top of page
  • רחל לב

שכח כל מה שאיננו אהבה

היום יש לך הזדמנות להתמקד במציאות של שלום אלוהי. יש לך את ההזדמנות לקבל את השלום האלוהי כשלך.


יש לך הזדמנות להחצין שלום לכל אח ואחות שאתה נתקל בהם או אפילו חושב עליהם. היום יכול להיות יום של שלום, אם אתה בוחר בכך.


התחל עכשיו, כשאתה פונה לרוח האל הפנימית דרך הכרתך המודעת ומבקש את שלוות האל בלבך, מרכז הווייתך ויודע שאתה תמיד מקבל את מה שאתה משתוקק לו בלב-לבך.


אמץ דיאלוג פנימי זה כדי להפנים מי/מה הנך באמת ואמור :


"היום אני נותן לשלום להיות ברשימת העדיפויות שלי. מה שאני עושה היום, אני עושה את זה בשלום עם עצמי.


אני מנסה לקבל את האמת אודות העצמי האלוהי שלי ומרחיב אותה להיות ביטוי בכל חלק של היום שלי. היום אשמור על מחשבותיי בשלווה.


אראה ואתבונן אם מחשבות אלה שלי מפיקות שלווה. אם לא, אדע כי המחשבות האלה הן של האגו ולכן אמסור אותם לאור הרוח הפנימית שבי כדי לקבל שינוי בתפישה ולחוות שלווה.


היום אני מתרגל עם עצמי איך לעשות שלום ואני זוכר ששלוות האל עוטפת אותי תמיד כשאני מודע לה.


היום אני מתאמן בקבלת שלום בתוכי ומניח לו להנחות אותי. בדרך זו אני יודע בוודאות שיש לי יום מאושר, יום של שירות למען התעוררות שלום האל בחיי ובעולמי.


כשאני מסתכל על כל הדברים שאני חושב עליהם במהלך היום, כמעט כל המחשבות שלי הם על דברים שקשורים בזמן.


דברים שצריך לעשות, דברים שיש לומר, דברים שאנשים אחרים אומרים ועושים, דברים שקרו וקורים בעולם שלי,


העולם מדגיש שהזמן נראה כאמתי והוא מכתיב את חיי. כאשר אני נותן את מלוא תשומת הלב שלי לשלום האל הנוכח בי ברגע הזה, כל זה יתפוגג ומה שיישאר הוא אהבה נצחית.


כך אני מגלה שרק אהבה הנה אמתית ואין שום דבר אחר מלבדה.


- איך תוכל לשכוח את כל הדברים חוץ מאשר את האהבה ?-


על ידי מידה של סלחנות. הסליחה מרפה מכל הדברים שבזמן. בסופו של דבר היא מרפה את תפישת רעיון הזמן כעבר עם חוויות שהן מהאגו שהופך את ההפרדה למציאותית.


אמור: "היום שלום האל עוטף אותי ואני שוכח את כל הדברים מלבד האהבה".

"כדי לדעת את השלום בחיי, אני צריך לעשות רק דבר אחד: לסלוח לכל חשש, ולכל סוג של סבל, אני רק צריך להזכיר לעצמי לסלוח וזה ייעלם עם בוא האהבה שתופשת מקום.


כך רק האהבה נשארת, ורק האהבה מתגלה כאמתית. כך אני לא נאחז בשיפוט ואשמה ויודע את שלום האל ככזה שעוטף אותי תמיד. הסליחה מנקה את הצעיף מהכרתי כדי שאדע שוב את שלום האל בלבי ובחיי. ואני מצהיר :


" נוכחות האהבה הנעלה שלי, אני בא אליך היום כאל החברה הכי טובה שלי, בוחר לחשוב רק אמת ללא שיפוט. תודה על היותך בת לוויה שלי, עוטפת אותי עם שלוותך מנחמת אותי עם אהבתך ומלמדת אותי לחלוק אותך עם כל העולם.


תודה על האמון שלך בי, אשר מעורר את האמון שלי בך. אני יודע שאני יכול להביא את כל המחשבות שלי לפנייך ואת תעזרי לי לשחרר את מה שהוא לא מציאותי ואת מה שמסתיר את שלום האל מהמודעות שלי.


תודה שאת מלמדת אותי לשכוח את כל הדברים מלבד האהבה וכך אני זוכר מי אני הנני באמת. תודה על האמונה שלך בי, ואהבתך אותי כאשר לא יכולתי לאהוב את עצמי.


תודה על הדרכתך השמימית ועל המודעות שלי לנוכחותך בי. זה בגלל האהבה והסבלנות שלך אליי שהאור של העצמי האמתי שלי מתחיל יותר ויותר לזרוח.


כך, יחד, אנו חולקים את היום הזה בשלום, באחדות ובאהבה. היום אין יותר עבר ואין עתיד; יש רק אהבה ושלום. אָמֵן !"



Peaceful Music, Relaxing Music - "Ever I Love You"






 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page