top of page

לפתח את הניצוץ האלוהי ללהבה רבת פאר


אהובי-האל. האם אתם יכולים לפתח יכולת גדולה יותר של הלב הרוחני ? אני הנני המהה-כ'והן בא לספר לכם שזה ניתן להיעשות יחד עם רוח-הקודש - למתוח את שריר הלב האלוהי ולהרחיב את עלי הכותרת של צ'קרת הלב.

לשם כך עליכם לנשום על האש שבלהבה המשולשת ושוב לנשום ולהרחיב אותה כתרגיל נשימה. כך אתם מרחיבים את להבת הלב.


הלהבה אשר בוערת בתוך הלב של המסטר הנה ניצוץ אלוהי, הפוטנציאל של האלוהות שהגשים את ייעודו. זוהי מתנה של חיים מהבורא לבריאה שלו.


באהבה זאת הוא נתן לבריאה את תבנית-האב של הבן האלוהי שלו, שהנו הלהבה האלוהית הקדושה.


להבה זאת היא אש מקודשת שמורכבת מתכונות האל שהם אהבה, עצמה וחכמה ואותה הוא נתן לכל בן/בת שלו שבאו להתגלמות.


כל אדם הוא ביטוי אינדיבידואלי של להבת-האל. הלהבה שבוערת בתוך הלב, היא מושב של תודעה קוסמית. זה הקשר שלו למציאות של ההוויה האלוהית ולחיי נצח. בלהבה זאת, העצמי העליון של כל הנשמות בוחר לשמור את "חוק האחד".


כל אחד מכם ודאי שביסס בעצמו מידה מסוימת של סבלנות וסובלנות לאחרים. רוב האנשים, כולל עצמכם, מוצאים רמה זאת של סבלנות כמגבלה וכהפרעה כאשר שמישהו מנסה אתכם מעבר לגבול שלכם, ואז אינכם יותר במצב של סבלנות וסובלנות.


במצב זה בגלל הגבולות המלאכותיים שפיתחתם בלב כמין אנושי, אינכם יכולים לשאת סבלנות זאת. אינכם מוכנים לצעוד עם אכפתיות לכל החיים כאחד - אוהבים תמיד ובכל מצב.


עם זאת אהבה זאת היא עוצמה שבאה ממשמעת הנשמה שהתמזגה יחד עם אש -הרוח שלכם. אהבה היא האיכות הגדולה ביותר של האל והיא הכי פחות מובנת לכם.


אהבה היא אש מקודשת והיא מתרחבת עם משמעת עצמית שיש לעצמי הגבוה - לילד הפנימי בארבעת הגופים שפיתחתם. הפיזי, הרגשי, המנטלי והאתרי.


אהובים, בואו נבחן את "הלב" !

בואו נרחיב את היכולת של הלב לאהוב, כדי שעוצמת האל תביא הכול חזרה לתוך לב-האור הנעלה. לשם כך עליכם להפעיל בחיים חמלה, צדק ואהבה, לחזור למרכז ההוויה ולשכון שם. אז תוכלו להתמקד על המלאכים השרפים שמתאספים לאהוב אתכם שוב ושוב.


עליכם להבין מה היא אהבה, כאש מקודשת שממוססת אלמנטים רבים של חיים אותם אימצתם בהכרה אנושית. אהבת-האל, מגיעה לכל רמה של חיים כשהיא שנדרשת. היא באה בדרכים שונות.


חבקו אמת זאת והרחיבו את לבכם להכיל אותה !

אתם הנכם פעימות של קרני שמש מהלב של השמש המרכזית הגדולה. האור של השמש הזאת שומר עליכם ומוכן לקחת ממכם כל מה שאתם מוכנים לוותר ולמסור לאל כדי להשתחרר.


וותרו ושחררו. מסרו לאל מה שמגביל וחוסם אתכם.

קבלו את האור הלא מוגבל של ה"שמש" הפנימית. את הפעימות הזהובות, וקבלו את רוח הקודש כעצמי רוחני שלכם.


כאשר אתם מברכים את השמש הפנימית ואפילו לרגע כאשר אתם שוכנים באור, תוכלו לומר :

" אני הנני זה שמקבל עכשיו את רוח הקודש לתוך הכרתי, לתוך לבי, ולתוך הווייתי. לתוך האורגניזם של גופי ולכל שאר עצמיותי ואני נעשה שלם כאני הנני נעלה סולרי."


אם תשכנו באהבה כזאת היא תניע אתכם ותגביר את רוח-האל בפנים.

הושיטו ידיים וקחו עכשיו את היד המושטת של נוכחות האני הנני הנעלה שלכם. החזיקו ביד זאת והתרוממו. כן, אהובים אתם כה קרובים לניצחון עם יחס כזה.


התרוקנו והכינו את הגביע של התודעה שלכם שיתמלא. אלה היסודות הראשונים להשגת נצחיות. עשו את ההתעלות למטרה הראשונה שלכם, כדי שתוכלו להיות הלב המקודש ואז תראו איך העולם יקבל לימוד זה עם הרבה אהבה והערכה.

 

המסטר הנעלה אל מוריה מסביר :


"עליכם להבין את המשמעות של המילה "לב";

עליך לקחת את הניצוץ בלב של האני הנעלה

ולהפכו ללב מרהיב של אור!"


מבורכים אלה, שדוגלים בלב שבוער באהבה. האהבה מבטלת כל אנטי-אהבה. ובוודאי שאין אנטי-אהבה גדולה יותר מהשימוש לרעה בגרעין האטום הראשוני של העצמי האלוהי בעל האור האלוהי ואין אהבה גדולה יותר מאשר רוח-הקודש עצמה שבאה לבטל כל מה שמנוגד לאלוהי.


כאשר האש המקודשת היא בסמכות האל, היא מבערת כל מה שאינו באמת מהחיים, בעוד שבידי האינדיבידואל הלא מודע - הרס יכול לבוא וזה אינו הביטוי של חיים אמתיים.


הרס נשמות וציביליזציות מגיע כאשר אין שמירה על רצון-האל לבריאתו. לכן עליכם לתת לאש המקודשת לפתוח את עלי הכותרת של הלב להארה ולחיות תחת הנהגת רצון נעלה זה.


הגנו על האש של הלב הרוחני. בכל מצב יש להגן

על האש בלב ; הלהבה המשולשת שבמרכז ההוויה !


כאשר הנשמה נעשית אחת עם אש קדושה זאת על מזבח הלב במקדש הפנימי, ניתן לבטל עימה כל מה שגורם למלחמה וגם למוות.


דבר זה לא יתבטל על ידי פתרונות של השכל הרציונלי שמעולם לא עזרו ולא יעזרו. ניתן לבטל כל זאת רק באש הפנימית של הלב.


כאשר באה בקשה מכם מתוך אש-האהבה המקודשת של הלב שלכם, אז ישנה גם בקשה מהמישור של גוף האהבה השמימי עבור הפלנטה.


זה מתרחב דרך כל חברי האחווה הלבנה, דרך כל המלאכים של האור מכל מרכזי-הלב שלהם.

אז מתקיים שיתוף פעולה של חברים שהתעלו עם חברים לא מתעלים בהשגחת האחווה הלבנה והוויות של יסודות החיים נעשים סוכני רוח הקודש המנווטים אותה במסירות למה שנדרש בחיים.


בואו נבסס יחד את תרבות-הלב , כדי לעגן את המרכז הרוחני שוב בכדור הארץ.

עם כוונה זאת ניתן לומר את המנטרה של הלב :


"אני הנני האור של הלב שזורח בחשכת ההוויה

ומשנה הכול להיות אוצר של ההכרה האלוהית "!


כל מסטר מתעלה ומלאך מבטיחים שאם תצהירו הצהרה שיש בה רצון לאהבה שמתממשת בבריאה בכל מקום ובכל זמן, כך סינט-ג'רמין ייענה במנטרה שלו :" אני הנני הקרנה של אהבת האל לעולם, כדי למחוק את הטעויות ולשבור את כבלי החסימות האנושיות!"


לבבות מבורכים, האם לא תוכלו לשמוע את רחש הכנפיים והצלילים העדינים של הכרובים והשרפים המלכותיים, ההוויות הקוסמיות וכל מה שמתואם לצליל הלב של האל שיכול להביא חופש לאדמה ? האם תוכלו לראות את עצמכם חלק מצבאות של אור שמכריזים :


" אני הנני העצמה של אהבה אינסופית שמעצימה את עצמה עד לניצחונה" !


כך, עם צליל אחד של הרבה קולות, תתרחש שאגה גדולה של צליל חדש. זה המפתח ! אז התערבות אלוהית באה מהלב של סינט-ג'רמין ומגיעה עד לשמש המרכזית הגדולה בלב הקוסמי.


לשם העצמת האהבה האלוהית, אנחנו המסטרים המתעלים נאספים בתוך מזבח-הלב שלכם והאש הקדושה הבוערת שם מתעצמת אם אתם מאפשרים זאת ואם לא תטילו בזה ספק ולא תחששו מלהיכנע לאהבה הגדולה יותר של החיים.


"הלהבה המשולשת" היא ליבת הווייתכם. מסביב לליבה זאת מגובשות אנרגיות שמספקות הכרה מודעת של רוח האל ושל הנשמה כפוטנציאל של הווייתכם להיעשות מלאות-האל במימוש.


מסטרים רבים נעשו כך למלאות האל בהתממשות חיצונית. על ידי איזון האנרגיות של הלהבה המשולשת שבתוך הלב זה מתאפשר.


כאשר נבראתם במישור הרוח, להבה זאת הייתה השילוש של תודעת-האל. אולם לאחר הירידה לחומר נוצרה הנפילה מרמות של מושלמות, על ידי שימוש לא הולם של רצון חופשי.


ההיבטים של הלהבה המשולשת לא התממשו יותר באיזון. עם איבוד האיזון השווה של אהבה, חכמה, עצמה, בא איבוד התודעה האלוהית.


אתם שאיבדתם קשר ישיר עם האל, נזקקתם למתווך בין מושלמות לאי מושלמות של התפתחות התודעה כלפי חוץ.


ארבעת הגופים של המין האנושי, לא שיקפו יותר את המלאות של אהבה אלוהית, חכמה אלוהית ועצמה אלוהית.


האדם שכח שהתודעה החיצונית שלו היא רק כלי של אש פנימית שהנה הלהבה המשולשת. הוא שכח שניצוץ-החיים שומר על זרימת החיים בהתממשות בצורה חומרית ושיש לו את העצמי האלוהי שהנו הזהות האמתית של כל גבר ואשה.


למרות זאת, בתוך הלב של העצמי האלוהי, נשארה תבנית מושלמת של הלהבה המשולשת שנועדה יום אחד להתממש בתוך גוף המקדש.


כעת אנחנו, חברי ההיררכיה הרוחנית חייבים לתת כלים לאלה המסורים לאש המקודשת, שיראו איך ניתן לסייע לנשמה למשוך מהעצמי האלוהי את פעולת האיזון של הלהבה המקודשת גם במישור החומר, עם מושלמות האיזון המשולש שמקודש בלב.


הכלים הם :


נדרש מכם לאזן בחיים עצמם את להבת האהבה בנתינה ללא דרישה חזרה. את להבת החכמה בלמידת החוק האלוהי ויישומו בכל מצב, ואת להבת העוצמה - דרך צייתנות לחוקיי הרצון האלוהי.

 

נדרש מכם לעשות משיכות-אור דרך העצמי הנעלה בציווי האור האלוהי לפעולה כדי להעלות ולנקות את תת-המודע של האישיות האנושית וכל רמת מודעות שמונעת את זרימת אור-הלהבה המשולשת שתפעל בעולם שלכם.

 

כאשר מצבים מאתגרים מתגלים לכם, אתם חייבים להבין מה הם אומרים לכם, לרשום אותם בכתב יד. להוציא לאור כל מה שלא ראוי ללהבת החיים ולהביאו לפני האל הנעלה שבמזבח הלב המקודש שלכם. זה הקורבן שאתם מביאים למזבח במקדש הפנימי.

 

יש להתאמן על כך עם רוח-הקודש כדי להשיג גאולה. זה הוא נוהג שיש לו משמעות כאשר ההכרה הגבוהה נפתחת וממוססת את אחיזת העצמי החיצוני מהאשליות שלו. נוהג זה מוביל להכרה גדולה יותר של העצמי האמתי. כך מתקרבים לעצמי זה.

 

לבבות מבורכים, דרך משיכת אור, דרישה לאש המקודשת ושירות ללא תנאי לאנושות, המטרה של אחדות עם המציאות האלוהית אפשרית וגם ניתנת להשגה. בהבנה זאת היכנעו לזרועות הרוח האלוהית וחיו בנקודת האיזון הפנימית אשר נפתחת בפנים. כך אתם תחנכו כאן ולתמיד בספירלה אחר ספירלה לעולמות ללא סוף!

 

זה האופן בו חניכי המסטר בעולם, עושים קריאות וציוויים לאיזון להבת הלב

חניכי המסטר מזמינים את נוכחות האל הנעלה, את העצמי האלוהי, את הליוס ווסטה -הלוגוס של מערכת השמש ואת המסטרים מהאחווה הלבנה הגדולה, לשלוח אליהם אור כדי לאזן, להעצים, להרחיב את הלהבה שבלב שעמה ניתן להשיג הכרה אלוהית ורטט שמעלה את כל החיים למישורי-אור מתקדמים יותר.





bottom of page