top of page

להשתחרר ולהיות הקיום הזוהר של ההוויה

לבבות יקרים,


אתם ואנחנו מהאחווה הגדולה כל הזמן נמצאים בטבע של גילוי והתרחבות התודעה והזמן הופך אצלנו להיות רגע מתמשך של חזון גבוה בהסכמה מידית למימושו דרך תודעה שמתעלה מעל לזמן.


כאן יש לשחרר את הזמן בצורתו הנוכחית וזה ייקח אתכם לשדה אהבה ואור. אנחנו שמשרתים בספרות הבלתי נראות של אור ואהבה נעים עם ההוויה שלנו בתוך הרגע הנצחי.


מסטרים אינם משרתי הזמן או מוגבלים דרכו. עם חניכת האנושות לאלוהותה, אתם נקראים לשדה הזוהר של ההוויה שבו נוכחות-האל היא אמת. בהוויה כזאת נוכחות האני הנני שלכם חיה בתכנית קיום שבה "עכשיו" הנו הנתיב.


הדרך שבה אנשים נשלטים על ידי פרדיגמה ישנה, לא תהיה תקפה יותר כאשר אמת אלוהית תושג בהכרה מוארת. כי אתם נועדתם לזרוח כשמש ולהיות אור העולם.


לא תוכלו להיות אור זה אם אתם נטועים במסדרון חיי-עבר ונצמדים לחשיבה של בן תמותה דרך רגשות ששולטים בכם.


האור שתמשכו לעצמכם ייתן לכם חופש מהיצמדות ותלות כובלת באנשים, מקומות, אירועים ודברים.


כאשר תתקדמו, אתם תשחררו במוכנות ממה שלא עובד עבורכם כדי להיות ברוח האמת של אור העצמי האלוהי שלכם.


האשמה ובקורת כובלים אתכם באנרגיה שלילית. טפלו בזה בתוככם וסיימו על זה עכשיו, כי אתם נקראים לחניכה אלוהית עבור קיום חדש בפלטפורמה האלוהית.


העוצמה של סליחה היא גדולה. עם כוונה שלכם להתנקות, הסליחה תשטוף אתכם ותנקה אתכם מכל מה שאינו אמת אלוהית בהכרה ובלב שלכם.


ראו את הטעויות שלכם בחשיבה ובהרגשה דרך מה שנגלה לכם בחוץ כנפרדות, התנגדות ומאבק.


בקשו סליחה מהרוח הגדולה שתברך אתכם באהבה. זוהי עבודה בסיסית לכל רוחניות.


עליכם לשטוף ולנקות כל מה שלא הולם את אלוהותכם, כדי לעבור לעולם הזוהר של הווייתכם.


זה כה חיוני שיהיה לכם חזון. ללא חזון, הרוח האנושית לא יכולה להתקיים. חיוני שיהיה לכם חזון נעלה ומואר ושאתם תראו את כל הדברים בבהירות ותביא אותם לידי ביטוי מואר.


הפסיקו לפזר את מחשבותיכם ולהתמקד במה שקורה בעולם של מאבק והרימו את תודעתכם, נותנים לחזון שלכם להתרומם עם הרוח, כי מה שאתם זורעים כך אתם קוצרים.


אהובים, אנו מעודדים אתכם לאמץ חשיבה נכונה והסכמה ליישם זאת בחיים, כאשר אתם עושים מעבר מהעולם הישן לתוך נשימת האל המקודשת. אנו מלווים ומשגיחים עליכם בחניכה שלכם לאור וכך אתם עוברים מסבל ועבודה קשה לתוך אור ההוויה של האל.


אמצו דרך חשיבה זאת ואשרו זאת :


בהתבוננות יומיום אני מבקש מרוח הסליחה לשחרר אותי ממה שאינו אלוהי, במחשבה והרגשה שלי ואני מאמץ חזון נעלה על החיים.


יומיום אני זורע זרעים של אהבה, שמחה והודיה וקוצר פרי מזה בחיי.


הכול נח בידיי. אני יכול למשוך לעצמי את המיטב ואת כל הדברים הטובים בחיים.


אני שולט בגורלי בדרך החשיבה שלי והצלחה שלמה מובטחת בכל דבר שאני עושה עם הנוכחות האלוהית.


כל מחשבותיי נובעות מאהבת לבי והערכתי לחיים.


אני מביא אהבה ורוגע לתוך כל דבר שאני עושה ואני עושה זאת באהבה ורצון.


הכול נעשה בחיי בשמחה והמחשבות שלי נשארות תמיד על הנוכחות האוהבת שבפנים.


אני רואה דרך עיני העצמי האלוהי, את האלוהי הנמצא בכולם ובכל המצבים.


אני משחרר היצמדות לתבניות חשיבה קודמות שלא משרתות את אלוהותי.


אף אחד לא יעשה זאת במקומי או עבורי, כי אני תמיד יוצר המציאות שלי.


אני מקבל בהכרת תודה את האור האלוהי שנמצא בי ובכל הבריאה כאחד.


אני אוהב את האור האלוהי שישנו בלבו של כל אדם.


אני מתמקד ברוח הפנימית שלי, מקשיב לה בידיעה שאף גורם חיצוני לא יציל אותי.


עד כה למדתי איך לשחרר את העצמי הישן. כעת אני מתהלך באור ומגלה אותו לאחרים בחווייתי היומיומית.


כל מה שנדרש לי כדי להיות ילד אלוהי, בא דרך הנשימה הקדושה של אם החיים שמזינה אותי באור של אהבה לכל החיים.


טמון בי פוטנציאל אלוהי של כוח יוצר ומממש, כאשר אני מחובר עם העצמי המאוחד לשדה האנרגיה היוצר של היקום.


אני פתוח לאנרגיה היוצרת שמשחררת את עצמה דרך הרצון של האל, להיות בביטוי אלוהי בחיי - אהיה אשר אהיה.


השתמשו בחיים עם הצהרות האני הנני


ניתן להשתמש בשם האל "אני הנני" וליצור הצהרות עוצמתיות קצרות. זה עצמתי בכל פעם שאתה אומר "אני הנני" כי אתה אומר למעשה " האל שבי הוא" . מה שאומרים אחרי "אני הנני" יהפוך למציאות, כי אור-האל הולך בעקבות הרצון של האדם ומציית לציווי. זה מכיל משמעות עמוקה לחיבור ההכרה בגוף. מצב הגוף שלך מושפע ממה שאתה חושב וממה שאתה אומר.


מילוים שנאמרות כהצהרה הם נבואה עצמית שמממשת את עצמה


כאשר ישנה הכרה בעצמת-האל באדם, יש גם תחושה של יראת כבוד. אז ניתן לומר :


" בתוכי ישנה אנרגיית האל ואני מביא אותה לביטוי , מה אעשה איתה היום ? אשתמש באנרגיית האל כדי לתגבר את הצד החיובי של החיים ! אשתמש בזה להצהיר משהו יפה, אמתי, שיקדם את הרוחניות שלי !


כאשר מישהו אומר: "אני עייף ! או - אני לא מספיק טוב ! נדרש כאן לעצור ולכוון מחדש את עצמת האל שבפנים עם הצהרה שאומרת : "אני הנני אור חי, אני הנני ביטוי של שלמות" !

או- "אני הנני הניצחון של עבודה זאת...."!


תשומת לבכם ואהבתכם הטהורה נדרשת כעת כדי לחיות דרך נוכחות אלוהית על גבי הנשימה הקדושה ועל בסיס טהור של חשיבה הרגשה, דיבור ומעשה, כדי להיות ביטוי אלוהי במימוש מלא, עם שמחת ההוויה, מבורכים בה !




bottom of page