top of page

היאספות וחיבור של חניכי המסטר עם האל הנעלה

הַקדָשָׁה


הוראת המסטר הנעלה סינט ג'רמין שכאן, מוקדשת באהבה נצחית והכרת תודה עמוקה לאהובינו המסטרים הנעלים מהאחווה הלבנה הגדולה, אחינו הבוגרים ; מדריכי האנושות לעידן הזהוב החדש.


אם אתה כתלמיד המסטר המתעלה תעשה את הציוויים והקריאות הללו לאור, לאט ובתחושה עמוקה בכל מילה כשתגיע אליה, יהיו לך גילויים של אור מידיים כאשר תוכל להרגיש בלב את המשמעות של כל מילה שנאמרת בצורה עמוקה מספיק.


בלימוד זה כאשר משתמשים במילה "לבטל", פירוש הדבר תמיד הוא ביטול המחלוקת בתפישת נפרדות או חוסר השלמות שנוצרה בחוויה האנושית, בידיעה שביטול תפישת-הנפרדות יכול להביא אושר ושלמות כתוצאה מכך לכול החיים.


כתלמידי המסטר המסורים - הבה ניתן לכל כדור הארץ להיות בשלום, בחירות רוחנית, באסירות תודה שאוהבת ומעריצה את האור המקודש הזה מהמקור העליון שלנו, כשאנו אומרים בענווה רוחנית : " נוכחות האל הנעלה ; נוכחות אדירה אהובה ! אנו עומדים צנועים לפניך וחיוביים כלפי העולם. לנצח נמצאים בשירות צבא-האור הנעלה שלך.


נוכחות נעלה - צאי החוצה לעולם, במלוא עוצמתך והחזיקי את השליטה בגוף, בהכרה, בנפש וברצון הזה שלי !


שפכי את תהילתך המלאה על פני כדור הארץ, כמו שזה במישורי גן העדן. אני אסיר/ת תודה שאת כה מאירה אותי באור שלך !"


היכרות עם הפעלת נוכחות האני הנני הנעלה

בהבנה שישנה נוכחות אלוהית בכל אדם והאור שלה הוא אור ההכרה הגבוהה שלו, ניתן לנו לומר עם כוונה מלאה של הלב כמשרת אור הנוכחות האלוהית : "נוכחות האל הנשגבת, הנמצאת בתוך המקדש שבלבי, אני קורא/ת אליך, נוכחות אדירה מהשמש המרכזית הגדולה, מלב האינסוף !


הזרימי את אור להבת האהבה האלוהית הנעלה שלך דרכי ודרך כל האנושות בכדור הארץ ! הנחי את רגלי-האנושות ללכת בבטחה על נתיב האור, ועגני את תשומת-לבנו לנצח בך, אשר חיה וקימת ככוכב האהבה בלבו של כל אחד ואחת. הרימי את ליבנו לגבהים והחזירי אותנו אל האושר, החירות והשלמות שהיא זכותנו המולדת.


"נוכחות אור נעלה מלב היהלום שלי, גשי הלום במלוא עוצמתך ושחררי את ניצחון האור שלך בכל מקום, לנצח. תני לכל כדור הארץ להכיר את אור הלהבה הזו שמגלה את תהילתך ותני לנו לחיות בשלום, בצניעות רוחנית, בחירות ובשמחה שלך. אני אסיר/ת תודה לאותו מקור עליון ממנו אני מגיע/ה ולזכותי המולדת לחיות כהוויה אלוהית מושלמת."


הכרת קבוצת האני הנני וחיבור שלנו לעבודה משותפת עם הנוכחות האלוהית - קבוצות אור הנאספות דרך הכרת "האני הנני" כנוכחות אלוהית הנוכחת בכול, יכולת כל ומיטיבה לכול - הנן ביטוי קולקטיבי של הנוכחות האלוהית על פני האדמה ; והן מהוות מקדש של אור אלוהי, בלב מאוחד של אהבה אלוהית, כנשימה קדושה של האל, כאוקיינוס של עוצמה אלוהית חסרת גבולות ומזבח מואר של שלווה נצחית ; האוצר של הנעלה ביותר והשמש של החופש הנצחי בכדור הארץ וביקום כולו.

נעשה קריאה לאור בשם הקבוצה - לאחים המוארים של גלימת האור הזהוב - "ישויות גדולות של גלימת הזהב ! עטפו באורכם את כל אלה על פני האדמה הקוראים אליכם. שמרו היטב על הילדים המחפשים את האור, שחררו דרכם את עוצמתכם ; בואו להיות איתם עכשיו. גלו כך את תהילתכם ואת הניצחון שזכיתם בו.


מאסטרים גדולים מהשמש המרכזית, הציגו את גלימות אור האהבה שלכם, עם אור זהוב וטהור. עיטפו אותנו באורכם, כשאנו קוראים אליכם, והבטיחו כך את ניצחון האור. ישויות גדולות של גלימת הזהב, בשם האהבה הקדושה, העירו את כולם על פני כדור הארץ לאור של האני הנני הגדול !


כעת אנו מציעים אהבה למסטר הנעלה והאהוב סינט ג'רמין - אנו מברכים את המסטר הנעלה על הענקת הוראתו לילדי האור של העידן הזהוב החדש, כדי שגם הם יממשו את המושלמות האלוהית והחרות שהוא מייצג ואנו אומרים : סינט ז'רמן, היקר. אנחנו אוהבים אותך ומברכים אותך; שמש נעלה. אנו מרגישים אותך בלב ורואים את העבודה שעשית עבור האנושות.


אנו מכירים תודה שאתה נושא עבורנו את גביע האור שלך ועמו אור הזורם מהאחד.

אנו משבחים אותך, מודים לך ומברכים אותך על כך, אדון האור הגדול.


אנו מחזיקים בלב הכרת-תודה לכוח האהבה, החוכמה והעוצמה שבאים ממך.


האר אותו דרכנו לנצח מאור להבת-לבך, הבהירה, המסנוורת בזוהרה.


הרחב את אורך הנעלה דרכינו שישחרר אותנו עמו לתמיד. אמן "


כל אחד מהקבוצה פונה לנוכחות - האל הנעלה ואומר : "נוכחות האל הנערצת, העילאית. הרחיבי את אורך עם הוד נצחי דרכי.


אני מציע/ה לך את שירותי - לו אני הכי מתאים, לבצעו עם מלוא היכולת שלך בי. אני אוהב אותך ומברך אותך על השמחה שלך שמרוממת אותי בהכרה ובלב - מעבר לעצמי החיצוני שלי. תודה על שפע היקום שאני יכול לשאוב ממנו, דרכך."


לסיום - קריאה של חניך המסטר לנוכחות האלוהית בלב היהלום שלו :

"נוכחות האל אשר בלב היהלום ! אני ניצב בתוך הלהבה ומשתחווה לך בהכרת תודה. אני, סוף סוף חופשי, יודע רק אהבה, כעצמי האמתי שהנני. השמחה שלך, מקיפה כעת את זרם החיים הקורן של חיי, שופכת בכל מקום את שלמות האור הנוכח בכל. להבת האהבה הגדולה ! את מקיימת אותי באהבה, בשלום, בעוצמה מפוארת בכל המישורים במרחב שקיים. "אני הנני" הפנים המוארות שלך בביטוי נעלה על פני האדמה.


כך קורה וכך הוא !"





bottom of page