top of page

תובנות מהדרך של תלמידי המסטר המתעלה

~ עלינו כתלמידים שמשתמשים בעקרונות המסטר המתעלה, לבחון קודם כל את עצמנו אם אנחנו רציניים בנחישות שלנו לשרת את האור ללא תנאי. אם אנחנו רציניים, נוכל לעמוד באור ולצעוד אתו. עלינו להיות ערים בעמידה זאת באור ולשרת רק את הנוכחות האחת של אמת וצדק.


~ אנו יודעים שנוכחות "האני הנני" העילאית שישנה בנו, מושלת בכל מה שנפתח בחיינו בסדר אלוהי מושלם - אבל בשל חוק הבחירה החופשית, בן האנוש הוא הבורא היחיד של הרמוניה או חוסר הרמוניה. חוסר הרמוניה נוצר רק כאשר מישהו מאתנו יוצא ממסגרת יסוד זה של ההכרה האלוהית הנוכחת בבריאה.


~ הספרה החיצונית שבה מתקיים המין האנושי היא היסוד היחיד בבריאה שבאופן מכוון יוצרת חוסר הרמוניה ובמודע משתמשת באופן לא הולם באנרגיית האל ששמורה בה לנצח - זו היא הספרה היחידה ביקום שבה אלה שמתפקדים בתוכה תפשו לעצמם סמכות והצהירו על עצמם כבלתי תלויים באל.


~ אלה שמסרבים להכיר בנוכחות האל הפעילה בחיים שלהם ולא מממשים עקרון חיים זה ופעילותו לא ממומשת דרכם, לא יכולים להאשים את הנוכחות האלוהית בכך שחייהם קשים. כאשר מישהו במין האנושי משתמש בעיקרון חיים זה של האני הנעלה באופן לא הולם, חוק הסיבה והתוצאה יביא אותו לאיזון בסופו של דבר.


~במשך כל העידנים המין האנושי הטיל את האחריות על האל עבור כל הפעילויות ההרסניות של האנושות. בזמן שמתקרב, עקרונות אלה של חיים יתגלו ויקבלו שימוש עם עצמתם הבונה, בצורה של חינוך נכון של תפישת ההכרה החיצונית.


- מה שהאנושות חווה במצבים היום, זו היא חזרה שוב ושוב של מאבקים בין שני כוחות ומצבים שחוזרים על עצמם.


~ כעת בעזרת הקרינה הקוסמית ובעזרת שליחי האל, השתוקקות הנשמה נמשכת לעצמי האלוהי שלה ומתוך זה הכול יבוא להתייחסות נכונה של ההכרה המביאה לפעילות החיצונית של האנושות.


~ כל אחד מאתנו חייב לשמור בהבנתו את העובדה שכל אחד הוא המושל על חייו ופעילותו. כל אחד מצווה לבחור מה הוא רוצה לממש בחייו כשהוא זוכר שאין עליו לדאוג לדברים בעצמו.


~ עלינו לזכור תמיד להביא להכרה את החזון שלנו שאנחנו כנוכחות אלוהית הננו הביטוי של הפעילות הפנימית של האל בנו. במטרה זאת עלינו להיות שמחים ולהיות נחושים להשיג זאת.


~עלינו להימנע מלהתפתות לייעץ לאחרים כי האל בכל אחד מאתנו הוא היחיד שיודע מה הטוב ביותר לכל אחד מאתנו.


~ אף אחד מאתנו לא צריך לחוש מוטרד ממצבים חיצוניים. זאת כאשר בדקות ספורות של התבוננות פנימית אנו יכולים להכיר ולקבל שישנה רק עוצמה אחת בכל פעילות שלנו וזה הוא האל הכול יכול.


~ עלינו לזכור :


- כאשר אנחנו נשענים ודורשים את הנוכחות העילאית שלנו לפתרון נכון של כל בעיה, זה ייפתר או שיסודר בדרך הנפלאה ביותר של פעילות אלוהית.


~ הפתרון האלוהי יתמיר כל דבר בהכרה החיצונית כל מה שהיא תופשת ויש לעצמי הנעלה שלנו את העוצמה להשלמת מה שנדרש מתוך עצמו, וזאת בידיעה שההכרה החיצונית הנה כלי רכב נעלה שדרכו אנרגיית האל יכולה להיות מכוונת במודע להשגת המטרה.


~עלינו לדעת שיש לנו בכל רגע בכל מצב שקשור אלינו, את הנוכחות העוצמתית ביותר להגנה, הכוונה ופתרון של כל מצב שכל הזדמנות מביאה לפנינו. לכן, נאחז בנחישות בנוכחות הפנימית כדי שתמשול בכל חוסר הרמוניה ותסיר כל מצב שגוי לתמיד. הפעולה המהירה ביותר שנעשה היא תמיד לדרוש את הנוכחות הפנימית הגדולה.


~בידיעה שאנרגיית האל תמיד פועלת בהתאם לתודעה שיש לנו ממנה. עלינו תמיד למשול איתה בכל מצב והזדמנות. אבל נדע שלעולם לא אנחנו אלה שמושלים. זאת רק הנוכחות האלוהית שבפנים.


~ עד כה במשך זמן ארוך, הזימון של נוכחות האל בתוך כל אחד היה רק לסירוגין. כעת הגיע הזמן ליצור קשר עם האל שבפנים ולהחזיק בזה יומיום ולתמיד.


~הרעיון שעלינו לאמץ הוא להמשיך לזמן את נוכחות האל שבפנים עם הכרה מודעת וקבלה של הנוכחות שצועדת לפנינו ודואגת לבטל את כל הבעיות האנושיות שיוצרות מוגבלות בחיינו. בצורה זאת העצמי האלוהי שומר עלינו חופשיים מהטרדה חיצונית או ממצבים כובלים.


~ כתלמידי המסטר נזכור שכל חוויה שנפתחת בחיים הנה רק הזדמנות שיש לעצמי החיצוני להפעלת העוצמה האלוהית, שמביאה הזדמנות להציג את האופי האלוהי באדם ובכל החיים, אופי שיודע רק מושלמות, אותו תחווה האנושות בעידן הזהוב החדש.



bottom of page