top of page

הלהבה הסגולה ותרומתה להתעלות

המסטר של הלהבה הסגולה הוא סיינט ג'רמיין - המסטר המוביל את העידן הזהוב החדש. האש המקודשת הסגולה, היא אש מרוח הקודש שמבטלת ומתמירה את הסיבה, תוצאה, רשומה וזיכרון של כל מה שאינו הולם, שנצבר באדם כקרמה שלילית. להבה זאת מכונה גם אש ההתמרה, הרחמים, הסליחה ולהבת החופש. אש הלהבה פועלת לביטול כל בריאה שגויה אנושית שלא הולמת את האלוהי, מבלי לשלם את מחיר הקרמה שנצברה במערכות החיים של כל אדם, מחיים אלה וחיים קודמים. כך ניתן להתקדם בביטול קרמה שצברנו ולהתעלות. מה שנדרש זה להצהיר עם כוונה עמוקה את המשפט הבא ולהזדהות עם נוכחות האני הנני. לומר:

"אני הנני הוויה של אש סגולה, אני הנני טוהר רצון האל !" לראות או לחוש אור סגול בהיר של האש הסגולה, שחודרת דרך כל אחד מארבעת הגופים הנמוכים, עוטפת אותם ומבעירה כל מה שאינו הולם, בגוף הפיזי, הרגשי, המנטלי, וגוף הזיכרון. אור האל הוא אור תבוני יודע כל. הוא מבחין מה אינו ממנו ומבטל זאת בהצהרה שבאה מאדם שבאמת רוצה להבריא את ארבעת הגופים הנמוכים שלו. כאשר אומרים עם אמונה וכוונה "אני הנני"- שאלה מילים שמפעילות עצמה יוצרת אלוהית, אז משפט זה שנאמר מפעיל את האש המקודשת לנקות מה שאינו הולם. האור התבוני הזה מגיע לכל מקום אליו הוא נשלח כאשר יש כוונה טובה בלב. ככל שעבודה זאת נעשית ברצינות ובהשתוקקות להתנקות, כך הבריאה השגויה שיצרנו מתמוססת ברמה של חומר ואנרגיה. המסטר סיינט ג'רמיין מסביר , שבקריאה לנוכחות "האני הנני" וזימון האש הסגולה לפעולה, אדם יכול לטהר את ההכרה והגוף מכל מה שחוסם את זרימת האור וכך לנקות את התודעה כדי לקבל יותר הארה, מהרמה של הגוף הפיזי עד גוף הזיכרון. מלבד הטיהור עם הלהבה הסגולה יומיום, יש להתאמן בשליטה עצמית בכל הרבדים של החיים, ברמת הרגש והמחשבה וליצור כוח התנגדות להכיל שליליות בכל מובן. בצורה זאת הניקוי שעושים עם האור האלוהי הוא אפקטיבי.

מהות האל היא אהבה סולחת וחומלת וניתן להשתמש בלהבה הסגולה שהנה מהות אלוהית זאת, לרומם, להתמיר, לטהר באמצעות משיכת האור האלוהי הסגול שנובע מהשמש המרכזית הגדולה שבלב הקוסמי.


סיינט ג'רמיין מסביר: הדמיה אמתית היא פעולה של האל הפנימי ועצמת הראיה בהכרת האדם מביאה זאת להיות נגלה בחוץ, בתוך חוויית החיים. מהיום, הבה נחזיק את תמונת הניצחון מעל כל המגבלות והשחרור שלנו מזה. בתחילה עליכם להיות מסטרים על זה ואז אתם מבטלים אותם, כי כל עוד הם קיימים המגבלות ינסו להיות מסטרים עליכם. לכן המשיכו להטעין כל מצב באנרגיה של אמונה עם התמונה של מה שתרצו ממצב זה להשיג. ההדמיה של הלהבה הסגולה שימרו על תשומת הלב והתרכזו בתחושה פנימית את הלהבה הסגולה חוצה את גופכם, עד שהשמחה והאושר שלה יתחילו לעשות אתכם מוארים יותר. הישארו עם זה וחושו את החמלה הסולחת של האל. את האהבה הטהורה שלה חושו זורמת לתוככם , מנקה כל חלקיק חומר שלא מפיק מושלמות. הבינו שהאהבה בלהבה זאת רוצה לשחרר כל חומר ממכם שאינו עם טוהר נצחי. כך תלמדו לאהוב את הלהבה הסגולה יותר. ככל שתשתמשו בה יותר, כך היא תברך אתכם יותר. ככל שהיא נעשית אמתית וככל שתמשכו אותה אליכם, כך אוטומטית תרימו את עצמכם ותתעלו. כל בוקר או ערב קחו לכם שלוש דקות והתמקדו עם תשומת הלב על מרכז הלב. כעת קבלו אליכם יופי, נעורים, וכוח. אתם תשיגו כך תוצאות נפלאות. את העבודה עם האור האלוהי יש לעשות כל יום, עם משמעת רצינית, אחרת לא מתקדמים הרבה. בגלל השפעת תודעת ההמון על ההכרה האנושית, יש לנקות את מה שלא הולם כל יום לפי מה שמבחינים שעולה וצף להכרה, ולאחר הניקוי יש לשמור ששליליות לא תכנס. לכך נדרשת שליטה עצמית, שמשתפרת כל יום, דרך התמדה בדרך המסטר המתעלה.


הפעלה בסרטון

הסבר מורחב איך הלהבה עובדת ומעלותיה : קישור


24 views
bottom of page