top of page

אני הנני שומר הלהבה ואור הלב

המסטר קותהומי - מורה עולם - מציע לחניכי המסטר המתעלה לומר במלוא הכוונה:


"אני מוכנ/ה לאזן את הלהבה המשולשת

ולהרוות את העצמי שלי עם האש של רוח הקודש !"

  • המסטר מסביר ואומר :

הפנימו מילים אלה ודעו שהבורא מעולם לא נתן לכם משימה שאינכם יכולים ללכת בעקבותיה. אתם תמיד יכולים לעשות את מה שהוא מציע, כי הוא זה שנותן לכם את הכוח, את הרצון לפעולה, את ההדמיה הפנימית להפעלה, את הידע של איך לעשות את זה ואיך לעשות זאת בדרך המהירה ביותר. לכן אהובים, תחשבו תמיד רק במונחים של הצלחה.


תחשבו על איזון הלהבה האלוהית שבלב. אנחנו מדברים אתכם על נושא זה מעת לעת ואני חוזר לזה עכשיו. להבה משולשת לא מאוזנת שווה למצב פסיכולוגי לא מאוזן. תחשבו על שלושת פלומות הלהבה במרכז ההוויה ועל הספרה הלבנה של רוח-האל שהיא הבסיס המזין את הלהבה.


הבינו שעוצמה חייבת להיות נשלטת על ידי חכמה, ואהבה ללא תנאי חייבת להיות הפוסקת בכל המצבים. אם יש לכם חוסר באור, אז בכל מצב אתם לא תהיו מאוזנים בחכמה, או באהבה, או ברצון חזק ולכן עליכם לחפש את האיזון על ידי זימון יומי של אור הלהבה המשולשת , כדי שאיזון יתגלה בחייכם.


שירו איתי אל הלהבה המשולשת עכשיו אהוביי, כחלק מהדרשה שלי אליכם היום. אני מבקש ממכם לשיר איתי את השיר אל הלהבה המשולשת כך שתבינו כמה חשיבות אני מציב בהתבוננות על הלהבה הזאת שבפנים וכמה חשיבות לכך אני מציב בפניכם, לצורך באיזון.


תנו לאור הזה להתרחב, כדי שהחושך לא ישתלט. הבטיחו תמיד את קיום אור הלהבה שבפנים. דעו את הזרע האלוהי שבפנים. דעו את המסטר האלוהי שהנו העצמי שלכם. דעו את העצמי הקדוש. תנו לכתר החיים מעל הראש, שמחכה לכך שתשימו בצד את התודעה הארצית - להיות כתר החיים הנצחיים.


  • בפניה אל העצמי המשיחי הקדוש אמרו :


"עצמי אלוהי קדוש, בתוכי, מעליי וסביבי , אתה מאזן את נשמתי. תן לקרינה המבורכת שלך לרדת אליי ועשה אותי שלם.


הלהבה שלך בתוכי תמיד בוערת והשלום שלך תמיד בי וסביבי.


האהבה שלך מגינה עלי ומחזיקה אותי בביטחון.


האור המסנוור שלך קורן בי בשמחה. אני הנני נוכחות חיה שלך.


הרחב, הרחב, הרחב את האור עכשיו !


להבה אלוהית הרחיבי את האור המשולש שלך.


שטפי את הווייתי עם המהות של האור הוורוד, הכחול, הזהוב והאור הלבן.


הודיה !


  • המסטר אומר : תנו את הקריאות שלכם לאיזון הלהבה המשולשת שבלבכם הרוחני והצהירו :

"אני הנני שומר הלהבה, כך שהאש שלי בוערת תמיד באהבת אלוהית כדי לשמור אותי במקומי הנכון ! "


"אני הנני נוכחות אלוהית שמודעת תמיד לחסד האלוהי בחיי. הנוכחות החיה בי מעודדת אותי תמיד להראות לכול את הפנים המחייכות והשמחות שלה !


  • קבלו את האהבה הטהורה - אני מבקש ממכם לפנות למסטר אלוהי, והפעם לפול הוונציאני - המסטר המשגיח על להבת האהבה. אתם עשויים לקבל מלבו את הטיהור מאור האהבה הנחוץ, שאתם חייבים לעבוד אתו.

אני לא אומר את הדברים הבאים כדי לגרום לכם לדאוג, אבל אומר לכם אהובים, כי מי שמזניח את איזון והגדלת הלהבה המשולשת של חיים הוא גם מי שאינו יכול להישאר בהתגלמות במשך זמן רב. כי זוהי הלהבה של החיים, של אהבה, חסד וחמלה.


אהובים יקרים, כעת טבלו את עצמכם באור האהבה ובאש של רוח הקודש. זמנו את הלהבה הסגולה ועשה את כל התרגילים שאתם יודעים כדי לשחרר את ההכרה שלכם ולשם הגשמת המטרה הגבוהה של נשמתכם, עשו זאת כדי למחוק את הביטויים של העצמי הישן שאינם מהאלוהי.

  • זמנו את האהבה בשירה ואמרו :

"ברוך הבא, פול הוונציאני, המסטר השמימי של האהבה האלוהית !"


קח את ליבי אני נותן לך את כולו, שתמלא אותו. אני מבטיח כך את האהבה האמיתית בתוכי. אהבה כזאת יש כאן, בלבי. עננים של זהב וקרן ורודה בוהקת מאהבה, אהבה אלוהית.


גלים של להבות האהבה בתוכי, עלי, סביבי ואני הנני אהבה אלוהית.


הנה באים מלאכים של להבות האהבה....


המסטר פול ונציאני האהוב, תן לאהבה להיות מוגברת דרכי על ידי מלאכים קדושים ממעל.


תן שאהבה תמשוך את רוח הקודש אליי.


בואו, לגיונות אור מעולמות הרוח ואבירי האור עם לפיד האהבה, השומרים על הלהבות של אהבה, שחיים אהבה אלוהית.


קח את ידי פול הוונציאני , הובל אותי, תן לאור האהבה לגדול בי....!


בשם החירות האלוהית, אני קורא מהאש הוורודה, להתגלות של האהבה הגדולה ושחזור הזיכרון האלוהי מלוחות הרשומות העתיקות של נשמתי !


תודה לך פול האהוב - מסטר האהבה, על הסרת הצעיף שלי עם אהבה ! "


הדמיה וקריאה משותפת של חניכי המסטר המתעלה לאיזון האור שבלב

דרך הצהרות המזדהות עם האני הנני הנעלה, העצמי המשיחי



 

כמה גדול הוא כוח הלהבה שבלב -מאמר בקישור


 



bottom of page