top of page
  • רחל לב

דרך המסטר היא דרכי

אני פותחת את יומי בהכרה שלווה ולב פתוח ואהבה לחיים

עם דרך המסטר שמוצגת בלימודי "האני הנני"

- בהוראה שלו, המסטר המתעלה מלמד אותי את חוקי החיים ואני בוחרת לאמץ את דרך המסטר כדי לחוות את החיים שנועדו לי כבת האל שהיא אני באמת. הוראה זאת מלמדת אותי איך להשיג את הכרת העידן הזהוב החדש אליו נכנסת כעת האנושות המתעוררת לאלוהותה.

היא אומרת לי:

הביטוי של האל בפעולה דרך כל עצמי מודע זה דרך מחשבה שקטה, רגש ומילה מדוברת וזה נקרא "אלוהים בפעולה",זהו ביטוי האל דרך כל אינדיבידואל מודע, בכל היקום. מכאן אני מבינה שנוכחות האני הנעלה שלי היא ביטוי האל דרכי בכל ביטוי מודע שלי לאלוהותי בחיים עצמם.


אני לומדת שכאשר עצמי זה מתחבר לפעילות לא הולמת הוא מתחיל לקבל פחות מאשר "אני הנני" לכן כל מילה שאני בוחרת לבטא היא שיקוף של הכרה עצמית שיודעת שאני הנני אהבה, חכמה ועצמה אלוהית בפעולה.


- המסטר אומר לי שעל כל תלמיד רוח שמבין חוקים אלה של העצמה האלוהית שטמונה בו, לעמוד על המשמר מול כל מחשבה או ביטוי כמו: "אני לא, איני יכול, אין לי", כי אז נשלחת ממנו אנרגיה עילאית לפעולה של חסר ורצוי מיד לבטל ולתקן זאת


- לכן אני בוחרת לעמוד על המשמר מול כל מחשבה או ביטוי של חוסר ומתעלה מעליו או מתקנת מה שמתגלה לי כשגוי מידית.


- המסטר מסביר לי שמחשבות וביטוי כזה שנשלחות בלי שליטה, קושרות אותי בגלגל של התגלמויות חוזרות, ללא יכולת להשיג את אלוהותי ואני מבינה שהאנושות נכנסה למחזור חדש של התגלמות שאומר שאנחנו בנים ובנות של האל הנעלה בעידן זהוב של הכרה מוארת. לכן אני בוחרת כעת בשליטה מודעת על המקום האנושי שסיגלתי לעצמי עד כה על מנת שאשיג את אלוהותי וכך אוכל לזכות בהכרה מוארת שחווה את אמת החיים.


- זה נעשה לי ברור שיש להפסיק לתת כוח בהכרה לתנאים חיצוניים, אנשים, מקומות ולהתמקד רק במודעות של אמירת "אני הנני" שהוא תמיד שפע של טוב, בריאות שלמה, מושלמות, אושר , שלווה ושכל זה נמצא בתוך העצמי הפנימי ובכל דבר אחר בחיים. לכן, מחשבותיי היום מתמקדות רק באמירה עם כוונה מלאה, שאני הנני הוא כל דבר טוב בחיי דרך הרגשה נעימה ומושלמות החוויה בחיי. דבר שנמצא במהות האני הנעלה שטמון בי וזמין לי תמיד.


היום אני מקבלת בהסכמה את דברי המסטר שאומר שכל עוד מקבלים הופעה נגלית כוזבת שאינה מושלמות, שאינה הרמוניה, או יופי , זה מוסיף להיות החוויה שחווים בחיים. זה ברור לי יותר שזה החוק בחיים בין אם אני מקבלת זאת או לא והוא מוצג לי על ידי המסטר המתעלה כדי שניתן יהיה לי להשתחרר מהמוגבלות האנושית שאימצתי בהכרתי ובלבי.


- כעת אני מתמקדת רק באיכויות נוכחות האני הנני המושלם שלי שהנם עצמת האהבה, שלווה, והרמוניה, כי אני מבינה שהמגבלות בחיים נובעות ממיקוד בהופעה הנגלית במקום בנוכחות ה"אני הנני" שהנה פעילות האל המושלמת דרך העצמי הפנימי שלי.


המסטר מלמד אותי שמי שמתמקד עם תשומת לבו על משהו ויש בו הסכמה שמצב זה הוא מציאות, זה מזמן זאת לעולמו ושזה נכן לגבי כל דבר. הוא מסביר לי שזה פועל כך בהכרה כשיש מיקוד של תשומת לב על משהו או דרך ראייה מנטלית של מצב בחיים שוב ושוב. לכן אני מחליטה להתגבר על נטייתי האנושית להסכים שמה שאני רואה בחוץ הוא מציאות שהנה אמתית עבורי, כדי שמיקוד הכרתי באהבה ושלווה שיש בתוכי ובכל דבר בחיי, יזמן זאת לחיי.


בדרך המסטר שלי אני משתמשת באמתות שקבלתי בהכרה ובלב מאוחדים בהסכמה. אני מסכימה לזה ויודעת בהכרה בהירה יותר את האמת שאומרת:


נוכחות האל הנה אתי תמיד ואני בוטחת בכך.


נבראתי בצלם ודמות האל. אם האל הנו אהבה, אני הנני הביטוי שלו. האל רוצה להתבטא בחיי כמושלמות וכל מה שטוב כדי לחוות עת עצמיותו דרכי. לכן האל הנו חיי ואנחנו אחד בביטוי נעלה.


נוכחות האל הנה תמיד אתי. זאת משום שהאל טמן את לבו בלהבת לבי והוא קרוב אלי יותר מנשימה. ממש כאן, עכשיו ותמיד.


היום אני בוחרת למצוא את עצמי מחדש ואני חוזרת הביתה לתודעת האחד שהיא תודעת האל ורואה את מושלמות הבורא בתוך כל החיים.


אני מוצאת את עצמי מחדש ואני הנני אהבה, זוהי אהבת הבורא בבריאה. כך אני מאמינה וכך זה הווה !


קישור: מאמר מלימודי - האני הנני - :

 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page