top of page

להיאסף יחד בקהילת האני הנני האלוהי

לשומרי האור, ברכות לכם !

האחווה הגדולה הלבנה מחפשת את אלה שיבנו קהילות של קבוצת תודעת האני הנני. אלה שמקשיבים לקול הפנימי שמכוון אותם יחד לשרות החיים, דרך חיבור עם נשמות אחרות בעלות אותה כוונה.


כעת ישנו צורך גדול להתעלות לרמת אמת זאת שנקראת תודעת הנשמה האלוהית, בה המסטר רוטט דרך מעגל חיים בשירות פעיל. דבר זה מבסס משרתי אור כקבוצה, ברשת אור אחת ואלה שמוכנים נעשים הקציר של הרוח על פני האדמה.


התודעה שלכם הנה הבסיס ליצירת עולם חדש ובהיר. הוא מתגלה מהאור הפנימי של הכרתכם המתעלה. אתם ניצבים בו והאל מתגלה כנוכחות האני הנני בחיים דרככם.


כאשר אתם כנשמה, נזכרים במורשת האלוהית שלכם, אתם מוכנים ונכונים לטוב ביותר. יש לכם תפקיד לשחק בתמונה הגדולה יותר בהבנה שאתם אלה שמשפיעים על התזוזה הממדית שקורית עכשיו לכדור הארץ וכל יושביו.


כעת הזמן תם. הגעתם לקצה הגבול של הזמן שבו חוויות בן האנוש במחזור ישן של התפתחות נדרשות להתמוסס מההכרה הרדומה וכך הן מוחלפות בתפישה חדשה של חווית חיים במחזור חדש של הכרה מוארת וערה.


אתם נאספים עכשיו עם הרוח בחניכה הגדולה של הפלנטה כידידי אמת של אימא אדמה. מעורבותכם כעת חשובה, כי תודעתכם היא זאת שדוחפת את הפלנטה למיקום חדש עם כל המערכת הסולרית, להיות כוכב חדש של היקום. כוכב יקר, נפלא.


אתם כחניכי הרוח מוזמנים להכיר את עצמכם כהוויה רוחנית. התעלו מעל לטבע החייתי שיש בבן האנוש והתחשבו בכל החיים כאחד, כי הכול נועד להתעלות אתכם כאשר אתם מתעלים.


חיזרו אל העצמי האלוהי עם מלוא גוף האור. כך תוכלו להתרומם לעולם אור חדש, שם אור האל הנו בלב ובהכרה ובו אתם מכירים את עצמכם כנצחיים. כאן אתם יודעים שאנחנו כולנו הכרה אחת, לב אחד, האל בקיום אחד, כבן אלוהי בביטוי.


אנחנו האחווה הלבנה רוצים אתכם חזקים וערים בתודעה. חזקים בגוף, בהרגשה ובהכרה נכונה. איננו רוצים שתירדמו. עליכם להיות ערים בכל מצב. פיתחו את הכרתכם למורה-המסטר שבפנים, פיתחו את הלב להכרה האלוהית שחושבת טוב ורואה הכול טוב. אתם הנכם ילדי הנס של כדור הארץ שמשוחררים באור. התמקדו באלוהי שבפנים והתחזקו בהתגלותו דרככם.


הקריאות לאור האלוהי באופן מודע דרך כוונה של הלב, שומרות לנצח על הסדר במישור האינסופי של החיים המתממשים והן מבוססות כולן על עיקרון הבריאה הגדול שהוא האהבה של הלב. אהבה היא מקור כל היש ועצם המהות עליה נחווה הקיום בצורה. אהבה מהותה היא הרמוניה ובלעדיה כל צורה לא הייתה יכולה להתקיים. אהבה היא הכוח המגבש והמחבר של היקום ובלעדיה היקום לא יכול לשמור על קיומו כגוף אחד. המסטרים הנעלים פותחים לכם היום את הדלת להיכרות עם

דרך המסטר החי במלכות האל השמימית ומברכים אתכם

בחייכם החדשים - החיים בדרך המסטר !


המסטרים שחיים במלכות-השמימית משתפים אתכם במידע אלוהי זה כדי ליצור יחד אתכם איחוד בין שמיים וארץ. הם מקווים שזה יתקבל כאמת עבורכם - שאפשרי שאתם תיכנסו לעבודה עם רוח האל השוכנת בכל. הכי חשוב כאן זה להיכנס דרך שער הלב בשיתוף פעולה עם המסטרים והוויות האור ולבנות תודעה מאוחדת שנותנת לכם השראה. כאן נדרש לא לתת לאף חלק בחייכם לקחת מכם את אלוהותכם כדי שתוכלו ללבוש את גוף האור של הנוכחות האלוהית שלכם, להתעלות ולחיות במלכות-האל.


להבות לב יקרות, המסטרים הנעלים מדברים כאן על מה שמציעה תודעת המסטר הנעלה שהיא תודעה אלוהית נצחית שחושפת ומסירה את הווילון ומציעה לכם להצטרף לחתונת הרוח בעולם הצורה.


תנו ללבכם לשתות לרוויה את יין-הרוח האלוהית שמוצע לכם ללא הגבלה או מחיר. עבור אלה ששומעים את קול מהותם שקורא להם להיכנס לעולם הרוחני, המסטרים הנעלים אומרים לכם "ברוכים הבאים לחייכם החדשים" !


בואו נשים בצד את החיים הישנים, את הדרכים הישנות, הרעיונות הישנים של מה מציאותי או לא. ילדי האל היקרים, הרבה זמן נשאתם על כתפיכם את המעמסה שאתם לבדכם בעולם הזה. חיבקתם דעות קדומות וכל אותו זמן היו לידכם אחים ואחיות אהובים, מוארים וחופשיים.


כעת המסטרים הנעלים רוצים לומר לכם שמעבר למעשיות הילדים והאגדות, ישנה תמיד אמת. מאחורי הצעיף שלכם ישנן ישויות אלוהיות שליוו אתכם במהלך ההיסטוריה וכעת ישנה האפשרות של שיתוף פעולה בין שמיים וארץ באופן מודע דרכם.


בהמשך אתם תמצאו שזאת אמת ומציאות. כאן אתם מוזמנים להיכנס לעולם הרוח, כדי להתחבר לחכמה אמתית על מנת לייסד עידן זהוב חדש. לכל אחד מכם יש לב אלוהי שמכיר מסטרים אלה במישור הפנימי. הם מהווים השראה עבורכם לחיות כאדם אלוהי. חייכם יכולים להיות כך חיים חדשים לגמרי.


הלימודים שלהם מנחים אתכם לפתוח את הלב. לתת לנוכחות האל למלא את המרחב המקודש בלב הפנימי שנעשה מואר וממנו תבנו חיים חדשים. החיים החדשים הם של טבע חדש, שהנו חופשי, ספונטני, חסר מאבק ואובססיה. טבע משוחרר.


חייבת להיות בכם מידה של הבנת דברים אלה כדי להכיל יין חדש זה. בהבנה זאת עליכם להיות מסוגלים לקרוא לחיים אלה קדימה כאתגר של הנשמה ולתת ליין זה להישפך לתוך הגביע הריק שלכם. המסטרים מציעים חיים חדשים אלה לכולכם !


המין האנושי צריך לומר לעצמו:


~ אני מפנה את עיסוקיי שגורמים לי להסתובב סחור חיים אחר חיים !


~ אני מתפנה כעת להיכנס דרך הדלת של מציאות אלוהית שמוצעת לי, עבור חיים נפלאים בהם יש ניצחון של חירות ! ~


זוהי חוויה רוחנית נהדרת להיות יחד עם חברים שהם מסטרים, מלאכים ואם שמימית שתמיד מחבקים עם תודעתם את כולם. אתם נכנסים לנתיב מוזהב ורואים את עצמכם צועדים בנתיב מואר. הולכים הביתה עם אור זוהר, לחיים חדשים. אתם מחויבים להיכנס לעולם הרוחני עוד בחיים אלה !


זה נמצא כאן ועכשיו. אתם נכנסים לחיים חדשים, משתפים זאת עם אחרים בעזרת מקור החיים שלכם. אתם נותנים לאחיכם את תובנות הכרתכם, מתעלים מעל לנפרדות ומשלבים ידיים עם המסטרים הנעלים.


אתם יודעים שאתם כאן ואתם גם שם בתודעה ערה. כך אתם מכירים בעובדה שאינכם צריכים להישען על אף אחד בחוץ כדי להיות מוערכים. בתוך עצמכם ישנו ערך נעלה זה, שהנו מציאות אלוהית של העצמי האחד החי חיים מקודשים.


לכן בואו נחגוג את דרך החיים של המסטר המתעלה. חניך רוח שרוצה להשתתף עם מציאות אלוהית, מבין שיש כאן חברות נצחית, משפחתיות מקיפת-כל ושייכות ברמת הנשמה. ישנה כאן הבנה מעבר לביטוי. יש זוהר של אחדות לכל ילד/ילדה של האל.


אתם תלמדו עד כמה המסטרים אמתיים ולא דמיוניים, כמה שהם אציליים ושהרוח הנה בעלת זהות אחת בכול. אחיכם הבוגרים מבינים אתכם כי הם היו במקום שאתם נמצאים בו עכשיו. לאט לאט, אתם תלמדו איך זה להיכנס לעולם המסטרים שהנו אנרגטי ולהאיץ את הפריחה של התרבות והחיים שלכם וכך לבנות חברה בעלת הכרה אלוהית.


אתם תלמדו על ישויות אלוהיות כמו אלים ואלות, שגם הם משפחה אלוהית שעובדת עם האנושות. כל אחד מכם יכיר בכך שהוא בן / בת אל. בן האנוש שכח את מורשתו האלוהית האצילית, את הדם הזהוב המלכותי שיש לו. את הבנת מין "האדם הזהוב". את הידיעה שהנכם בני אלוהים בעלי חיים נצחיים ולא בני ממד שלישי, כבני תמותה.


כאשר אתם מבינים את אלוהותכם ונצחיות לבכם הפנימי, זה מרים אתכם ממוגבלות לחיות מי שאתם באמת. המסטרים הנעלים מציעים לכם חיים של נשגבות ומבקשים שתשנו תפישות ישנות לחדשות. תשיגו את ההכרה שהגוף שלכם יכול להיות גוף נשגב ויכול להיות בכל מקום. גוף שקורן באור ההארה, רואה ויוצר את החיים עם מתנות-הרוח.


אתם תוכלו כך להיות במלאות שמחה בכל תחום בחיים ותשמחו לשרת את החיים עם אחריות ויכולת לא מוגבלת להגיע לכל מקום שם נמצאת משימתכם. תמיד תהיה לכם יותר אפשרות - לשתף, ללמוד לתת לחיים את מה שאתם ולא לחשוש שמא לא תקבלו בחזרה. בחיים אלה שמוצעים לכם ישנה התרחבות להכרה לא מוגבלת ושפע משגשג בכל רגע.


בגוף האור שתשיגו דרך עבודה יומיומית בשירות האור, ישנה נקודת חיבור עם מציאות אלוהית כאשר אתם מפעילים את הנוכחות האלוהית שנוכחת בכם. מעבר לכל ישנה שם שלווה של העצמי-האחד. לעצמי זה טבע של ילד טהור ולא מוגבל שהנו יצירתי ללא סוף.


ההתעלות שלכם נכנסת להילוך מהיר כאשר אתם בונים אותה כדי להשיג את מלכות-האל על פני האדמה בהוראת המסטרים שהתעלו. אתם תכירו את האם האלוהית של מערכת השמש ואת אם היקום השמימית שלכם. תכירו מספר ליידי-מסטר שמכילות צדק, אמת ויופי והנן בעלות תכונות נשגבות ויצירתיות.


ישנם מסטרים רבים אחרים שידריכו אתכם לחיים אלוהיים במלכות-האל. כולם הם "האחד" בביטוי - הבורא שישנו בבריאה האלוהית, דרכם.


כחניכי המסטרים אתם תלמדו איך לחיות כאור חי ואיך זה לחיות בתוך הלב האלוהי שיש לכם. זה אכן נתיב של חופש שנפתח לפניכם.


מבורכים אלה החיים את אלוהותם הלכה למעשה !

...הרחבה על נתיב עבודתם של המסטרים הנעלים בקישור זה

הקדמה - ​מאסטר מתעלה הוא בעל מודעות עצמית מלאה. הוא התעלה בתודעה וברטט האנרגטי שלו , האיץ את התפתחות המודעות העצמית שלו. לכן הוא כבר לא מתמקד בתודעתו במישור החומר. במקום זאת, הוא מתמקד במישור של תנודות גבוהות יותר, אשר אנו בדרך כלל קוראים לו המישור הרוחני.

כאשר אתה עובר תהליך האצה זה, שמגיע לשיאו בתהליך הקרוי התעלות, אתה משיג את מימוש הפוטנציאל של המודעות העצמית המלאה שלך כנשמה. כן לכל אדם יש פוטנציאל להעלות את המודעות העצמית שלו, כך שישיג שליטה על ההכרה שלו ושליטה על החומר כאנרגיה. לאחר מכן הוא יכול לבצע קפיצת מדרגה ולהעלות את המודעות העצמית שלו לרמה חדשה לגמרי שבה הוא כבר לא צריך גוף חומרי. במקום זאת, הוא מתפקד בתוך "גוף" מואר, העשוי מהרטטים הגבוהים יותר של המישור הרוחני..... (המשך בקישור המצורף)





Comments


bottom of page