top of page

קריאות וזימון האור הנעלה לתיקון מצבים בעולם




הַקדָמָה - לימוד הפעלת שתי המילים "אני הנני" מייצגת את המקור הגבוה ביותר של הוראת המאסטרים הנעלים אשר מדבר על חוקי החיים הגדולים, כפי שזה הוצע לראשונה לעולם המערבי על ידי המאסטר הנעלה סן ז'רמן, דרך שליחים מוסמכים שלו בעולם שלנו. ידע קוסמי זה התרחב בכל העולם דרך ארגונים המציעים לאנושות את לימודי המאסטר הנעלה אודות הלימוד על שתי המילים הקוסמיות הגדולות "אני הנני".


השאיפה תמיד הייתה לשמור על לימודי "האני הנני" כהוראה שהגיעה בצורתה הטהורה, הנקייה מכל תפישה אנושית, רווח כספי או אינטרס אישי - כמתנה מהמאסטרים הנעלים וההוויות הקוסמיות הגדולות כדי להביא הארה ושלמות לחיי האנושות. לימוד זה של הפעלת נוכחות האני הנני הנעלה - לשם נתינת שירות לחיים, נושא לקוראיו את קרני האור והאהבה מהמאסטרים הנעלים, אשר יוצקים את זוהרם באמצעות פעילות זו של אור ואהבה דרך "נוכחות האני הנני האדירה" - עבור הארה, חופש, והשגת שלמות של כל מי שמתחבר אליה, בפעילות של אור למען העולם.


בהבנה שישנה "נוכחות" אלוהית באדם, והידיעה שהאור מאותה נוכחות - הוא אור ההבנה של "האני הנני" הנעלה באדם, אשר מבקש להתגלם דרך כל מחשבה, הרגשה דיבור ומעשה בעולם החוויה שלו - אז החובה הראשונה של כל תלמיד מסטר היא שדרך "האני החיצוני" עליו לפנות אל נוכחות האל האהובה, שהנה הרוח הקדושה השוכנת בכל - דרך האני הנעלה שלו ולבקש מה שנדרש לחיים, דרך קריאות אלה שמוצגות כאן.


לבקשתם של סטודנטים רבים של לימוד זה של קריאות הערצה לנוכחות האל והזימון שלה לפעולה - הוא ניתן לציבור הרחב עם הצו שכל מי שלומד, קורא ומשתמש בקריאות אלה יוחזק בידי אהבת נוכחות האל הנעלה, בחיבור מודע תמידי עם המאסטר האלוהי שקיים בתוך עצמו. בכל פעם שהמילה היצירתית הגדולה, "אני הנני" נקראת, נחשבת או נאמרת, התחושה צריכה להיות של - "אני הנני" החיים הנובעים מהשמש המרכזית הגדולה אשר מכריזים על נוכחותם דרך הפרט החושב, מדבר או מרגיש את הצו הנצחי הגדול של קיום החיים האלוהיים.


לכן, יש לשחרר תמיד את התחושה החזקה הזו בכל פעם שמשתמשים במילה היצירתית הגדולה הזאת. באמירת "אני " בתחושה זו, אנרגיית החיים הבלתי מוגבלת משתחררת דרכך כדי למלא את קריאתך לסיוע ולביטוי שלמות החיים.


הציוויים של הפעלת האור דרך הנוכחות האלוהית נועדו להרים את העומס שיושב על להבת הלב של כל זרמי החיים בעולם, וזאת כדי להקל על כלל האנושות. כאשר האור מופעל יש יותר סדר, הרמוניה ומתגלה יותר יופי בחיים. האור ממוטט את כוחות האשליה ומאפשר לטהר תבניות מחשבה שגויות מהרבה מצבים בעולם, כמו גם לנטרל כוחות אלה מחייכם.

כאן נתמקד בתיקון מצבים בעולם ונאמר :

  • נוכחות האל העילאית, האני שהנני - הגיעי עם אורך המנצח למצב הזה בעולמי (לציין מהו….) כדי לפתור אותו בצורה מושלמת. הטעיני את המחשבות והרגשות של כול הנוגעים בדבר באור השלמות של המאסטר המתעלה כך, שהאור שלו יאיר את כולם במושלמות וישחרר אותם להיות ביטוי של אור בעולם !


  • בשם הנוכחות האדירה של האל - האני הנני הנעלה, אני קורא/ת להאצלת האור והאהבה האלוהית של המאסטרים הנעלים לתוך בית-הנבחרים שבבירת כל מדינה. מי ייתן ובהתאם לרצון האלוהי - תתעוררי בתוך הלב וההכרה של כל הפוליטיקאים כדי ליצור שלמות בעולם ולהביא הכול לגילוי ניצחון האור של האהבה האלוהית שלך.


  • נוכחות האל הנעלה, האוהבת, העוצמתית ! בטלי באורך המבורך את כל הפעילות שמתנהלת באופן שלא הולם את הרצון האלוהי והתכנית האלוהית עבור כדור הארץ. את הסיבה והתוצאה של זה, והחליפי זאת לנצח בשלמות הנצחית של "אור האל המנצח" המנוהל בהשגחת המאסטרים הנעלים שלך.


  • נוכחות האל הנעלה, המפוארת ! צאי לפעולה ובטלי את הפעילות הבלתי תקינה בעולמי (לציין מהי…). בטלי את הסיבה והתוצאה שלה, והעמידי את השלמות האלוהית שלך במקומה, לנצח !


  • נוכחות האל האהובה והכל-יכולה שלי ! את פועלת דרכי והנך ההגנה וההצלה שלי ממצב זה בעולמי. את, ה"נוכחות" המנצחת שלי, מכשירה אותי מחדש על ידי האהבה והשלמות האלוהית שלך ; כעת עגני אהבה זאת בעולמי, כשהיא שומרת לנצח על השלמות שלך בביטוי.


  • צאי החוצה לביטוי בעולמי והתגלי בעוצמה מלאה דרך ההכרה והגוף שלי ! אני קורא/ת לך; נוכחות האל ; האני הנני הנעלה וגם לתודעת המאסטר הנעלה של סן ג'רמן - להביא להכרתי את הפתרון הנעלה למצב זה, (לציין מהו...) !


  • נוכחות האל הנעלה, האוהבת, העוצמתית - סגרי בפניי את דלת עולם האשליה המכיל את כל מצבי הבריאה האנושית השגויה שאני כבן תמותה יצרתי, ותני לאורך לבטל מידית את כל הניסיונות והפיתויים של האגו לפתוח דלת זאת שוב.


  • טפלי עם אורך המקודש ביצירה האנושית השגויה, וראי שאני עושה את ההתעלות עכשיו כמה שיותר מהר עם האהבה והאור שלך השומר על השלמות שלך כאן, עכשיו ולנצח !


  • טהרי את ההכרה האנושית שלי מכל בריאה אנושית מוגבלת שיצרתי וחזקי בי את תבניות השלמות שלך. אני מוכנ/ה להתעורר כאן ועכשיו אל שלמות החיים שלך ולבטא אותה !


  • בשם האני הנעלה שהנני, אני קוראת לך הנוכחות האלוהית האוהבת לקחת פיקוד מלא על כל פעילות בעולמי, ולהביא הכול לסדר אלוהי באמצעות אהבה אלוהית זאת שלך - עבור כל החיים !


  • מסטרים נעלים ואהובים, לגיונות האור הקוסמיים הגדולים ! מלאו את כדור הארץ באור של אהבה, חכמה והרמוניה עם עוצמת אור של אלף שמשות, ושמרו זאת לנצח עם עוצמת האהבה הבלתי מנוצחת של האל לטובת כול החיים !

לחיזוק האור לברכת העולם

  • נוכחות האל הנעלה של אהבה, חוכמה ורצון טוב ומיטיב. הקיפי את עולמי כאן ולתמיד עם אור להבת האהבה האלוהית שלך ועם גוף האור של המאסטר הנעלה שהנני, אשר תמיד מבטא את השלמות שלך !


  • נוכחות אור נעלה ואוהבת ומאסטרים נעלים מוארים ! אני קוראת לכם לצאת אל כל פעילות חיצונית בעולמי שדורשת את האצלת אורכם !


  • אני קורא/ת להנהגת אור אלוהי זה של אהבה, חוכמה ורצון טוב ומיטיב בעירי, בארצי, בעולמי - בממשלה, באנשיה ובמשאביה !


  • נוכחות האל המיטיבה לכול, החזיקי את כל החיים לנצח בלב של שלמותך המנצחת ; וברכי את כולם באושר אלוהי ובאורך הנשגב. "

הודיה !


bottom of page