top of page

אפשר להנהגה האלוהית למשול על חייך


המסטר המתעלה סינט ג'רמין מלמד אותנו לפתוח כל יום

עם תרגיל יומי אותו ניתן לעשות במשך היום -


אנו מקורקעים עם פנינו לכיוון מזרח - לזריחת השמש. אומרים בנחישות : "האל הנעלה שבתוך לבי, אני עומד/ת מול הזריחה שלך ומקבל/ת את הקרינה הנעלה שלך ואת פעילותך שמתממשת באופן גלוי בכל חוויה שלי, עכשיו ! "


עקרונות להתבוננות ויישום בחיים בדרך המסטר המתעלה ~ עלינו כתלמידים שמשתמשים בעקרונות המסטר המתעלה, לבחון קודם כל את עצמנו אם אנחנו רציניים בנחישות שלנו לשרת את האור ללא תנאי. אם אנחנו רציניים, נוכל לעמוד באור ביציבות ולצעוד אתו לכל מקום. עלינו להיות ערים בעמידה זאת באור שהננו ואז לשרת רק את הנוכחות האחת של אל האמת והצדק. ~ האל, כנוכחות "האני הנני" העילאית שישנה בנו, מושל בכל מה שנפתח בחיינו בסדר אלוהי מושלם. למרבה הצער בשל חוק הבחירה החופשית, בן האנוש נעשה הבורא היחיד של הרמוניה או חוסר הרמוניה, של תפישת נפרדות והכרה בטוב ורע. חוסר הרמוניה נוצר רק כאשר מישהו מאתנו יוצא ממסגרת חוקי סדר אלוהי זה. ~בספרה החיצונית של המין האנושי, האדם הוא היחיד בבריאה שבאופן מכוון יוצר חוסר הרמוניה ומשתמש באופן לא הולם באנרגיית האל ששמורה בו ולכן נוצר מעגל חיים ביקום שבו אלה שמתפקדים בתוכו תפשו לעצמם סמכות והצהירו על עצמם כבלתי תלויים בבורא שלהם. ~יש בני אנוש רבים המסרבים להכיר בכך שנוכחות האל אמורה להיות פעילה בחיים שלהם ושהם נועדו לכך מטבע בריאתם. כאשר עקרון חיים אלוהי זה ופעילותו לא ממומש בהכרה האנושית אז המין אנושי ברובו משתמש במחשבה והרגשה ללא רסן, ובאופן לא הולם וחסר מודעות. ~במשך כל העידנים המין האנושי הטיל את האחריות על האל עבור כל הפעילויות ההרסניות של האנושות - אבל בזמן ההכנה לעידן הזהוב, עקרונות אלה של חיים מתגלים והם יקבלו שימוש עם עוצמתם הבונה, דרך חינוך נכון של תפישת ההכרה החיצונית. - מה שמתגלה ונחווה במצבים היום, זו היא חזרה שוב ושוב של מאבקים בין שני כוחות ומצבים שחוזרים על עצמם דרך הכרה משותפת של האנושות. כעת בעזרת הקרינה הקוסמית הממלאת את כדור הארץ באור ובעזרת שליחי-האל שקולטים זאת, השתוקקות בן האנוש מתעוררת לאלוהי שבו - ומתוך זה הכול יביא להתייחסות נכונה באנושות בין ההכרה הפנימית כסיבה לפעילות החיצונית של האנושות. ~ כל אחד מאתנו חייב לשמור בהבנתו את העובדה שכל אחד הוא המושל על חייו ופעילותו דרך מחשבה מודעת. כל אחד מצווה לבחור מה הוא רוצה לממש בחייו, כשהוא זוכר שאין עליו לדאוג לדברים בעצמו. עליו לזכור תמיד לסדר בהכרה את החזון שהכרת האדם המודע לאלוהותו היא הפעילות הפנימית דרכה האל פעיל בבריאה. לכן עלינו להיות שמחים ונחושים להשיג תכלית נעלה זאת. ~עלינו להימנע מלהתפתות לייעץ לאחרים - כי האל בכל אחד מאתנו הוא היחיד שיודע מה הטוב ביותר לכל אחד מאתנו. בת קולו משגיחה ומדריכה כל מי שמודע לה בעצמו. אף אחד מאתנו לא צריך לחוש מוטרד ממצבים חיצוניים, כי בדקות ספורות של התבוננות פנימית והקשבה אנו יכולים להכיר בפתרון לכל אתגר ולקבל שישנה רק עוצמה אחת בכל פעילות שלנו שהנה האל הכול יכול, יודע -כל ומיטיב לכול. עלינו לזכור :

- להישען על האל ולדרוש את הנוכחות העילאית שלנו לפתרון נכון של כל בעיה, בידיעה שזה ייפתר או שיסודר בדרך הנפלאה ביותר של פעילות אלוהית עד להשגת הרמוניה פנימית מלאה.


~ לזכור שהאור האלוהי מתמיר כל דבר לא הולם בהכרה החיצונית כאשר מתחברים לזהות האלוהית במודע ומבקשים זאת. לאור יש את העוצמה להביא להשלמת מה שנדרש לנו וזאת, בידיעה שההכרה החיצונית הנה כלי רכב נעלה שדרכו אנרגיית האל יכולה להיות מכוונת במודע להישלח לכל מטרה טובה. ~עלינו לדעת שיש לנו בכל רגע בכל מה שדרוש לנו. יש לנו את הנוכחות העוצמתית ביותר להגנה, הכוונה ופתרון של כל מצב שכל הזדמנות מביאה לפנינו. לכן, ניאחז בנחישות בנוכחות האל הפנימית כדי שתמשול בכל חוסר הרמוניה ותסיר כל מצב שגוי לתמיד.


~הפעולה המהירה ביותר שנעשה היא תמיד לדרוש את נוכחות האור הפנימית הגדולה לצאת לפעולה. נדע, שאנרגיית האל תמיד פועלת בהתאם להכרה המודעת שיש לנו ממנה. עלינו למשול אתה בכל הזדמנות ואתגר, אבל בידיעה שלעולם לא אנחנו אלה שמושלים במצב ושזאת רק הנוכחות האלוהית שבפנים שעושה את העבודה הנדרשת, דרך חוכמתו של העצמי הגבוה.


~ כעת לקראת העידן הזהוב הגיע הזמן שניצור קשר עם העצמי הגבוה ונחזיק בזה לתמיד. הרעיון שעלינו לאמץ הוא - להמשיך לזמן את נוכחות האל שבפנים תוך הכרה וקבלה שהנוכחות האלוהית צועדת לפנינו ודואגת לבטל את כל הבעיות האנושיות שיוצרות מוגבלות בחיינו ומביאה לנו הרמוניה ואושר.


~ העצמי הנעלה שומר עלינו דרך הדרכה ישירה שנהיה חופשיים מהטרדה חיצונית או ממצבים כובלים. לכן, הבה נזכור שכל חוויה בחיים הנה רק הזדמנות בעלת-עוצמה שיש לנו כעצמי חיצוני, כי היא מביאה הזדמנות להציג לראווה את האופי האלוהי והנעלה של החיים, שיודע רק מושלמות.

סרטון לעבודה מעשית


Comments


bottom of page