top of page
  • THE PRESENCE I AM RACHEL LEV

האהבה האלוהית היא מתנה נצחית


חלום הנפרדות דורש תחזוקה מתמדת. הזמן שלנו בחלום עמוס באינספור פעילויות הדורשות פעילות גופנית או נפשית ולעשותן בכוחות עצמנו כדי לשרוד. זו העשייה שעלינו להיות מוכנים להפסיק.


המטרה של מה שהאגו מכוון אותנו לעשות היא לשמור על מסך הנפרדות. האגו מפחד מהשלום. הוא מכוון אותנו לאינספור חיפושים אחר האין בכך שהוא אומר לנו שיש לזה ערך.


אנו מחפשים חברויות מיוחדות, תכשיטים מיוחדים, רכוש מיוחד וחוגגים זמנים מיוחדים בחיי הגוף. כל אלה הם חיפושים להפנות את תשומת הלב שלנו לא נכון ממקור האושר שלנו.


התרגול של הרגעת ההכרה כדי לאפשר לשלום אלוהי בפנים להופיע הוא הדרך שבה אנו מרפים מהעשייה העמוסה והמתישה שלנו, כדי למלא חסרים. זה מפנה מקום עבורנו לקבל את מה שהאל כבר עשה וזוכרים את האהבה שנתן לנו לנצח נצחים.


אנו זוכרים את התמימות והאהבה האמתית שלנו, אשר בה שום נזק לא יכול לנבוע. הטוהר שלנו הוא תכונה של האחדות הנצחית שיש באהבה שמחברת הכול לאחד ומביאה לשלום, אחווה וביטחון. בחוסר השינוי של אהבה זאת, אנחנו בטוחים לנצח.


מכיוון שהאל הוא רק אהבה, הבריאה שלו היא רק אהבה ואושר והנאה הוא ביטוי של אהבתו. בתור בריאתו, העצמי האמתי שלנו הוא אהבה ולכן הוא חולק את האושר של האל. כדי לקבל את האושר, עלינו לקבל את אהבתו כשלנו.


איננו יכולים להזדהות עם הגוף ותכונות האגו המופרד ולהכיר את אהבת העצמי האמתי שלנו. כל עוד אנו מקבלים זהות בדויה, איננו יכולים להיות מאושרים או לאהוב באמת. אנחנו מקבלים את האהבה שהיא מהותנו על ידי הרחבת האהבה הזו לכל הבריאה.


העצמי האמתי שלנו הוא איזון בין נתינה וקבלה. עבורו הם זהים. לכן, היום אנו מבקשים מרוח האל לעזור לנו להכיר בהזדמנויות שבהן יש לנו אפשרות להרחיב אהבה ולהצטרף אליה בהרחבת האהבה ביקום. כן, כך, כאשר אנו מרחיבים אהבה, אנו חולקים את השמחה שבאחדות של אהבת האל לבריאתו.

 

הבנות אלה מביאים אותי לומר :


  • טוהר הנשמה שלי מביא לי הזדמנות לממש אהבה ומגן עליי מכל נזק, מבטיח לי שלום מושלם, ביטחון נצחי, אהבה נצחית, חופש לנצח מכל מחשבה על תחושת אובדן ושחרור מוחלט מסבל.


  • רק אושר יכול להיות המצב שלי, כי רק אושר ניתן לי מבראשית. האל כבר עשה עם אהבה את כל הדברים שצריך לעשות ואני חייבת ללמוד שאני לא צריכה לעשות משהו בעצמי, אלא רק להיות דומה לו.


  • אני צריכה רק לקבל את העצמי האלוהי כשלי, הוא הטוהר של האהבה שלי, הוא העצמי האמתי שלי שנוצר מבראשית, למעשה הוא כבר שלי כדי שאוכל להרגיש את אהבת האל מגינה עליי תמיד, ולדעת ולהבין שאני הנני הילד שאבי אוהב לנצח.


 עם הכרה זאת של העצמי האמתי שלי שהנני, אני אומרת : 


"אבי, אתה שיצרת אותי ללא פגם לא טועה באשר למה שאני הנני. רק אני טעיתי כשחשבתי שאני מבודדת מהחיים וממך. אני מודה על קבלת הסליחה שלך כדי שאוכל להיות מה שנבראתי להיות - ביטוי האהבה שלך בפעולה .


אבא, החלום הישן שלי מסתיים עכשיו. אמן ! 






 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page