה באדם, אשר מבקש להתגלם דרך כל מחשבה, הרגשה דיבור ומעשה בעולם החוויה שלו - אז החובה הראשונה של כל תלמיד מסטר היא שדרך "האני החיצוני" עליו לפנות אל נוכחות האל האהובה, שהנה הרוח הקדושה השוכנת בכל - דרך האני הנעלה שלו ולבקש מה שנדרש לחיים, דרך קריאות אלה שמוצגות כאן.


לבקשתם של סטודנטים רבים של לימוד זה של קריאות הערצה לנוכחות האל והזימון שלה לפעולה - הוא ניתן לציבור הרחב עם הצו שכל מי שלומד, קורא ומשתמש בקריאות אלה יוחזק בידי אהבת נוכחות האל הנעלה, בחיבור מודע תמידי עם המאסטר האלוהי שקיים בתוך עצמו.


לפני הפעלת הנוכחות האלוהית, ניתן קריאות של הערצה ושבח לנוכחות האל

"נוכחות האני הנני הנערצת, הנעלה ! " "הרחיבי את אורך המפואר, הנצחי דרכי. אני מציע/ה לך את שירותי הטוב ביותר, בהתאם ליכולתי. אני אוהב/ת אותך ואני כה מבורכת באור הנהדר שלך שמרים אותי מעל ומעבר לעצמי החיצוני המוגבל שלי.


את אשר מחזיקה באהבה בשפע האלוהי של היקום ממך אני מושכ/ת את האור המבורך שלך לשירות החיים, עם הכרת תודה מלאה של לבי ".

אוסף קריאות של חניכי המסטר המתעלה, לנוכחות האל הנעלה להעצמה והתעצמות אישית וגלובלית ולהסרת מה שאינו אלוהי בחיים

"נוכחות האל הנעלה, האהובה שלי !"

  • תני לי לשמוע אותך, לראות אותך ולחוש אותך בכל מחשבה, הרגשה ומעשה שלי. תני לי להחזיק את ידך, כדי שאוכל ללכת בעקבותייך ולדבר אתך.


  • תני לי להבין, לדעת ולזכור את המציאות האלוהית. אפשרי לי לשכוח כל מה שאינו מציאות זאת ולהכיר את עצמי כפי שאת בתוכי, כאור הגדול של האל, לנצח נצחים.


  • הסירי ממני כל ספק ופחד, הטעיני אותי באהבתך הנצחית, באומץ, הרצון, הכוח, החכמה והשלמות ההולכת ומתרחבת שלך שמתגלה בכל העולם.


  • מוססי באהבתך כל מה שבא מתפישה אנושית שגויה. מוססי את הסיבה והתוצאה של זה, כך שייעלם לנצח.


  • התגלי דרכי בכל מחשבה, דיבור, הרגשה ומעשה ועשי כל דבר דרכי בצורה מושלמת וראי שאני מרחיב/ה את השלמות שלך לכל החיים, לנצח.


  • צאי לעולם והקריני את אור האהבה האלוהית שלך בפעילותה העוצמתית והדינמית ביותר לכל ערוץ חינוכי שקיים בעולם עלי אדמות.


  • בטלי לנצח את כל ההוראה שאינה מהאמת והתודעה האלוהית של המאסטרים הנעלים !


  • הטעיני אותי ואת עולמי באור הלהבה הסגולה של עוצמת האהבה האלוהית שמכלה כל מה שלא רצוי ושמרי אותי לנצח בשלמותך הכול יכולה.


  • עשי את כל הדברים לחדשים באופן מידי והחזיקי בהן במלוא השליטה האוהבת שלך. הרימי את כל ישותי ועולמי אל לב כוכב האהבה שלך וראי שאני נשאר/ת בשלוה ובכוח השליטה העצמית שלך לנצח.


  • הובילי אותי תחת ההנהגה המושלמת שלך והחזיקי אותי בטוחה שם לנצח, כך שאיווכח שאת, נוכחות האל האדירה - היא התבונה היחידה השולטת כאן ושם ובכל מקום אליו אפנה.


  • אני מוסר/ת לך את החזקה והשליטה על תשומת ליבי. שמרי אותה עם שלמותך לנצח, ואל תיתני לה יותר ללכת לאיבוד בעולם האשליה.


  • השגיחי שלעולם לא אחמיץ את ההנחיות שמגיעות ממך ! ראי שאני מבטאת רק את מה שמרחיב את השלמות שלך כך שהיא תגיע לכל מקום, תמיד.


  • אני מזמינה את ההדרכה המלאכית שלי להחזיק אותי בלב האוהב שלה ולקחת אותי הלילה למישורי האור בזמן שהגוף שלי ישן. למדי אותי בעודי שם איך לממש את לימודי המאסטרים הנעלים.


  • תודה שאת מדריכה אותי איך לממש את ההוראה הזו בצורה ברורה בכל פעילות חיצונית שלי, מיד כשאני מתעורר/ת בבוקר. כך שאביע תמיד את השלמות המלאה והנצחית שלך. בשם האני הנני ; העצמי הנעלה שלי ; כך הוא !

הטענה מנוכחות האל האהובה, האוהבת, החכמה והעוצמתית !
  • נוכחות האל האהובה, הנעלה - אני קורא/ת אליך כמו שלא קראתי מעולם ! נועי לפניי ודרכי לכל מקום, ועשי הכל עבורי ובאמצעותי בצורה מושלמת !


  • הגני עליי מפני ההצעות האנושיות של העולם החיצון, המחזקות אשליה של חוסר ומוגבלות, כדי שאוכל לקבל ולהיות רק האני הנעלה שלך המבטא את שלמותך לנצח !


  • הטעיני את ההכרה שלי בתודעת המאסטר הנעלה שלך ושמרי על זה באורך הנהדר לנצח כך שהגוף הפיזי שלי לא יבטא שום תכונה של בן-תמותה. שמרי אותו לנצח מלא רק באור עצמיותך הקורנת, מלאת ההוד.


  • הביעי את שלמותך המפוארת בהכרתי, גופי וחיי. כאשר ההכרה שלי הנה הכרתך וידיי אלה הם ידייך, שחקי עמם את השלמות הנפלאה שלך והפיקי את התהילה והתפארת שלך דרכי! .


  • קחי אותי עמוק אל תוך הלב הקוסמי שלך; לאור השמש המרכזית הגדולה ! הטעיני את התודעה שלי עם האור הנעלה הזה !


  • למדי אותי את הידע המלא של המאסטרים הנעלים על הלהבה שבלב ; הביאי אותי לראות את החיים כשאני מתעורר/ת, עם הידע הזה בהכרה המוארת הערה שלי. הודיה !

הודיה !


להיות מסטר מתעלה בחיים

נוכחות אלוהית נעלה, אוהבת !
  • עשי לי לב חדש וטהור עם אורך המקודש. לב שישמור ויבטא את נוכחותך האוהבת, החכמה, את אורך המשחרר וניצחונו בי ודרכי, לנצח !


  • הראי לי איך ליישם את הידע של המאסטר הנעלה במלואו כך ששירותי לעולם יוגשם במלוא תפארתך, מגלה לכול החיים את האהבה הקורנת הנצחית מהשמש המרכזית הגדולה.


  • הטעיני את הכרתי, גופי ועולמי עם קרני אור האהבה, החוכמה והעוצמה האלוהיים, עד שזה יגרום לי לבטא את השליטה המלאה והמבורכת שלך דרכי כהרמוניה, שגשוג ואחווה בכול; כחיים המושלמים של מסטר מתעלה.


  • נוכחות האל הנעלה, בשם האני הנעלה שהנני, הביאי אותי תמיד לפעולה הדינמית ביותר שלך עם אהבה אלוהית מלכדת ובשליטה מלאה של מאסטר מתעלה דרך ההכרה והגוף שלי.


  • הגבירי בי את חוכמתך וחסדך דרך האצלת אורך המבורך בהכרה ובגוף, והפיחי בי את שלמותך הנפלאה לנצח.


  • טעני את גופי באור המלכותי שלך, עד שכל אברי גופי יהיו קורנים וזוהרים. התבונני דרך עיניי עם הכרתך המושלמת, והשגיחי עליי שאהיה מודע/ת לנצח רק לשלמותך, שמתקיימת ומתגלה היום ולתמיד !


  • נוכחות נעלה מלאת חסד, אני קורא/ת אליך לענות לי עם אורך הקורן בהכרתי! הבעירי את הווייתי והעולם שלי, עם שליטה מלאה של אורך בי ודרכי.


  • הביאי הכל לסדר אלוהי דרך אהבה אלוהית ובאופן מיידי, ושמרי על כך לנצח!


  • נהלי את כל הפעילות שלי עם הכרה של מאסטר נעלה שמחייב את כל החיים להפגין את השלמות שלך, אשר מתקיימת בבריאה, לנצח.


  • הטעיני אותי במלוא האהבה האלוהית ותודעת המסטר שהנני - עד שכל אדם, מקום, מצב ודבר אליו אני קשור/ה נעשים מיד הרמוניים וצייתנים לנוכחותך היפה.


  • הכשירי את כול החיים עם השלמות שלך ; הטעיני את העבודה הקדושה הזו בתודעת המאסטר של סן ז'רמן, לנצח.


  • אני קורא/ת אליך להתגלות דרכי בעולם במלוא הביטוי של כוחך וחוכמתך כדי להפיק ניסים וניצחונות בלתי מוגבלים של האור שלך, לנצח.


  • הראי לי את הדרך לחיי האמת שלך. החובה שלי לעשות דרך זאת ברורה לי - אז הראי לי את הדרך הקצרה והקלה ביותר להיות אור העולם, כמסטר הנעלה שהנני !

  • הודיה !


קריאות יומיות אותן ניתן ליישם, בכל שעה ביום
  • "בשם העצמי האלוהי שלי, כאן עכשיו ולתמיד אני נותן/ת לך, נוכחות האל האהובה להפעיל דרכי את הבעלות שלך על חיי.

  • אני נותן/ת לך את צייתנותי להוראתך. קחי בעלות על הכרתי וגופי כאן ועכשיו.

  • בשם העצמי הנעלה שהנני, צעדי קדימה והטעיני את הווייתי והעולם עם אור האהבה, החכמה והרצון האלוהי שנוכח בלב הסודי שלי ושמרי על זה שיישאר לתמיד !

  • הטעיני אותי עם האור המנצח של המסטר המתעלה בהתעלותו לאור,ראי שאני עושה את ההתעלות שלי במהרה !

  • קחי אותי לתוך לבך האלוהי וגלי לי ודרכי את מלאות עצמיותך האוהבת, המתממשת בחיים, באופן נצחי.

  • הביאי את ניצחון האור והאהבה שלך שיעבור עכשיו דרכי, ויתגלה במלוא תהילתך הזוהרת בעולם.

  • שמרי על הכרתי ורגשותיי מכל דבר שאינו מלוא נוכחותך האוהבת ופעילותך המושלמת שמתממשת מיד ולתמיד עם חכמתך וחסדך.

  • רדי לתוך הכרה וגוף זה שלי. קחי עליו כאן ועכשיו את מלוא ההנהגה בכל פעולותיו והחזיקי דרכי בניצחון האור לתמיד !"

  • משכי אותי לתוך אור לבך הזוהר וחתמי אותי שם לתמיד עם מושלמותך, כך שמלוא אורך יתבטא דרכי !"

  • בואי קדימה והטעיני את הווייתי והעולם עם אור זה של אהבה אלוהית הזוהר כאלף שמשות.

  • מלאי את הנתיב בו אני צועד/ת בברכות זורמות, בנסים של מסטר מתעלה וניצחונות של האור, לתמיד".

  • נוכחות האל הנעלה, בואי וממשי את הנסים של מושלמותך הנעלה מידית. ראי שרק הטוב הנעלה ביותר יתגלה תמיד במה שקורה בחיים.

  • הודיה !

קריאות לביטול טעויות ומצבים לא הולמים

נעשות דרך התבוננות פנימית וזיהוי מצבים

שיש להטמיר אותם דרך הנוכחות האלוהית

  • נוכחות נעלה ומאירה, האירי מצב לא נעים זה עבורי (לומר מהו…) וספרי לי את האמת המלאה שלך לגביו. תני לי להבין לחלוטין מצב זה. אני רוצה לדעת את פשרו ולהבין מה עלי לעשות לגביו.


  • בואי דרכי עכשיו ולתמיד כדי שאהיה "אור אלוהי שתמיד מנצח" בכל המצבים בחיי.


  • "נוכחות האל הנעלה, הסולחת, המשחררת ! סלחי להם כי הם לא יודעים מה הם עושים (לציין מצב) והשגיחי עלי דרך להבת האור שלי - שגם אני לא אעשה זאת.


  • סלחי לי על הטעויות שעשיתי (לציין מהן…) בואי קדימה עם הכוח האינסופי שלך ואהבתך, והמירי את האנרגיה הלא הולמת שנוצרה - לנס של שלמות, אשר מתגלה היום.

  • הודיה !


קריאות וזימון האור הקוסמי להתמרת מצבים בחיים

  • הקריני לתוך המצב הזה ….(יש לציין מהו) את זוהר האהבה האלוהית שלך, הפועלת כנס.


  • אני קורא/ת לך לבוא ברגע הזה ולהטעין באור את המצב הזה שנוגע ל- ( לציין מצב או אדם, מקום או דבר...) עם מלאות עצמיותך האוהבת. הקריני לתוכו את האור הזוהר שלך מחולל הניסים עם אהבה אלוהית וחייבי אותו להיות נס של שלמות נעלה עבור כולם, ושמרי זאת כאור מתרחב לנצח.

  • מלאי את ההכרה והלב של כל האנושות עם "אור האל המנצח" המחייב את השלמות להתבטא בכל מקום, כדי לברך את כולם לנצח בכוח האור של אלף שמשות. רדי למקום הזה…. (לציין מהו) ועשי את עבודתך המושלמת, מחזיקה את ההנהגה המלאה של חכמתך כאן לנצח !


  • טהרי כל מה שאינו אלוהי במצב זה…..(לציין מהו) שחררי את כוח האהבה האדיר שלך כדי ליצור נס של שלמות עבור כל הנוגעים בדבר, ושמרי אותו לנצח קיים על ידי נוכחות האני הנני האדירה שלך.

  • הפני אותי הרחק מהחוויה האנושית השגויה של…..(לציין מהי). קחי מה שאינו אלוהי לתוך ריק, כך שזה יגרום לי לשכוח טעות זאת לנצח !


  • שמרי אותי עם רגישות אינסופית כלפיך וכלפי שלמות החיים, הקיימת לנצח בלב אהבתך. הסירי את הספק הזה ממני! ...(לציין מהו) ! תני לי לראות, להרגיש ולהיות מלוא האמת האלוהית…. (לציין מהי) כדי להגשים את השלמות שלך בחיי, לתמיד !

  • מטיהור מצב זה (לציין מהו...)הראי לי נסים שמתגלים בעולמי - כשלום נצחי, אהבה, הרמוניה, הארה, הגנה ושלמות, עבור כל הנוגעים בדבר. הודיה !


(הפעלות נוספות יפורסמו בהמשך בבלוג האתר הזה ובסרטוני יוטיוב בערוץ שלי)


Comments


bottom of page