top of page
  • רחל לב

היום מצא את עצמך מחדש

אתה מוצא את עצמך שוב, כאשר אתה מגלה את עצמך מחדש כאלוהי. מגלה את הסוד של איך לדעת את עצמיותך האמתית ולחוות את מה שנוכחות האל הנעלה שלך היא עבורך כביטוי מושלם.


זה בא ממך דרך רצון וכוונה לפרוש מהיצמדות לדרמות שלך ושל העולם החיצוני כדי שתוכל להיכנס ללב המקודש של טוהר האהבה ואז לבוא יום יום, לפחות פעם ביום למקום השקט שבפנים הלב. שם נוכחות האני הנעלה שלך מחכה לך.


המקדש הפנימי שלך שוכן בתוך התודעה האלוהית. כעת אתה מחכה לחזרה יומיומית אליו , מחכה לבוא ולהיות מחובק שם בחיבוק אוהב.


הפעילות הגדולה של האל בתוכך הנה האור והאהבה שהנה כוח הווייה שלו הנוכח בכל דבר. נוכחות האני הנני היא ההכרה האלוהית האינסופית והלב האלוהי האוהב והכוח הגדול ביותר שניתן לכל אחד ואחת. אני נעלה זה הוא ביטוי של כוח הרצון שלך שניתן לשליטתך המודעת. דרך הרצון שלך אתה פונה אליו להכיר את האמת ולהבין מעבר לאיך שחיית עד כה רק עם חלק קטן מההוויה שלך.


כעת, אתה נותן לכל יום להיות התחדשות רוחנית. אתה בא כל יום לאביב נצחי. אתה פונה מהעולם החיצוני במודע ונכנס לתוך מרכז לבך והכרתך, פותח את זרועותיך ומחבק בהכרה את הלהבה הפנימית של אהבה וחכמה ומוצא שהאהבה של הנוכחות הנצחית מחבקת אותך חזרה. כאשר אתה מבין שהעצמי שלך והעצמי האלוהי מתמזגים ביותר מודעות על ידי פעולה רצונית זאת.


כל יום אתה בא לברך את נוכחות האני הנני במזבח המקודש של לבך, פונה ממחשבות העולם החיצוני, כאשר אתה יושב בתנוחה נינוחה ואומר לעצמך:


" כעת אני עומד מול נוכחות האני הנני האהובה שלי ששוכנת בתוכי ומעלי. תני לי להיות מחובק בשלוותך כדי שאחבק כל מה שאני הנני עם אהבה. כך אוכל להיות מוחזק בספרת אור לבן גדולה ואוכל לחדש את עצמי באור."


דרכי האל אינן מעולם זה. הן הרבה יותר מזה. בעבר נוכחות האל דיברה אליך דרך נביאים, דרך רבי מלאכים, דרך מוארים אלה שבחרו לנוח מרעש העולם החיצון והחליטו לפתוח את הדלת חזרה אליו בתוכם ולהכיר שנוכחות האל היא האל בחיים.


וכך האל אומר דרך שליחיו:


אני הנני האוצר של אנרגיה אינסופית, אור אינסופי, אהבה אינסופית. אני הנני הלהבה האלמותית של נוכחות האני הנני הנצחית ואני מוסר את עצמי כחיים על פני האדמה הזאת דרך גופים פיזיים אלה. חזרתם ממסע ארוך בעולמות החיצוניים וכעת אתם במסע פנימי וממסע זה אין מה לפחד.


כאשר אתם עומדים מול עצמכם, דרך הצעיפים הסופיים, תעמדו לבסוף רק עם צעיף אחד, הוא יהיה כאריג דקיק שמכסה אתכם עם רוח שמימית שהיא אני. זאת כי אני הנני הכוליות של החיים, הנוכחות שמצהירה אהיה אשר אהיה, הנוכחת בכל. כאן נתמזג והחיים והאהבה שנתתי לכם בכל ההתגלמויות, סוף סוף יחזרו אלי והחיים, האהבה והאור ומה שאני הנני יבואו לתוככם ויהיו שלכם. המסע שלכם אכן הכין אתכם דרך המתנות של הישויות המתעלות שנעשו כל מה שאני הוא. מתנות אלה מביאות אתכם לחיים הטובים כדי לשתות ממי החיים הנצחיים וכאשר אתם שותים מים אלה, הם מכינים אתכם לומר לעצמכם:


" זה הזמן שאעזוב לכמה דקות את הכרת החיים החיצוניים ואני מפנה כעת את ההכרה לתוך תודעתי פנימה דרך לבי ואני נכנס למקדש הנוכחות שבתוך תודעתי. זה נראה כמו לעבור מבעד לצעיפים אחד אחר השני שמוחזקים על ידי ההשגחה השמימית ואני עובר צעיפים אלה ועומד מול נוכחות האני הנני ושם אתמזג איתה. אני יודע שהאל נמצא בתוך להבת לבי ואני נמצא בתוכו ואנחנו אחד. כאשר אני מתמזג עם אהיה אשר אהיה, החיים של הנוכחות שלי ייכנסו לתוכי וזה ימשיך עד ליום בו נהיה ביחד. אינני צריך לעזוב את העולם, אלא אני בא ואומר:" אני הנני האור בעולם". ראו את עצמכם בעיני הרוח יושבים בתוך להבת הלב שעוטפת אתכם באור אוהב. מתמזגים לאחד. מרחב פנימי זה הוא משכן מקודש לאיחוד דרך תודעה ערה.



יום השכחה של כל מה שאתה עכשיו יעבור בקרוב-


כל התממשות אינדיבידואלית של הנוכחות שלך תהיה כמו כוכב על פני כדור הארץ הזה ואתה תרחיב את עצמך ותיתן את כל מה שאתה כמהות עצמיותך, לעולם.


בידיעה שאתה כנשמה חיכית לזה, בוא עם הנאה בלבך. דעו שבנכונות הווייתך לבוא פנימה ולהרשות ללהבה המקודשת של האל לטהר את נפרדות האדם שבך, ניתן ליצור בתוכך ודרכך מגן זוהר של אור אלוהי.


בשירות אותו אתה נותן לעולם דרך האור שלך, מסע ארוך זה על פני כדור הארץ מביא לך את ההתעלות מהרמה הפיזית. הבחירה בכך היא שלך, הרצון האלוהי מתעצם והעבודה תיעשה על ידי גופך המנטלי הגבוה ועל ידי המסטרים שהתעלו והמשפחה המלאכית.


המשפחה השמימית מחזיקה בכל אחד שנכנס לנתיב הרוח ! זה תמיד כך, כאשר אתה חוזר אל "האני הנני הגדול" שהוא הווייתך האלוהית.


זו הסיבה שהמאבקים והקשיים במסע בעולם החיצוני חזרה לעצמיותך נראה ארוך. עם זאת כאשר מסעות אלה מובילים אותך אל הצוות השמימי ואז על ידי נכונותך וקבלתך את המשפחה השמימית שלך, אז הם מתגלים אליך ומציעים לך את העבודה שיש לעשותה כדי לחזור לאלוהותך.


ימים אלה של תחיה הנם ימים של פגישה מחדש, בהם אתה בא לאל ומחבק אותו באהבה כדי שהוא יחבק אותך עם אורו ואהבתו שלא משתנים. הם שלך כמתנה נצחית.


היזכר במילים שהאל אמר עוד לפני שנוצר הזמן -

- " תמיד אני אתך, קרוב יותר מנשימה "! -

 

 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page