top of page

אתה הנך האחד והכל - דע את עצמך

דע שאמת גדולה נפתחת יותר ויותר בהכרתך כאשר אתה מתרחב בתודעה לתוך ממדי ההכרה של עצמיותך הנרחבת. בהכרה הגבוהה הזאת אין כל שיפוט כלפי אחר או כלפי הגרסה של האמת שלו, כי רק כך אתה נעשה מואר כשמש.


עולם האור כעולם הסיבה, נמצא בפנימיותך. הוא היקום הפנימי שכולל את כל מה שיש כדי לבטא אלוהות בעולם החוויה. הוא היעד של התכנית האלוהית עבורך. אתה יכול לשכון בו בהזדהות עם ההוויה שלך ואור התודעה שלך בכל רגע נוכחי. כאשר אתה מוותר ומתרוקן מתפישות העבר שלך כבן-אנוש מוגבל ונפרד מהבורא והבריאה בכל מובן, העולם הישן נעלם והווייתך הנצחית יכולה לבוא לידי ביטוי. ככל שתשחרר אמונות שבאות מהעולם האשלייתי שנתפשות כדבר אמתי בעולם זה, כך יותר תחזיק בהכרת עולם האור של העצמי האמתי שלך.

כאן אין עליך לעשות משהו, אלא רק להיכנע לרוח-האל בך ולאפשר שהיא תעשה את העבודה. ממקום זה תוכל לממש כל דבר בעולם הנגלה וללא הגבלה. אתה נותן סמכות לעצמי-האל שיהיה הביטוי בחייך ואתה אומר :

אני והאל, אחד. לכן יש לי את כל החכמה, האהבה, הרצון הטוב והיכולת לבטא

את החיים הטובים ביותר שהבורא מועיד לי !

לך בעקבות הקול הפנימי. זה היועץ החכם ; המסטר הפנימי שמחבר שמיים וארץ ; העצמי האמתי שלך -

כאשר אתה זקוק לאיזון ; קרא לנוכחות האלוהית. היא אם-החיים והנה אנרגיית חיים מרפאת ויצירתית של אהבה. אפשר לרוח-האל בתוכך לעשות נסים ושינויים במה שנדרש לך. עוצמה זאת היא מרפאה ומחיה עם מהות של אהבה. עמה תוכל לדבר בדינמיות וסמכות של מסטר - יודע שאתה בן-אל מודע !


כאשר אתה עושה קריאות לזימון האור האלוהי ואתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך, זה הכוח של תודעה ערה. אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם מעצם השימוש בזהות הנעלה שלך.


במיקוד ובהתרחבות התודעה שלך באור אלוהי, השירות שלך לאחרים מתרחב באופן טבעי. אתה נעשה מתואם ורגיש לקשת השפעות-רטט עדינות של הנשמה שלך ביחס לתיאום שלך לעצמי הנרחב יותר שמוכן לתת שירות של אהבה לחיים. האישיות האנושית שלך וטבע הנשמה מתמזגים להיות הוויה אחת וכך אתה משיג את רמת הנשמה ומממש את היעוד שלה.


מצב הכרה זה מתרחב ומרים אותך לתיאום ישיר של נשמתך עם המקור שלה - כאן אתה יודע את עצמך כתודעה טהורה שחווה חיים בגוף עם קרינה של כוח אור פנימי שמשפיע על כל אדם מסביב. כאשר לבסוף אתה מתעלה לאלוהותך ומתרומם בתודעה וברטט, אתה חי בידיעה מודעת שכל החיים התרוממו אתך להיחוות כעצמי שלם ומאוחד שהנך באמת.


כדי להתעלות ולהיות אדם שלם, עליך לעבור את חניכת הנשמה ולמזג את שני הקטבים שלה ; הזכרי והנקבי בפנים. איחוד זה משמעותו איחוד עם תאום הנשמה שלך. איחוד זה נדרש כדי ליצור עולם של אור. כאן יש לחבר את תכונות הנשמה השלמה של אהבה, חמלה, הכלה - עם רצון גבוה, החלטיות ואומץ ולאזן אותם בתוכך. ללא איזון זה אתה יכול לחוות חולשה או פחד, התנגדות ורצון לשלוט וזה מה שמאפיין בן אנוש לא מאוזן.


המצב הטבעי של תודעת-העל הוא שהעצמי האלוהי עובר לביטוי דרך תת-המודע הנקי מתפישה אנושית להגשמת הרצון הגבוה באופן מודע. זה קול המהות הפנימי שרוטט בך כדי שתצהיר אותו עם המילים -" אני הנני האל בפעולה, אהיה אשר אהיה "- זאת, כי אתה הוא אור העולם כעת.


בעיני האל ; אתה הנך האחד והכל ובתודעת-העל אתה מממש זאת כהכרת אחדות פעילה -


בהבנה זאת אמור :


"רוח האל הקדושה, תודה שאת עוזרת לי דרך הנכונות שלי היום להתקדש ולהציע שלום ואהבה לעולם, במיוחד לאנשים שהאגו שלי אומר לי שהכאיבו לי, את עוזרת לי לדעת שלתת להם משמעו לתת לעצמי. הדרכה שמימית שלי, אני מודה לך על עצם נוכחותך בי. בזכות זה אני הנני האהבה הטהורה והסבלנות שלך בביטוי !


האור של העצמי האמתי שלי מתחיל לזרוח לעולם, וכך יחד אנו חולקים את היום הזה בשלום, באחדות, ובאהבה. היום אין עבר ואין עתיד בשבילי ; ישנה רק אהבה טהורה שחיה ונוכחת בי ואני הנני אלוהות בביטוי חי. כל יום אני בוחר/ת לזכור שכל מצב מאתגר שאתקל בו עם אח אחר או אחות, ישתנה לטובה עם האהבה המטהרת והמשחררת שלך בי וכך זה קורה - תודה. אָמֵן וכך הוא ! "


המשך להצהיר את העצמיות הגדולה שלך כל יום, כאשר אתה צועד לתוך ביטוי גדול יותר ויותר של מי שאתה באמת- ההכרה שלך תביא את עצמה להשתקפות זוהרת של מה שאתה מוסר. הדיאנאי והתאים יגיבו בהדהוד משותף וזה יאפשר ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה. זכור - תודעת-העל זו המורשת שלך. תודעת-העל היא תודעה טהורה וניטרלית. כאן אין טעות בתפישת אשליה של נפרדות, מוגבלות, או דואליות.


היום תנוח בהכרה שאומרת ; "רק מלכות האל ישנה בקיום" -


הכרה במלכות-האל שבפנים מביאה לביטוי נוכחות-האל בחוויה האישית. כאן אתה זוכר תמיד שאין שום עוצמה בשמיים ממעל שיש להעפיל אליה כדי להציל את העולם ממשהו הרסני. כי מה שנגלה כלא אלוהי הוא אשליה ואין לו עוצמה. העוצמה היחידה של היקום נחה בפנים. באדם היא מתבטאת כקול אוהב שמדריך ומעצים את ההכרה המודעת. זוהי אהבה תבונית שמקיימת כל דבר ביקום.


אין צורך לפרסם את מלכות האל שבפנים לעולם בחוץ שלא מעוניין לדעת אלא חשוב רק לדעת שהיא ישנה עבורך כמלאות הבורא בבריאה, ולהיות רגוע. דע שרצון האל, אהבתו והחוק שלו חובקים את כל היקום כאמת חיה, ואתה בוחר להיות אחד עם רצון אלוהי מיטיב זה בחייך. פעילות זאת של הרצון האלוהי נמצאת בכל היקום והיא נועדה עבור הכול וזמינה תמיד. בהבנה זאת אתה ממקם כל אחד או כל דבר שנתפש כלא אלוהי בידי הנוכחות האלוהית דרך הלב ולא דרך השכל ומשחרר זאת לביטוי המושלם שלו.

עם הבנה זאת תוכל להצהיר :


" אני בוחר לשמור על שלווה אלוהית ונותן לאל להיות נוכחות חיה בתוכי.

היום אני משחרר את האלוהות להציג את עבודתה בעולם דרכי 24/7 ! "





סרטון עם מסר מהעצמי העליון


41 views

Kommentare


bottom of page