top of page

ציווי האור והפעלת עצמת האל

כדי לחזור למורשת האלוהית שניתנה לילדי האל, עליך להתאמן עם משמעת בהצהרות ה"אני הנני" ובציווי האור הרוחני להשיג איחוד בגוף בנפש וברוח דרך הלב וההכרה יחד.
שם האל הוא "אהיה אשר אהיה". האל בך הוא "אני הנני", שם הוויה. אתה יכול להשתמש בשם האל "אני הנני" וליצור הצהרות עוצמתיות קצרות. זה עצמתי בכל פעם שאתה אומר "אני הנני", כי אתה אומר למעשה " האל שבי הוא" .
מה שאתה אומר אחרי "אני הנני" יהפוך למציאות בעולם שלך, כי אור האל הולך בעקבות הרצון שלך ומציית לציווי. זה מכיל משמעות עמוקה לחיבור ההכרה בגוף.
מצב הגוף שלך מושפע ממה שאתה חושב וממה שאתה אומר. מילותיך הם נבואה עצמית שמממשת את עצמה. דבר זה אומר שעליך להשתמש בשם "אני הנני" עם טוהר הכוונה, כדי למשוך את ההשתדלות של האל לעולמך.
לפיכך, לפי לימודי המסטר, בציוויים שלך להפעלת האור האלוהי אתה משתמש ב"אהיה אשר אהיה" או ב"אני הנני" כדי לחדור לתוך עצמת האל האולטימטיבית.
" אני הנני " הוא יותר משם קדוש. זוהי עוצמה,
"נוסחה מדעית" להפעלת עצמה אלוהית בחיים.

האנושות שחיה בעולם היום מניחה שההיסטוריה הרשומה זה מה שיש ואין לשנותה. אנשים לא לוקחים בחשבון את הלהבה הסגולה. ניתן להשתמש בלהבה הסגולה שהיא אש אלוהית בהפעלתה בגוף הפיזי כשהיא מחלחלת בשכבות הגוף הפיזי וזרם הדם, במערכת העצבים, במוח, עוברת דרך מערכת הצ'קרות, נעה דרך הגוף האתרי ועוברת שם דרך רשומות ההיסטוריה שנרשמה שם מכל התגלמות על פני האדמה. הלהבה התבונית הזוהרת מכוונת על ידי ההכרה הגבוהה ומשחררת לחופשי את האנרגיות בכל אלקטרון משימוש לא הולם שנעשה בעבר בהכרה האנושית.


לשם זימון הלהבה הסגולה יש לזמן את האור האלוהי לפי החוק הקוסמי והזימון משלים את ההיענות לו. זימון האש המקודשת יכול להרחיב את ההילה שלך ולרפא את גופך, לשפר את הפסיכולוגיה ומערכות היחסים. האש הקדושה שמוזמנת מבטלת קרמה שמונעת התקדמות ליישם את תכלית החיים, בזימון זה ניתן להביא התערבות אלוהית לכדור הארץ לפתרון משבר ותופעות חברתיות לא רצויות.


כדי להשיג תוצאות יש לנסות את המילה המדוברת בהפעלה בחיים עצמם. גם אם אתה אומר ציוויים רוחניים כמה דקות ביום, זה משפיע עליך מנטלית ופיזית וגם על יחסיך המתפתחים עם נוכחות האל בך. אתה יכול לעשות זאת דרך ההכרה האלוהית. כך האלוהי נעשה לאישי, דרך העצמי האלוהי האינדיבידואלי של מי שמתגבר על תודעת העולם של אשליה.


אתה יכול למשוך את אור האל ולצוות אותו להרים את הנשמה לאחדות אלוהית. אולי קשה לך להאמין שבני תמותה יכולים לצוות עם סמכות את האל. חשוב להבין שמדובר כאן על "אדם אמתי", אלה שהתגברו על חוסר אמונה בעצמם כבן/בת אל.


העצמי האלוהי באדם הוא באמת האהוב של האל כמתווך בין אדם ואל והוא הכלי של התמרה אלכימית של ארבעת הגופים הנמוכים ולהתפתחות תודעת הנשמה. במשיכת אור האל , המתווך האלוהי - העצמי האל, יורד לתוך שדה התודעה המתפתח שלך ואומר את המילה המקודשת דרכך, כמו שלמעלה כך למטה כמימוש שופע של חיי שפע. זה יכול להיעשות גם דרך כל הוויה מתעלה או קוסמית שזכתה באיחוד עם האל והנה חיי האל בפעולה.


הציוויים שנמסרים על ידי המסטרים המתעלים לאנשים בעולם, בנויים כמו מכתב רוחני: בהתחלה ישנה פתיחה שפונה למסטרים מתעלים וללגיונות מלאכים בבקשה לסיוע עם האור האלוהי, ודרך משיכת אור אלוהי.


זוהי פניה לסמכות האלוהית כדי לפקד על מצב, או נסיבות מקומות ואנשים. הבקשה למשיכת אור נאמרת עם אהבה ורצון לשמור על רצון האל והחוק שלו. המסטרים המתעלים לא מסרבים לעולם לבקשות אלה.


לצוות את אנרגיית האל לפעולה אפשר רק דרך העצמי הגבוה, האלוהי, אותו חלק שהינו אלוהי באדם. לעצמי הנמוך והאישיות הרגילה אין סמכות זאת !

לכן הפתיחה שנאמרת בדרך כלל היא:


"בשם נוכחות האל הנעלה, האהובה, המנצחת, האני הנני שבי והעצמי האלוהי הקדוש שלי"!


בעשותנו כך אנחנו מכירים בכך שאנחנו כלים של האל על פני האדמה ושאנחנו מבקשים רק מה שהוא לפי הרצון האלוהי.


גוף הציווי - הוא הצהרה של התשוקות שלך. אתה מבקש את האור לעצמך ולאחרים


גוף הציווי מורכב בדרך כלל ממילים שהמסטרים הכתיבו לשליחים שלהם ולכן הציוויים כה אפקטיביים. משפטים אלה שהם אחד עם האל, מאפשרים כניסה ישירה לאור שלהם, לאנרגיה ולתודעה שתביא טוב לכולם.


בסוף הציווי - הציווי נחתם עבור התערבות אלוהית. אתה מציע והאל נענה אתה מצפה שהאל יענה לך. אם אתה לא מקבל במודע שיש היענות לציווי שלך, אור האל שמשכת יכול להישאר במישור הרוח במקום שיתממש פיזית. המסטרים שהתעלו אומרים שציווי מורכב מתפילה, מדיטציה והדמיה עם ציווי דינמי, המבוסס על הצהרות שמשתמשות בשם האל "אני הנני", "אהיה אשר אהיה".


ציוויים שונים מהצהרות רגילות בכך שהמוארים שמסרו אותם השיגו את הרמות הגבוהות ביותר של שותפות אינטימית עם האל ומילותיהם שומרות חיבור רוחני חזק. אלה נוסחאות מקודשות עבור שחרור עוצמת האל.

המסטרים מסבירים שציוויים שנעשים עם מסירות הם השיטה הטובה ביותר שידועה להשגה רוחנית, לאיזון של קרמה ולהתקדמות הנשמה.

חניכים של המסטרים נותנים ציוויים דינמיים כדי לכוון את אור האל לפתרון בעיות אישיות ועולמיות, כולל פשע, זיהום אויר, סמים, ניצול ילדים, כלכלה, מחלות ואיום של מלחמה גרעינית. ציוויים הם מפתח אל הנתיב של איחוד מחדש עם האל, כאשר יש צורך להתמודד עם אתגרי החיים המודרניים במקביל לכניסה לעידן החדש.


עוצמת האל באדם מופעלת על ידי העצמי הנעלה, כאשר ציווי נאמר עם כוונה אמתית וטהורה ויש בו הצהרה של "אני הנני" שמשמעותו "האל שבי הוא". זאת כאשר מוסיפים ל"אני הנני" כל פעילות שהיא, או תכונה נעלה . זה מזמן את עוצמת האל בפנים לצאת לפעולה ולממש זאת בחיים.


כדי להשיג הכרה אלוהית של מסטר, עליך להשיג את המורשת שלך דרך תודעת זהותך האלוהית.

כלומר להתאחד עם האל בזהות. אז ניתן לומר "אני הנני" ולדעת שזה "האל שבי" שעושה זאת :


" אני הנני סליחה שפועלת כאן, מבטלת כל צל ספק ופחד, משחררת אנשים לחופשי על כנפי ניצחון קוסמי" !

" אני הנני חופשי מפחד וספק ויודע כעת את כל השפע שבא ממישורי הרוח הגבוהים, אני הנני יד האל המלאה באוצר שזורם קדימה ואני הנני מקבל את מלוא השפע כעת כדי לספק כל צורך של חיים !


" אני הנני הכוונת חיי האל שמדליקה אור זה של אמת בתוכי, שמתמקד על מושלמות האל כאן, משחרר אותי מכל הפרעה שיש בי. זה שומר עלי מעוגן במושלמות זאת !"

" אני הנני הנוכחות של מושלמות שחיה את חיי האל באדם !

" אני הנני השינוי של מה שישן, עבור יום חדש בהיר. עם שמש של הבנה."

"אני הנני זורח כל הדרך ; האור שבפנים ובחוץ. אני הנני זורח כבן /בת אל, כשמש !"

"אני הנני אור ההתעלות כניצחון שזורם חופשי, הטוב האלוהי שמנצח ! "

" אני הנני אלוהי חי האוהב תמיד, מתעלה כעת עם מלוא עוצמת האל, שמש קורנת !"

"אני הנני להבת ההתעלות שקורנת באור האל הטהור דרכי. כעת אני מרומם כל אטום מכל צל ואני הנני חופשי !"


הערצה לנוכחות האל:


ניתן להשתמש בציווי האור כדי לעזור לך לחוש קרוב יותר לעצמי הגבוה ולנוכחות האני הנני שלך. דמה את עצמך מתעלה אל נוכחות האני הנני שלך. חוש את האושר העילאי כשאתה מוקף באור ורוד יפה שמחלחל בכל תא בגופך. כאשר אתה מותמר חלק אחר חלק חוש את אחדותך עם האל ועם כל הבריאה, ואמור:


" נוכחות האני הנני הנעלה האהובה, החיים שלך פועמים בלבי. בואי עכשיו וקחי בעלות , היי חלק מחיי, מישלי בעילאיות והיי לתמיד בלהבה הבוערת בפנים וכעת האיחוד מחדש שלנו מתחיל !"

" כל ימיי מתחילים עם זרם העוצמה שלך, שזורם קדימה כמו נהר, מתרומם מעלה כמו מגדל. אני הנני נאמן לקרן האהבה שלך שבוערת כמו אור השמש. תודה על הדרך הנכונה שלך. אני הנני מלא הערצה אליך, אתה כה מופלא. עצמה אמתית, חכמה ואהבה שטפו את הווייתי כעת עם הוד, נותנים לי לראות רק אותך !"




Comments


bottom of page