top of page

העיקרון הגדול של הבריאה הוא אהבה מלכדת

  • המסטר המתעלה מלמד את חוקי החיים האוניברסליים ואומר :

הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד. כעת דרך המידע האוניברסלי הזה יש לכולם את הדרך והאמצעים לבצע התמרה אישית זו של האנרגיות עליהן הם אחראים. כך הם נעשים כשירים להיות הוויה אנושית-אלוהית. זה הזמן להבין ולפעול בצורה בונה, לממש את מה שאתם מצהירים. להיות "האל בפעולה". דעו שלהצהיר זה לא מספיק. אהבה היא רוח טהורה ואור אלוהי שמחובר לתודעה האוניברסלית האחת. האור של האהבה זה נשאר טהור ומושלם לנצח. הוא נשמר מכוח עצמו, נצחי, זוהר ותבוני. זוהי עוצמת אור תבוני והחומר האמתי היחיד שממנו נוצר כל דבר בקוסמוס, כמהות החיים המושלמת לנצח של האל.


בלב כל דבר ישנו גרעין מרכזי והאלקטרונים המסתחררים סביבו יוצרים אטום. ליבת אהבה זו היא עבור האטום כמו שהקוטב המגנטי הוא עבור כדור-הארץ ומה שהוא עמוד-השדרה עבור גוף האדם. ללא ליבה מרכזית שמכונה מרכז לב יש רק אור אוניברסלי לא מעוצב.


עוצמת התנועה המסתחררת בתוך הליבה המרכזית היא נשימת-האל והיא הפעילות המרוכזת ביותר של אהבה אלוהית. כך ניתן לראות שהאטום הוא ישות בפני עצמה, שיש בה נשימה חיה שמביאה לקיום האטום דרך אהבת השכינה, באמצעות רצון תבוני המודע לעצמו. באופן זה הצו האלוהי מתגלם.


המנגנון בו משתמשת התבונה המודעת לעצמה לשם השגת ביטוי זה של הוויית האל - הוא מחשבה ותחושה. משך הנשימה נקבע על ידי הרצון של התודעה המשתמשת באותו אטום. כך האטומים יכולים לקבל אהבה. הנשימה האלוהית היא נצחית והסדר - או החוק הראשוני - נשמר כך לנצח.


מחשבה חיובית בונה תחושה הרמונית בתוך נפש וגוף אנושי, והם למעשה פעילויות של אהבה וסדר אלוהי - המאפשרים ליחס ולמהירות המושלמים של האלקטרונים בתוך האטום להישאר קבועים וכך הם נשארים מקוטבים בנקודה ספציפית ביקום כל עוד משך הנשימה האלוהית בתוך ליבתם נשמר יציב על ידי רצונו של העצמי המכוון אותם - כאינטליגנציה מודעת המשתמשת בגוף בו הם קיימים.


באופן זה איכות השלמות ותחזוקת החיים בגוף האדם נמצאת תמיד בשליטה מודעת של רצון הפרט האוהב. לעתים קרובות מאוד כאב בגוף, פחד, חוסר וודאות ודברים רבים אחרים משפיעים על האישיות לשנות את החלטותיה בנוגע למה שהיא רצתה בעבר, אך כל מה שקורה לגוף נמצא ותמיד יהיה בשליטת הרצון החופשי של הפרט.


לפיכך, לכל אדם באמצעות מחשבה והרגשה יש את הכוח לעלות הכי גבוה או לשקוע הכי נמוך. כל אחד קובע את מסלול ההתנסות שלו על ידי שליטה מודעת בתשומת לבו לגבי מה שהוא מאפשר לתודעתו. לאחר עידנים של זמן בן האדם קשר עצמו שוב ושוב למסע האנושי, בשובו אל עולם החומר הפיזי לשם ניצחון סופי במודע ועם רצון חופשי.


רבים מבקשים למוסס את הקרמה שהצטברה בהם במשך העידנים ולתת שירות לאור. להיות "האל בפעולה". הצוות הקרמתי של ההיררכיה הרוחנית אינו משגיח על האישיות שלכם, אלא על האור שלכם. אלה מההשגחה אינם מסתכלים על אירועי העבר, או על הפרעות בחיים ושליליות, אלא רק על כמות האור שעמו התרחבתם כ-אל בפעולה ולפי זה הם מעניקים לכם לכם אנרגיה כפולה על מאמציכם.


לצליל-הנשמה יש יכולת לטהר, לאזן, לתאם ולהטמיר כל היבט פיזי, מנטלי, אתרי ורגשי עד לרמה התאית העמוקה ביותר האפשרית. כל מה שהייתם עד כה נישא בתוך כל אחד בצליל המקודש אשר לו. אתם יכולים לדעת אותו עד ליבת הווייתכם כשתשמעו אותו. כל תא, אטום וחלק מגופכם יזהה זאת כשלכם. זה נמצא בכל זיכרון שאי פעם היה לכם, ונעשה לחלק בלתי נפרד מכל אחד מכם.

זה משפיע עליכם דרך השמחה והעצב שאתם מרגישים. זה לא ישפיע על שום זרם חיים אחר באותה דרך בה אתם מושפעים ממנו באופן אישי. אם עדיין לא גיליתם את המפתח לצליל המרכזי שלכם, כדאי שתעשו זאת, כי באמצעות הטון המקודש הזה, ההתקדמות הרוחנית שלכם תואץ מאוד.


חד משירותיה של הקרן השביעית של רוח הקודש הוא לטהר ולהעביר חומר טהור הנמשך אל שדות הכוח סביב האלקטרונים בגופים הרגשי, המנטלי, האתרי והפיזי . החניך הרוחני הכנה והמסור בתהליך ההתעלות שלו, משתמש במיוחד באש המקודשת הסגולה כדי לנקות את שאריות החוויות הלא הולמות שלו בחיים, תוך פיתוח מודע, צעד אחר צעד של הטבע האלוהי שלו. זהו טבע שמביא איזון, שלמות רוחנית וחמלה לשאר ברואי היקום.


דעו כי האור המקודש ממשיך לחדור ולמלא כל חלק מההוויה והעולם שלכם ומטהר באש הסגולה, המרפאת, משחזר ומחזיר את החיים כל הזמן לתפארת הנוכחות האוניברסלית של העצמי האלוהי. כשכל אחד מכם ממשיך להשתדל להיות "אל בפעולה" - אז הרוח ממשיכה לגעת בכל החיים דרככם. כך כל זרם חיים יידע ש-"אני אשר הנני" הוא אחד בכל החיים !

ככל שהשירות שלכם לחיים ניתן מהלב, אתם תהיו בהרגשה ובידיעה שהכול מושלם וניתן לכם תמיד לפי הצורך שלכם. הממלכה הרוחנית נמצאת אתכם תמיד במחשבה, מקיפה אתכם במעטה ורוד מרהיב של שלווה אוהבת. אשרי מי שלבו פתוח לקבל את החדש עם אהבה חובקת כל !



Comments


bottom of page