top of page

המפתח להכרה האלוהית שלכם - עבודת האור למען העולם


הסבר על עבודת אור מהמסטר סינט ג'רמין האהוב:


שלום לכם הקוראים זאת. אני מעניק לרשותכם את אופן ניהול הטקס הרוחני, המגולם כעת על הפלנטה הזו. ככוהן גדול במסדר רב-המלאך צדקיאל, אני מעניק לכם כעת את ההזדמנות לחשוף את הכוחות האלוהיים של התמרה וטיהור הזמינים לגזע המין האנושי באמצעות קריאות לאור.


עכשיו הגיע הרגע לגלות לכל האנושות את מה שהוסתר בזמנו בטקסים מקודשים סודיים במשך העידנים שעברו; בהפעלת אינספור התכונות שיש לעוצמת האור שרק ממתינה לדלת פתוחה כדי להיכנס לעולם הצורה באמצעות גברים ונשים שהוכשרו לכך בזמנו במקדשים האתריים.


אתם האנשים והנשים המחויבים לאור אשר ביקשו מהאל ליישם את האימון הפנימי בעולם הביטוי האנושי - ברוכים הבאים הביתה ! הנכם נשמות יקרות, הפנויות לשירות החיים בעבודה מקודשת דרך הצהרות טקסיות אלה, ואתם אלה שחושפים בזמן הזה לכלל האנושות את המטרה האמתית של התגלמות הנשמה.


הטקס של עבודת האור חייב מטבעו להיות מגוון בשיטות הקריאה השונות. כאן, הרשו לי להדגיש את חשיבותן של מספר נקודות, כי קריאה לאור תינתן באופן דינמי (לא בהכרח בקול רם) מתוך כוונה חזקה שיש בלב וציפייה שכל מה שאתם קוראים לו יתבטא בצורה מנצחת לטובת עולמכם.


כמשרת אלוהי אמתי בפעולה - ההרגשה הזו של כוח אלוהי פעיל תתקבל רק דרך כוח רצון אלוהי ולא כוח רצון אנושי. כוח פנימי שמניע ומורגש עמוק עם אהבת החיים החופשיים. מצלצל בבירור ובסמכות דרך כל הפניות, השירים, ההדמיות והקריאות, ושטבע האהבה הזה יופק במודע על ידי עולם הרגש הטהור שלכם.


שלהבת ההארה תהיה פעילה בכם, כך שככל שאתם לומדים, מבינים ומיישמים את החוק הרוחני, כך הלב המבין שלכם מתרחב יותר והטקס שלכם נעשה יעיל יותר. כך שיש לנו יחד את הפעילות המשולשת של לב הבריאה, בפעולה מלאה ועוצמתית של אהבה, חוכמה ורצון טוב עבור כל החיים.


אנו נכנסים כעת לקבל את המפתח של הסינתזה האלוהית


באמצעות השילוב של כוחות אלוהיים שונים, המופעלים בשיטות שונות בטקס מפואר אחד של נושאי האור, ישוחררו רבים הכלואים על פני כדור הארץ ! האם יש שירות נפלא יותר מאשר לאהוב את החיים בחינם באמצעות טקס רוחני מועצם ? זה מאפשר את ההבטחה האלוהית שכל חיי האדם יכולים להיעשות לשירות של אהבה אלוהית.


זו התפילה שיש לנו מהממלכות הנעלות עבור כל אחד מכם - שאחינו ואחיותינו בהתגלמות יקומו כילדי העידן החדש ויקראו אל ממלכות השלמות חסרת הצורה לביטוי דרכם. אני נשאר החבר שלכם שאחראי להיררכיה הרוחנית לשינוי הזה של כדור הארץ האהוב במהלך המחזור הגדול הבא.


תמיד אהיה לצדכם, ללמד ולדרבן אתכם בהתלהבות הנובעת מהווייתי כדי למלא את הצו הזה ככוהן בעידן העידן החדש. מי ייתן, וכך הוא !


כדי לשנות את התודעה של האנושות, עלינו להשתמש יחדיו באש הקדושה. האש הקדושה הזו יכולה להימשך על ידי כל פרט ופרט, דרך המערכת האבולוציונית הזו מבלי שזרם חיים כלשהו יהיה מודע לשירות שניתן.


כאשר אש הטיהור הקדושה עוברת דרך תודעת האנשים, היא מסירה את הסיבות הפנימיות למחלות ולפגמים, וההשפעות נעלמות אוטומטית, כמו שכאשר חדר מראות מנוקה לחלוטין מכל הפסולת, לא תמצא בחדר זה שום השתקפות בעלת אופי גרוטסקי או לא נעים.


להתייחס כך לגבי תודעתם של אנשי כדור הארץ ולהפעיל את תודעת המשיח הקוסמית כדי לשטוף כל אחד מהם, זה מסייע לתור הזהב של סן ז'רמן בצורה שאין לתאר אותה, שכן אז מאות אלפי אנשים מתחילים להשתמש בתודעתם בצורה בונה.


בניית תור הזהב הנכנס לכדור הארץ תימשך באופן שיפתיע רבים. איננו יכולים לדרבן אתכם יותר מדי לאפשר לאור של השמש הרוחנית, לעצמי המשיחי הנעלה ולכוחות האור, לפעול כך דרך התודעה. לבקש להכשיר את המחשבה ואת ההרגשה למצב של נינוחות, שלווה והרמוניה.


אינכם יכולים לקבל את החופש הרוחני שלכם על ידי מאמץ של רצון אנושי, אלא רק כך. זוהי מתנת חסד בלבד אליכם ! אבל אם תבינו זאת ואז תאפשרו למהות הרוחנית, הזורמת מלב צבא האור המתעלה, לרחוץ את נשמתכם הפנימית באור הנוכחות השמימית שלהם, התנאים בגופכם ובעולמכם יתחילו להירגע.


קבלת האור מהנוכחות האלוהית היא השלום היחיד שכל זרם חיים ייהנה ממנו אי פעם, ואם תבקשו את המתנה הזאת בכנות, תקבלו אותה !"


כיום, ישנם בהתגלמות זרמי חיים רבים, טובים וכנים שאספו את המומנטום של כוח הקריאה והציווי לאורך מאות שנים רבות של לימוד, הן בגוף הפיזי והן ברמות הפנימיות, אך המטרה הסופית שלשמה הם מכוונים את תשומת לבם היא מתחת לרמת המסטר המתעלה.


המניע שלהם להתקשרות בתוספת היכולת שלהם להתחבר עם הכוחות שמעבר לצעיף האנושי, קובעים את סוג הביטוי שהם ימשכו. כמה מהאנשים הטובים האלה קראו לרוח האל, בכנות, ביושר ובנאמנות, והיו להם מידה מסוימת של הצלחה בחיבור.


רבים נוספים השתמשו באופן לא-מודע בכוח הקריאה הטבעי שלהם להתחבר עם ישויות נמוכות בעלות אופי לא אלוהי דרך תודעת מלחמה, פחד ממגיפה, פחד מכל סוג ומספר פעילויות שליליות היוצרות את הזיהום סביב כדור הארץ. אנשים כאלו מעוררים את הפעילויות הללו על מסך החיים באמצעות תשומת הלב שלהם אליהם, דרך החשיבה על כך, והם מיישמים אותן כביטוי למצוקות של עצמם ושל אנשים אחרים.


הם לא מודעים לכוחה של המילה להפעיל כל דבר או מישהו, או כל פעילות שעליה ממוקדת תשומת הלב !


לדוגמא, אהובים, קחו למשל את הישות של פחד, יש לה אינטליגנציה בגלל שאלו חיי האלוהים שהוטעו, יש לה שם - פחד ! אפילו כאשר מדברים את המילה הזאת, מושכים את תשומת הלב של הישות הזו בדיוק כפי שאתם מדברים בשמו של העצמי המשיחי !


עכשיו זה ממש חשוב שאולי תבינו שלמלחמה יש שם; למגיפה יש שם; השמות האלה מעוררים את הביטוי לתנאים המעיקים בעולם. אז אם אתם יכולים לאפשר לעצמכם כמו כוהנים וכוהנות ממסדר צדקיאל לזכור שהשם של כל דבר או של מישהו הוא חלק מהנוכחות של אותו אחד.


הבנה מההסבר של המסטר :


הבה נשתדל בקריאה וזימון עוצמתו האלוהית של המאסטר הנעלה סן ז'רמן והמסדר שלו, לשמור על מה שאנו אומרים במודע, ליישם את הציוויים שלנו לאור, ההדמיות שלנו, השירים שלנו ופעילויותינו הקשורות לאנרגיה האלוהית, האיכותית. בכך. נימנע מהסתבכות מיותרת עם צבירת המומנטום של רטט לא אלוהי כלשהו המאפשר להגביר את תודעת ההמון שחיה על הפחד והרגשות השונים שנוצרים על ידי זרמי חיים לא מודעים.


הקדמה - מטרת ההוראה של המילה "אני הנני"


המילה היצירתית הגדולה של החיים - "אני הנני", היא כוח האל הגדול שיצר את הבריאה הזו. "אני הנני" הוא חוק החיים הנצחי ! זוהי הזהות האמתית של האל בבריאה. כאשר אתם מבינים היכן האל נמצא ומהו כוחו של האל בבריאה ואיך אתם יכולים להשתמש בו, אתם תעבדו יחד עם הבורא של היקום עם הרבה תחושת הערצה עמוקה.


"נוכחות האני הנני האדירה" היא להבת החיים מלב חיי האל של בורא היקום. הלהבה זוהי הזהות הנצחית והאינדיבידואלית של כל אדם כצלם ודמות האל ; זה העצמי האמתי שעמו נברא האדם. זהו העצמי-האל שתמיד שולח מתוך עצמו איכות של שלמות ומושלמות.


עצמי עילאי זה הנו המקור של כל דחף, מחשבה והרגשה בונה אצל כולם, והוא לעולם אינו מוגבל בשום צורה. הוא העצמי של כל זרם חיים שמתגלם, אשר מספק אנרגיה לגוף הפיזי, והוא המקור הרוחני של מה שבונה כל חוויה בעולם הפיזי הזה.


"נוכחות האל" של כל בן אנוש היא נקודת המוקד שלו או שלה. עוצמת האל נדרשת כדי לבטל את כל מה שאינו בונה בחיי בן האנוש. כוח זה אמור להופיע דרך האדם כדי למנוע הרס.


לכן יש לדעת שישנו אני הנני נעלה כנוכחות אינדיבידואלית ומה נדרש לעשות כדי לשחרר את כוח האור הדרוש כדי להכחיד את הסיבה לכל מה שאינו אלוהי וגורם לנפרדות בעולם בן האנוש.


הצהרת אמונה מנושא האור בשירות אלוהי

  • אני מאמינ.ה בנוכחות "האני הנני" האוניברסלית שהיא המקור של כל החיים ועצם המהות של האהבה האלוהית - היא האל בפעולה שבכל מקום נוכח ופועל דרך נוכחותו העילאית בבריאה באהבה, עוצמה וחוכמה אלוהית.

  • אני מאמינ.ה בנוכחות ה"אני הנני" האינדיבידואלית של האל, הפועלת באמצעות העצמי המשיחי הקדוש הממוקד בכל לב אנושי, שדרכו רצון האל יכול להתבטא בעולם הצורה.

  • אני מאמינ.ה בלהבת החיים האלמותית המשולשת - האיזון המושלם של אהבה, חוכמה ועוצמה של רוח הקודש, ושהיא העיקרון המחייה של כל אינטליגנציה מודעת לעצמה ומעוגנת בתוך כל לב אנושי.

  • אני מאמינ.ה באבהות ובאימהות האוניברסלית של האל, באחווה האוניברסלית של האדם ובאחווה מודעת עם המאסטרים הנעלים המהווים את האחווה הלבנה הגדולה.

  • אני מאמינ.ה בסליחה כחוק רוחני נצחי, הפועל דרך האהבה, החמלה והרחמים האלוהיים על כל השגיאות האנושיות שפועלות נגד חוק החיים. דרך טיהור הנשמה באמצעות שימוש מודע בלהבה האלוהית הסגולה שמתמירה וכל שאר פעילויות הטיהור של האש הקדושה שנובעת מהלב הקוסמי.

  • אני מאמינ.ה בהתעלות לאור, בשלמות תודעת המשיח שמושגת באמצעות שליטה עצמית מודעת על ידי אהבה אלוהית. באנרגית האור המשמשת אותי במחשבה, בתחושה, במילה המדוברת ובמעשה. זוהי הגשמה של התוכנית האלוהית דרכי ; והסיבה להיותי קיימ.ת.

  • אני מאמינ.ה בחיים הנצחיים דרך ההתעלות לאור העצמי הנעלה שהנני ובאור האל שתמיד מנצח !

 

כעת אני קוראת לתודעת המאסטר המתעלה הקולקטיבית הזמינה מההיררכיה האלוהית ויחד עם נושאי אור אחרים אנו מעלים את תודעתנו אליהם, עד ששניים נעשים לאחד...


אנחנו הנציגים האלוהיים כאן בעולם הצורה, שעובדים בשותפות מלאה

עם האלוהות לטובת הכלל - עושים קריאות אלה !


"בשם הנוכחות המנצחת האהובה של האל "האני הנני" הקיימת בעצמי המשיחי הקדוש האהוב שלנו ושל כל האנושות, אנו מקדישים את המעמד הזה לזימון האש המקודשת הסגולה של התמרה וחופש רוחני לעצמנו, לכל האנושות ולכדור הארץ.


לשם כך, אנו קוראים לכם, מאסטרים אהובים, ישויות קוסמיות, וכל מי שעוסקים באש הסגולה והקרן השביעית לכדור הארץ שלנו. במיוחד אנו קוראים אליך, סן ז'רמן האהוב להיות אתנו עם נוכחותך הזוהרת ! מבקשים לקחת את המאמצים הצנועים שלנו ולהגביר אותם ללא הגבלה כדי להביא לשלמות מידית בכל מקום שבו האש הסגולה המבורכת נקראת אליו. אנו אוהבים, מברכים ומודים לך על ההיענות לכך ולכל קריאה שלנו.


נוכחות האל האהובה היקרה "האני הנני", שהנה המקור של כל מה שיש, בכל מקום. נוכחת ומעוגנת בתוך לבו של כל אדם באנושות. אנחנו אוהבים ומשבחים אותך !


אנו מכירים בכך שאת הבעלים והנותנת לנו חיים, תבונה, חומר. אנו קוראים לעצמי המשיחי הקדוש שלנו ולאלה מכל האנושות שהתעוררו עכשיו לקחת פיקוד ושליטה מלאה על כל אישיות חיצונית עד שהתכנית האלוהית שנועדה לכולם תתגלה ותתקיים לנצח !


מאסטרים נעלים וישויות קוסמיות גדולות ! סנאט קומרה, לורד מאטריה והמאהה צ'והאן; חתמו אותנו בפעילות זאת עם האיזון האדיר של אהבתכם, חוכמתכם וכוח השלמות שאתם נושאים דרך רוח הקודש, כדי לאפשר לעצמי המשיחי הקדוש שלנו לקחת עלינו פיקוד ממש עכשיו ושזה יימשך לנצח ולתמיד. אנחנו מודים לכם מעומק הלב. הודיה !


הצהרה אישית שאני מאמצת לסיום :


"אני הנני" פעילות אלוהית שמיועדת להאיר מחדש את כל האנושות עם הלהבה

והאור האלוהי. "אני הנני" הוויה אלוהית של להבת-החיים ו"אני הנני" אור העולם !

אהיה אשר אהיה.

 

+סרטון המצורף בספרון




 

סרטון : להפנים, להצהיר, לתת שירות אור ולהתמזג עם ההכרה האלוהית

נמסר דרך - . THE BRIDGE TO SPIRITUAL FREEDOM INC - ארגון בחסות המסטרים שהתעלו לאור

bottom of page