top of page

לחיות את החוקים הרוחניים בחיים

המסטרים המתעלים מבטאים תמיד את מלוא המסטריות על כל המצבים, החומר והאנרגיה. על כדור הארץ הפיזי הזה וביקום כולו. גם בעבודה על יסודות ועוצמות הטבע אשר מצייתים ומשרתים אותם. זה משום שהם נעשו למלוא האהבה האלוהית. כל העבודה של המסטרים עם המין האנושי, נועדה להוביל כל אחד לאותה מסטריות שהם השיגו, כל אחד דרך מאמץ אישי ועם מספיק אהבה לתת שירות למין האנושי. יש לנו את הזכות להרוויח את הנוכחות המגנה של המסטרים המתעלים ושזה כך יישאר לתמיד. לחברי האחווה הלבנה ישנם שליחים שנשלחים לעולם החיצוני. הם עושים עבודה מופלאה דרך השליחים שלהם.


הם מעבירים לאנושות את ההוראה של המסטרים שהתעלו למישורי האמת והם מוסרים לנו כך: ישנם הרבה חוקים פנימיים שאתם ניתן להשיג תוצאות מפתיעות. הן מפתיעות ומופלאות עבור מי שלא מסוגל להשתמש בחוקים גבוהים אלה. הם כן טבעיים לחלוטין לאלה שמבינים ושולטים על חוקים אלה דרך אהבה אלוהית. עליכם להיות מספיק ערים בהכרה כדי שתפעלו עם חוקים פנימיים אלה. כאשר אתם חיים באופן טהור ומחזיקים מקרוב אידאלים גבוהים, אינכם צריכים להיות מוטרדים מסכנה כל שהיא. מנקודת המבט של מסטר מתעלה זה מתאפשר מהרחבה של הכוח העילאי להגנת הכל כשלם. המצב שנקרא מוות הוא הזדמנות בשבילכם לנוח ולהשיג מחדש את היכולת של תודעה אישית. זה נועד כדי להשתחרר מהפרעות העולם וכדור הארץ לזמן מספיק שאתם יקבלו זרם אור וחוזק שיאפשרו את פעילות ההכרה כדי לעשות עבודה בחוויה פיזית שוב. החוק הרוחני אומר שכולם חייבים להשלים את ההתעלות מהצד הפיזי של החיים. אם מיתר אור הכסף שזורם לתוך הגוף, נקרע אז זה בלתי אפשרי להאיר ולהרים את הגוף ואותו אחד שמת צריך להתגלם מחדש פעם נוספת במטרה להשיג חופש סופי מהצד הפיזי של החוויה האנושית. בהתעלות דברים נפלאים קורים לשני אנשים שהם קרניים תאומות. הן חשות שכל אחת מהן חיפשה את השנייה במשך כל הזמן, את ההבנה המושלמת והאהבה הגדולה הזאת שיש ביניהן. כל בן אנוש בנקודה מסוימת צריך לסיים את העבודה בהתגלמות אנושית. כדי להשיג זאת אתם יכולים לשמור על שותפות פנימית קבועה עם נוכחות האני הנני דרך הרגש. כאשר שומרים על נוכחות זאת כל הזמנים, אז המושלמות שזורמת תמיד, יכולה לבוא דרך התודעה החיצונית בלי להיות מופרעת על ידי חוסר הרמוניה בכם או בעולם סביבכם ולא משנה מה קורה בחוץ. כל התעלות חייבת לקרות במודע. להשיג מצב של מסטר מתעלה הוא ניצחון שלם על כל החוויה החיצונית דרך העצמי האישיותי. ראשית עליכם להסתכל אל האלוהות שלכם, נוכחות האני הנני הנעלה של האל, ככל הטוב שיש, לשמור על תשומת הלב עליה ותת לה את תשומת הלב והאהבה הגדולים ביותר, דרך הזדהות אתה כמקור החיים שמפעיל אתכם.


שנית, עליכם להביא להרמוניה את הרגשות שלכם על ידי הזרמת אהבה אלוהית ככוח לברך בכל מקום. מה שקורה לכדור הארץ, זה שהוא ממוקם בתוך סדר אלוהי שוב פעם וכעת הוא מתמלא במלואו עם זרימת אור האל שלעולם לא נכשל. כעת מה שאתם יכולים לעשות עם הרצון החזק שלכם זה לחזור למקור שהנכם, לקבל את המורשת הנצחית שלכם ולחוש שוב את העצמי האלוהי שלכם בכל מובן.

כל המסטרים הגדולים שהתעלו יכלו להרים ולהאיר את הגוף הפיזי על ידי טיהור שלו בשימוש הלהבה המטהרת של האלוהות האישית שלהם שהנה נוכחות האני הנני. זה יכול להיות מושג על ידי הערצה ושבח שלכם לנוכחות נעלה זאת וצייתנות שלמה של האישיות, או התודעה החיצונית לכל הכוונה והדרכה שלה.


הדלת הפתוחה לכל הדברים הטובים, שמשחררת את המין האנושי היא זרימה של אהבה אלוהית. מה שעליכם לעשות כדי לממש מושלמות מלאה באופן חיובי, ולזכות בחופש הנצחי ממוגבלויות על פני כדור הארץ זה לחוש את הקרניים הגדולות של אור ואהבה שנשלחות מהמסטרים שהתעלו ולחיות בהתמדה עם הערצה לנוכחות האני הנני הנעלה שלכם, נשענים עליה לגמרי בחיים.

התבונה הגדולה המתפשטת בכל היא מושלמת. היא מכוונת דרכך לאנשים, למקומות, למצבים כאשר והיכן שהם נדרשים ביותר. היחס שלך כולו צריך להיות של הרמוניה ונדיבות. עליך להיות עם אופי חזק וחוש של כבוד לחיים. המטרה של התגלמות פיזית, היא הכנה והארה של רטט הגוף והרמה שלו כדי שיתמזג עם הגוף של נוכחות האני הנני. הגוף של נוכחות האני הנני עשוי מחומר אלקטרוני טהור. כאשר אתם בגוף זה, יש לכם חופש מוחלט מכל מגבלה דרך תודעה משוחררת מכבלים. החומר של גוף האור של הנוכחות כה זוהר שבהתחלה אפשר להביט בו רק לזמן קצר. ניתן לכם לחזור למקור שלכם דרך השתוקקות חזקה ולחזור למורשת הנצחית ולחוש שוב פעם את העצמי האלוהי כמו שהיה בראשית הזמן. אתם יכולים לשחרר את העצמה שלו דרך התמסרות לנוכחות האני הנני. התכלית של מסע זה היא לממש יותר ויותר את הבעלות המודעת שלכם על כל התממשות. זוהי הזכות מלידה הנצחית שלכם להשיג זאת דרך החוויה האנושית. כאשר אתם שואפים לחופש כזה, אתם מגיעים לנקודה כזאת שבה אתם משחררים כמות של אור מהגוף האלקטרוני של אור שלכם על ידי פקודה מודעת, אז אתם יכולים לשלוט על כל מימוש ולא משנה באיזו ספרה אתם בוחרים להתבטא. עליכם להסתכל על העולם במבט רחב, וחייבים לראות מה ההפרעה במחשבה ובהרגשה שעושה נזק לגופים היפים שלכם שהטבע זימן לכם לחוויה שלכם בחלק הפיזי של החיים. כאשר מחשבות ורגשות שלכם עם הפרעה מורשים להתבטא בעצמי האישי במשך החיים הגוף נעשה בלתי ראוי והמקדש המואר נהרס. זה קורה משום שהתודעה החיצונית לא מצייתת לחוק האחד של חיים, אהבה, הרמוניה ושלווה. כאשר ישנה הפרעה כמו שנאה ומדון זה מביא למוות. האויב האחרון שבן אנוש צריך להתגבר עליו הוא המוות. המוות כפי שהוא נתפש בהכרה האנושית הוא רק אמצעי לשחרור מהלבוש שלא שווה יותר לשימוש להשגת מושלמות החיים. הטבע עצמו ממוסס דרך המוות את המגבלות, כדי שאתם תקבלו עוד הזדמנות לעשות מאמץ עבור התועלת שלכם. הכל נמצא בהתקדמות להשגת מושלמות מתרחבת ושמחה. החיים הם זרם שמשמר את עצמו לתמיד והוא מושלמות מתרחבת בשמחה, באקסטזה ומעוצב מחדש לנצח. פעילות מושלמת זאת ושמחת החיים נשמרים בצייתנות לחוק של אהבה אלוהית. באהבה אלוהית אמתית אין תחושה של נפרדות, זה קיים רק בעצמי האישיותי. כאשר המין האנושי לומד לחיות חיים על ידי החוק הנצחי האחד של אהבה אלוהית, הוא ימצא שצייתנות תשחרר אותו מגלגל הלידה מחדש וכל הבעיות של קיום אנושי ייעלמו. במקום זאת תבוא שמחה מתרחבת של מושלמות ששוכנת תמיד עם אהבה אלוהית ובריאה חדשה תתגלה תתפתח ותמשיך להתפתח.

הצהרות האני הנני שניתן לומר תכופות, הן אמירות של עקרונות הקיום, שרוטטת בגוף כאשר אתם חשים השתוקקות להתחבר למקור ההוויה.


דרך הזדהות עם אור הבורא בבריאה, ניתן לומר אני הנני שמשמעו - האל שבי:


אני הנני הנוכחות ; האחד הנצחי.

אני הנני מקור האל בבריאה, מהשמש המרכזית הגדולה.


אני הנני נשימת אהבה, פעימת הלב של אור אוהב.


אני הנני העצמה שישנה בחכמה עילאית.

אני הנני החזון הנעלה, העין רואה את טובת הכל.


אני הנני אור שמש, האוקיינוס, נהר זורם של חיים.


אני הנני הרטט בבוקר יום זוהר, אני הנני הברכה שיש במלאכים ובאהבה שבחיים.


אני הנני החיים, שזורמים פנימה, מסביב ומעל בכל מה שיש.


אני הנני קרני האור שמשחררות את המין האנושי לחופשי.

אני הנני הלב האחד ששומע כל קריאה שלך.


אני הנני לגיון האור שנענה לכל באהבה.


אני הנני השרביט של עצמה אוהבת של האור.


אני הנני המסטר, בכל רגע, בכל שעה.


אני הנני הספרות וכל שיר שהן שרות. אני הנני הלב של הבריאה.


אני הנני כל הצורות שאף אחת לא דומה לשנייה.


אני הנני המהות, הרצון האלוהי והלהבה הנצחית.

אני הנני עצמיות שלמה ; עצמיות כל ההוויות כאחד.


אני הנני הנוכחות הקסומה, עצמיות האל שנוכחת בי ובך.


תן כעת את תשומת הלב שלך לנוכחות האני הנעלה שלך. פתח את אהבתך ואת הכרתך אליה. בקש את הנוכחות להדריך אותך היום. לאחר מכן תן, בהרגשה עמוקה, את הקריאות הבאות:


1. בשם נוכחות האני הנני שלי ושל כל האנושות, אני נותן/ת עכשיו סמכות מלאה למסטרים האהובים סנט ז'רמן, אל מוריה ולמאה-צ'והן, להאציל את אורם על כדור הארץ ועל כל תנאי העולם כדי להביא לידי ביטוי את התוכנית האלוהית !

2. נוכחות האני הנני הנעלה, המלאך מיכאל, לגיונות המלאכים של הלהבה הכחולה. תנו לאנרגיה של הרצון האלוהי להיות יעילה דרכי כדי לשנות ולהתמיר את האנרגיה הלא הולמת בעולמי ברמת הסיבה, תוצאה, והזיכרון עם האור של מקור החיים, וראו שאנרגיה לא הולמת זו לא תשפיע יותר על החיים !


3. נוכחות האל האוהבת, הסולחת תודה לך שאת נענית לקריאתי ופועלת עבורי ועבור כל האנושות למוסס את כל השגיאות והאנרגיה הלא הולמת שאינם מהאור. סנט ז'רמן - מסטר אהוב, הפעל את הלהבה הסגולה דרכי ומסביב לי. טהר ובטל את כל האנרגיה הלא הולמת שנוצרה על ידי. שמור את האש המקודשת הסגולה כלהבה שנשמרת ופעילה בעוצמה לאורך כל חיי.

4. נוכחות האל הנעלה, את מכוונת את הפעילות שלי, את העולם שלי והעניינים שלו ! קחי כעת פיקוד מלא עליי, היי המדריך שלי והאירי אותי בכל צעד ושעל בדרך. הדריכי אותי לתת את השירות הגדול ביותר האפשרי עבורי. הובילי אותי לחתום התגלמות זו בהתעלות לאור. אני הנני אור-ההתעלות שמתממש. תודה לך על היענותך לי, אני הנני נעלה אהוב.


כעת הפעל את מפתח המסטר שהנך - היה דומם. שלח אהבה ורגשות של הכרת תודה למסטרים המתעלים. הודה על עזרתם עכשיו וגם במהלך היום. שלח אהבה והכרת תודה לממלכה המלאכית ויסודות הטבע, וקבל את האנרגיות המוקרנות אליך בשמחה והודיה.




חוקי החיים הנם עקרונות המושלים באנרגיה שאתם חלק ממנה.

עליכם להכיר אותם ולדעת כיצד ניתן לרתום אותם לטובת החיים

היקום מאוזן באופן מושלם על ידי חוקים טבעיים. כאשר אתם עובדים עם חוקים אלה צפו לתוצאות חיוביות. כאשר החוקים לא מיושמים זה מביא לסבל וכאוס. ההכרה המודעת של חוקים אלה ויישומם מהווה עזרה עצמית גדולה להתקדמות אישית וגלובלית

bottom of page