top of page

לנשום את הנשימה הקדושה ולהקרין הרמוניה לעולם


מסר מהמרכז של ההיררכיה הרוחנית של הפלנטה


פתח כל בוקר בנשימה מודעת -

ראשית עשה הצהרה מקדימה לנשימה,

ואמור :


"ברציפות ובמודע אני נושם נשימות עמוקות ואיטיות של רוח הקודש, כי נוכחות האל הנעלה הנמצאת בכל נשימה שבכל יצור חי, נמצאת בי ונושמת דרכי ...!"

 

הערה *התבנית של הגוף האלקטרוני המואר היא צורת המחשבה שאתה מאמץ לחודש זה. תשומת הלב שלך צריכה להיות ממוקדת בו מדי יום, כדי להעצים את פעילות-האור שלו, דרך הנשימה הקדושה.


הפעלה הנשימה להטמעה והרחבה של גוף האור האלקטרוני


הצהרת נשימה להטמעה והרחבה של האור :


(לנשום פנימה) לומר : אני נושם


(לעצור ולנשימה פנימה) לומר : אני סופג


(לנשום החוצה) לומר : אני מתרחב


(לעצור נשימה) לומר : אני מקרין הרמוניה והארה מלאה לתודעת כל החיים. (3x)

 

* יש לתת את הצהרת-הנשימה הזאת ארבע פעמים עבור כל נשימה מלאה. בנשימה, יש לנשום את התכונות הכלולות בתוך הלהבה שבלב (אהבה, חכמה, עוצמה). כשאתה עוצר את נשימתך פנימה, אתה סופג במודע את התכונות של הלהבה עמוק בתוך כל חלק בהוויה שלך. כשאתה נושם החוצה, הרחב והגדל את הכוח והתנופה של התכונות האלוהיות דרך כוח הנשימה הקדושה. כשאתה עוצר את נשימתך - הקרן במודע את איכויות-האל הנפלאות הללו אל כל החיים.


* חזור על תרגיל זה לפחות שלוש נשימות מלאות.

 

הנשימה בדרך המסטר המתעלה


כאשר התודעה האנושית חוזרת לגוף הפיזי לאחר מדיטציה, קצב הנשימה משתנה במידה ניכרת מהנשימה העמוקה של המדיטציה. בתקופה זו בעולם, קצב החיים כה מהיר עד שהוא נוטה להתחרות בין הגוף הנפשי והרגשי כמו גם לנשימה.


עליך, במיוחד עם התעוררות בבוקר, לחדש את הנשימה העמוקה והקצבית במדיטציה כדי לתת מספיק זמן לרכב הפיזי שלך להתחיל את פעילויות היום - בלי למהר, ואם אפשר לשמור על פעימת נשימה קצבית בשעות הערות, זה נותן יתרון מועיל לבריאות, להארה, לאספקת אנרגיה ​​ולהרמוניה שתשרור בכל העניינים הארציים.


עשה כך, עד שהנשימה הנכונה תהפוך להרגל קבוע. כדאי גם שאתה תעשה הפסקה לזמן קצר בזמנים שונים במהלך היום, ותשהה במנוחה, מנצל כמה דקות או פחות לכמה נשימות עמוקות ואיטיות מודעות, תוך חשיבה הרמונית וידיעה מודעת.


באופן זה כששואבים את האנרגיה לתוך הגוף, נוגעים במקור האוניברסלי של אנרגיה מלאת חיוניות, כוח ועוצמה, ובזמן שנושפים, יודעים שהצורה הפיזית מתנקה, מתחזקת ומטוהרת. מודעות כזאת מאוד מועילה להמשך היום.


תרגיל הנשימה הנכונה צריך להיחוות תמיד כמשהו משמח, המאיר את התודעה ואת הכלי שלך. תרגל את הנשימה הרגועה, העמוקה והמשמחת הזו שוב ושוב ובקרוב היא תהפוך להרגל קבוע, טבעי וחסר מאמץ.

 

אני מברך אתכם, ילדי האל האהובים ומבקש מכם בתורכם, לברך כל פן בחיים המשרת אתכם, כולל החיים שנמצאים בתוך הנשימה המודעת, שכן הברכה מכפילה את המעלה והערך של כל מה שיש בחייכם. דרך נשימה עמוקה ושלווה תגיעו להבנה הרמונית יותר של מערכת היחסים שלכם עם היקום ותהיה לכם שלווה גדולה יותר בגוף, הבנה מנטלית וכוח נפשי גדול יותר בכל מצב.


לימוד הנשימה הקצבית חיוני לאיזון בכל חניך רוח, במיוחד בזמן זה. קצב הרטט של כלי -הרכב של אנשים נקבע על ידי העומק והשימוש החיוני בנשימה. בעידן הזהוב, כל העמים צעדו בקלילות וכל השירותים בוצעו בקלות מכיוון שתושבי התקופה הזאת לימדו מינקות את השימוש הנכון בנשימה הקצבית.


כדי להבטיח שקט פנימי בלתי מופרע, יש להקפיד על שיווי משקל פנימי ואיזון קצב הרטט של ארבעת הגופים הנמוכים , הפיזי, רגשי, מנטלי ואתרי. החניך צריך לתרגל יום יום למשוך לתוך גופו את מתנות הנשימה הקדושה, לאפשר למתנותיה להישאר בתוך גופו, ולמלא אותו בהצפה של אור.


עליו להרחיב אותו לאט דרך הגופים האנרגטיים שלו ואז במודע (עם ברכה והודיה) לאפשר את הכשרת הכלי האלוהי של אור שלו. עם כל נשימה לברך את כל החיים, ועם דפוס קצבי זה בכל עת, הוא ימצא שביצוע כל המשימות הקבועות בחיים שלו נעשות בהרמוניה ובשלווה.


לבסס דפוס נשימה חדש, זה כמו כל הרגל חדש. זה דורש מאמץ מרוכז ומתמשך מצד החניך, מכיוון שההכרה החיצונית או הטבע האנושי חוזר באופן טבעי לשגרה הקודמת שלו. כשהחניך מתמיד בתרגול הנשימה הקצבית שלו (אני מציע שכל אחד כזה יתחיל קודם כל, לתקופה קצרה, מוקדם בהתחלת היום) ובהדרגה זה יהפוך להרגל הטבעי שלו כל היום.


גם כאשר הנשימה הרדודה תחליף את הנשימה העמוקה שוב, יש להכניס את הנשימה החיה הזו לתנועה קצבית שוב ולאחר מכן להתנסות בשימוש בה בפעילות יומיומית ארצית כלשהי. זה מביא לשלב אימון רוחני מודע לשם החזרת המצב הטבעי של האדם ההרמוני - דבר המביא להפחתת העבודה הקשה בחיים והתייצבות בהנאה והחסד הרוחני שהוא משיג.


תהליך זה יהפוך את הטמעת קצב הנשימה החדש להרפתקה מאושרת ולא למאמץ על ארבעת הגופים הנמוכים יותר שלך. כשאתה ממשיך עם ההוראות האלה של השימוש בנשימה הקצבית, אני תמיד שמח לראות איך כל תלמיד משתמש בידע הזה לטובתו, כמו גם נעשה זה שהופך לתורם לאור העולם.


אתה הנך פעימת הלב של היקום... המרכז האמתי שלו, ומרכז זה נחוץ להחצנה של כל הטוב האלוהי. כל אלה שמרכיבים את הגוף הקוסמי מוסיפים לו טוב זה. לכן, יש לאפשר למרכז הלב, כמו המרכז בשמב-אלה, שהוא המרכז הפועם של הלהבה המנצחת האלמותית המשולשת עבור פלנטה זאת - זרימה בלתי פוסקת של אנרגיה אלוהית אל כל הפעילויות ואל כל מה שקיים שהוא בעל טבע רוחני.


היום אני אזכיר לך גם את הזכות הגדולה שלך, להפגין, יופי, שלווה, בריאות ועוד סגולות רבות אחרות על ידי התועלת הפשוטה של התבוננות באוצר המילים שלך ולהוריד ממנו את כל מה שלא דומה לשְׁלֵמוּת.


ביטוי מנוסח, בהיותו רטט, הופך לאחריותך על השביל המואר. אתה יודע שכל המילים הן רטט. אחת הסיבות לשכיחות העוונות והמחלוקת בעולם כיום היא המשך החזרה והשימוש בצורות מילים לא מושלמות ולא הרמוניות הנשלחות החוצה. צורות המילים האלה ממשיכות ליצור תבניות רטט ואנשים שולחים את הרטט הבלתי נראה עם כפילויות לעיוותים של אור המקור שהמילה נוצרה כדי לתארו.


השימוש במילים מגבילות של עוני, חוסר שלמות, שנאה גינוי או פוגענות מוסיף לחוסר, למחלוקת ולאומללות של כל העולם, וגם למגבלות של מי שלא מוכן לרסן את הלשון, הרגשות וכוח המחשבה שלו.


אדם חייב להגיע למקום השליטה בו, שהוא המרכז המדויק, שבו שני מישורי התודעה (פנימי וחיצוני) מאוזנים בצורה מושלמת. במקום המושלם הזה של איזון, ליחיד יש קשר עם הפעילות הרוחנית של החיים, ויש לו גם את היכולת, ממרכז הקיום עצמו, לכוון את האני החיצוני לפי הרצון והמהות של הטבע הרוחני שלו.


רק בתפישת נפרדות התודעה אינה מקבלת עובדה זו. מי שמתקרב לקבלה המלאה שהאל הוא הכול ונמצא בכל מקום, יש התפתחות בהרגשות שלו, וגם מתחזקת בו האמונה שהיקום הוא הגוף של נוכחות האני הנני הקוסמית שהנה העיקרון האלוהי של כל החיים, בכל מקום.


לכן, כאשר אתה מודט על הנשימה ומשיג הרמוניה ברטט, כדאי שתצהיר את האמתות שאתה לומד בדרך המסטר המתעלה, עד שתצהיר את מה שהנך באמת ותוכל לומר :


"מלב ליבו של השקט הגדול אני קורא לתודעה האינסופית האחת, לסייע לכל האנושות לשמור על הרגשה וביטוי קבועים של שלום, הרמוניה ואהבה. אני מתחייב להרפות מכל ביטוי חיצוני שאינו מושלמות, לפתוח את עצמי כגביע כדי להתמלא רק ברצון האלוהי.


כעת אני מאפשר לעצמי החיצוני שלי לשתוק ובמצב זה של חסד אני קולט את התוכנית האלוהית מתגבשת לשלמות. אני מכיר בנוכחות האלוהית בכל החיים ואני קורא לאור כדי להרוות את התודעה של האנושות כולה, להרים אותנו למעלה עד שנהיה אחד בתוך התודעה האוניברסלית.


בחסד האלוהי אנו ירדנו לכדור הארץ הזה ; במצב החסד הזה אנו מתחייבים להישאר עד שהתכנית האלוהית תתגלה כמוגשמת ; ובאמצעות החסד הזה נעלה בחזרה אל לב האחדות, חזרה הביתה.


כל הכוח בשמים ובארץ ניתן לי ! כל הכוח בשמים ובארץ ניתן לי ! כל הכוח בשמים ובארץ ניתן לי ! לבטא את נוכחות-האל על פני האדמה, במחשבה, בדיבור, בחוויה ובכך כל מי שרוצה, יוכל לשתות ממי - החיים בחופשיות !


המילה "אני הנני" היא עוצמה. היא תשחרר אותך כשתדע מה היא ואיך להשתמש בה כדי להשיג מושלמות.

"אני הנני" זה מי שאתה כעצמי שלם ומושלם היודע את עצמו כיופי, הרמוניה, שמחה, ושגשוג.


Comments


bottom of page