top of page

לחיות יומיום עם אור הנוכחות האלוהית


חניכי הרוח היקרים.


בנתיב שאנחנו צועדים אתכם, אתם תלמדו לאהוב יותר את נוכחות האל בחיים ותהיו יותר ממושמעים לה. בכל פעם בה אתם נמצאים בהרמוניה ושולחים אהבה לנוכחות - האל שלכם, אתם מפארים אותה ואת היקום סביבכם באור. לכן, בפתרון הבעיות שלכם,ובשחרור אספקה עבורכם, שום דבר לא ייקח ממכם את אהבתכם לנוכחות ואת אהבת הנוכחות אליכם.


העצמי החיצוני הוא תוצר האישיות ונוצר מאוסף של תשוקות שמעוררות את האנרגיה של הגוף הרגשי שוב ושוב. גם כשעצמי זה נרגע לפעמים הוא ממשיך להשתוקק לדבר זה או לדבר אחר. לכן יש לקחת את האנרגיה שמגלה גוף הרגש תחת משמעת, ולפקד עליה להירגע ולציית לחוק הטוהר והשלווה וההרמוניה של נוכחות האני האלוהי.

אם אתם באמת פוקדים עליו חוקים אלה דרך העצמי הגבוה, הוא לא יעשה זאת יותר מרצונו החופשי והוא יירגע. הנוכחות מנסה בקביעות להעביר דרך העצמי החיצוני את המושלמות של התכנית האלוהית שלה. היא מנסה תמיד להדריך את העצמי החיצוני, כדי שהוא יחווה מושלמות ואושר נצחי בפלטפורמת החיים.


העצמי החיצוני דרך היצמדות לתשוקות שלו, מעורר אותן יותר ויותר, לכן נדרש לפקד עליו משמעת עם שליחת קרן מלהבת העין השלישית במצח ולומר לו "שקט, הירגע" ! כך אנרגיה זאת נרגעת וההכרה המודעת מקבלת תמונה ברורה של מה שהנוכחות האלוהית רוצה להשלים.

אתם אינכם יודעים כמה הנוכחות יכולה להיות קרובה ולבוא לביטוי דרך הצורה החיצונית כאשר אתם באים עם אהבה אליה ואומרים לה: האם תתני לי את ידך ?... אנא בואי להנהיג אותי ותני לי לחוש את קרבתך... האם תתני לי את הפתרון שלך לבעיה זאת שלי?... בואי להיות אתי בבעיה זאת שנגלית לי....


אם אתם תשתפו את הנוכחות בקרבה מלאה עמה, היא תביא לכם הרבה הפתעות בנוגע לאספקה בכל מובן שנדרש. לנוכחות שלכם יש הרבה ערוצים של אספקה שאפילו אלה בעולם החיצוני שלכם לא שמעו עליהם.


בעשותכם כך אחרי מספר פעמים, אתם תחושו קרוב יותר ויותר לנוכחות שלכם. כאשר אתם שומרים על הרמוניה ומבקשים שהיא תבוא קרוב יותר ומזרימים אהבה מלבכם, היא תבוא לביטוי.


כאשר אתם מבקשים שהיא תבוא לתוך מצב כלשהו, היא תבוא ברמה הפנימית כמו קרן שמש לתוך האנרגיה של הבעיה. כמו כן, היא תזרום לתוך השכל ועם האור ההכרה אתם תדעו איך לפתור את הבעיה בדרך הטובה ביותר.


עבודה על הגופים הגבוהים באדם


גוף האור האלקטרוני של נוכחות האני האלוהי, הוא המיקוד האינדיבידואלי של האל באדם. המעגלים הצבעוניים מסביב לגוף האלקטרוני מייצגים את הגוף הסיבתי. גוף שמכיל את כל הטוב שהשגתם בהתגלמויות קודמות ומהווה סך מאמצי העצמי המודע להשיג מושלמות.


קרני האור שיוצאים כנביעה מהנוכחות האלוהית בפנים ההוויה, הם ההכרה האלוהית או אהבה בפעולה, אשר בהתמדה מזרימה את מתנות המושלמות שלה לשימוש האישיות האנושית. אור לבן זורם למטה מנוכחות האני האלוהי שהיא השער הפתוח דרכו כל אדם יכול לראות את האל פנים אל פנים, כי היא הנוכחות האינדיבידואלית של האל בכל אחד.


נסו לחוש שגל של אור זורם דרך הלב של הגוף האור מלמעלה, נע עוד ועוד דרך היקום עם ברכה קוסמית, דרך כל פעימת לב. כך כל גל של אנרגיה שזורם מהלב נושא ברכה של אור, הרמוניה, שמחה ומושלמות לכל הפעילויות הפיזיות של העולם.


בדרך זאת בכל פעם אתם תזכרו מה אתם חייבים לעולם הפיזי, כשאתם משתמשים בחומר הפיזי שלו ובאנרגיה שלו. זאת הסיבה שיש לשמור על הרמוניה בכל מה שאתם עושים כל יום. במיוחד במה שאתם מרגישים כל יום, עד שכל חלקי הנוכחות האלוהית יזרמו יחד בהשלמה מלאה, כאחד.

התכנית האלוהית מתגלה בהתממשות פיזית. זה קורה לאחר שאתם עושים זאת בכל הפעילויות שלכם עד שהאושר נעשה קבוע ואתם נכנסים למושלמות נצחית.


בגוף האור האלקטרוני הזוהר והגוף המנטלי הגבוה של נשמת כל זרם חיים, האור האלוהי זורם בקביעות עם קרינה לכל אחד בעולם, עם מושלמות גדולה של החיים, עם טוהר, אהבה, שלווה ועם ברכה לכל דבר שהוא בונה ויעיל.


אם אתם מבינים עד כמה הנוכחות האלוהית שלכם דרך הגוף האלקטרוני והגוף המנטלי הגבוה מזרימה אור ואהבה ומושלמות לתוך העולם, אז אתם יכולים להבין כמה קל לשתף איתה פעולה. ברגע שאתם מזמנים את הנוכחות שלכם .


ראו וחושו את קרן האור יורדת מטה מהנוכחות או מלב הגוף המנטלי הגבוה, מטה לתוך הגוף הפיזי. לתוך מבנה המוח, ואז הוא מפזר את הקרינה שלו דרך להבת הלב שלכם, אל תוך הגוף כחוזק, אנרגיה, טוהר והארה. אם אנשים עוצרים זאת או לא ממקדמים תשומת לב למה שהינו יעיל ומועיל, העצמי האישיותי סוגר את הדלת לקבלת המתנה הזורמת בקביעות אליו.


אין שום דבר שהנוכחות האלוהית דרך הגוף המנטלי הגבוה לא זורמת אליו - עם האנרגיה, האור, הברכה והטוהר שלה. היא יוצאת לעולם דרך להבת הלב שבתוך הווייתכם. אבל אם אנשים לא מקשיבים לאמת זאת ולא שמים את לבם לזה, הם עוצרים את האור מלזרום עם שלמותו אפילו אם הם מזמנים זאת.


התבוננות בנוכחות הנעלה שלכם


כאשר עושים קריאה לנוכחות, אתם חשים ורואים את האור שלה מעליכם, מדמיינים שההדרכה שלה מגיעה ומתממשת כמה שנדרש. דמיינו אותו מגיע כמושלם. אם זה הארה בהכרה, ראו גלי הארה באים ממרכז הראש לתוך מבנה הראש שלכם. אם זה הבנה גדולה יותר, ראו את האהבה של הלהבה מלב הנוכחות באה לתוך מבנה הראש ולתוך הלב הפיזי והיא מתרחבת לתוך הגוף הפיזי שלכם כאנרגיית אור .




חניכי המסטרים מושכים אור

דרך זימון והצהרות קצביות



לדמיין נוכחות אור להגנה

ניתן לדמיין נוכחות זוהרת של מסטר מתעלה להגנה או עזרה בפעילות שלכם מהאצלת אורו עליכם. אפשר לדמיין דימוי של מסטר מתעלה כזוהר לבן שנמצא בתוך מרכז של כדור זוהר של שמש. עם מגע של צבע ורוד ונצנוצי קרניים סגולות. כדור זה נראה כמו כיפה המכסה את הפעילות או כל מה שתרצו להגן עליו.


אז תוכלו לפקד ולומר : "נוכחות האני הנני נעלה, קחי פיקוד על כל דבר בעולמי ! הסירי כל מה שמוגבל ! שימי בזה את המושלמות והמהות של המסטר המתעלה ושמרי על שליטתך בי לנצח , מביאה הכול בעולמי לסדר אלוהי דרך אהבה אלוהית !"


בהדמיה כזאת אתם נמצאים בידיעה שכל המצבים שמתגלים בהכרה ובגוף נעשים מוארים, מושלמים ונספגים לתוך תפארת האל ; לאהבה, לאושר, למושלמות. כך בפעילויות של יחידים, קבוצות, אומות וכל העולם - כולם יכולים כך להתרומם לתוך רטט גוף האור של המסטרים המתעלים.


בכך שיוצרים ומחזיקים בהדמיה זאת תמונה של הוויית מסטר בגוף אור, יש להבין ולחוש עמוקות שהאור המוקרן מגוף האור של המסטר המתעלה מגיע מתוך אור-התבונה שלו ויש בו את האנרגיה של להבת האהבה שבאה מתוך גוף האור המתעלה שלו. כך ניתן להחזיק תמונה מוארת זאת בהכרה מודעת ולחוש את האור שלו זורם לתוך ההכרה והגוף או מצב שיש להביאו למושלמות, עד לספיגה מלאה שלו באור.


כל דבר שאתם מדמיינים בעוד עוצמת החזון הפנימי של העצמי הגבוה פועלת כל הזמן - ריכוז תשומת הלב שלכם צריך להיות על זה. מאוד חשוב בהדמיה להגנה וריפוי - לשמור על כך ששום מחשבה חיצונית מוגבלת לא תיכנס מלבד תמונת הדבר שאתם רוצים לקבל ומחוברים אליו בהשתוקקות.





חניכי המסטר שרים שיר לנוכחות האל

לשמירת להבת-הלב זוהרת באור

49 views
bottom of page