top of page
  • רחל לב

היום הנך יוצא לחפשי

מציאות מוגבלת נוכחת תמיד ואינה משתנה מהבחירה שלך להאמין שאשליות הן אמתיות. בתוכך עמוק פנימה ישנה השתוקקות להיות בשלמות ההוויה, בשמחה בהרמוניה ובאחדות החיים, לראות רק יופי ולחוות אהבה טהורה.


כאשר אתה בוחר היום להתחבר לאמת, אתה מבין שכל רגע בחיים הוא רגע קדוש של שחרור מידי. בכל רגע יש לך אפשרות זאת לבחור בין אשליה או מציאות אמת. בחירה באשליה של נפרדות, חוסר ומאבק מעוורת אותך לגבי מה היא מציאות.


דרך תשוקה אמתית זאת אתה יכול להתעלות מעל לבחירה בנפרדות. אתה מביט במציאות הנגלית של נפרדות ורואה בה מאבק, חוסר, בדידות, פחד ואשמה. אלה רק מעט מהסימפטומים של בחירתך להיות בתפישה של נפרדות.


למרבה המזל הבחירה הזאת איננה קבועה ולמרות שזה נשכח בתוך רבדים על גבי רבדים של אשליית נפרדות וזה הביא אותך לחשוב שעזבת את הכרת האל, אתה מבין שהאל לא שכח אותך מעולם. אהבתו מחבקת אותך עדיין ותומכת בך וקוראת לך לחזור לבית אליו אתה שייך. זו הסיבה של כל חיפושיך עד כה.


בעוד האגו מכוון אותך למקום בו אינך יכול למצוא אהבה ושלווה שבהם אתה רוצה, רוח הקודש שוכנת בך תמיד מוכנה להדריך אותך למקום שבו ישנו השחרור אותו אתה מחפש. אתה נמצא בהכרת תודה על שהיא מלמדת אותך איך להביא את הדימויים האלה שאמצת לאנרגיה המטהרת שלה כדי שיתמוססו בה.


כך אתה מבין יותר שאין באשליות העולם שום חומר אמתי ושום השפעה על האמת של מי שאתה. כך הבנתך מתרחבת להכיר שמה שאין לו השפעה אמתית לא צריך להתקיים בחייך.


כל רגע הוא הרגע המידי שלך להזדמנות להשתחרר. היום כשאתה מתמסר באימון על זיהוי דימויים כוזבים בחייך ואתה לוקח אותם להתמרה על ידי רוח הקודש השוכנת בך, בבחירתך בכך היא עוזרת לך לשחרר אותם בעדינות ובשמחה והיא ממלאת אותך באורה. כך אתה משתחרר.


לנטוש את התפישה האנושית ולבקש מרוח הקודש שחרור, מביא לרוח השכינה להיענות לך בהביאה את אור השלווה שמביא לתחושת רווחה בהכרה. אתה חש כמו שנשטפת בשלווה. אתה נרגע בנוכחותה העדינה. נח מענייני העולם.


הכרתך מתרחבת להבין שאין דבר שהרוח האלוהית שבך לא יכולה לעשות, כאשר הנכונות שלך לקבל את האמת גדלה. האמת נחה בהכרתך תמיד, מחכה שתכיר בה ואתה נפתח אליה עכשיו. האלוהי נמצא מעבר לכל אשליה, ומעבר לכל צורה ישנה שלמות. מעבר לכל רעיון כוזב נחה האמת הנצחית וכך אתה מצהיר את ההבנה שלך:


"היום אני מקבל את השחרור המידי שלי. היום אני נותן לאשליות להשתחרר. היום אני יוצא לחופשי מרעיונות מוגבלים של האגו. אני מבין שהם מעולם לא היו אמת. אני לומד לקבל את נוכחות השלווה האלוהית והולכת בעקבות רוח הקודש. נוכחות קדושה זאת מביאה לי שחרור מידי כאשר אני מוכן לקבל שחרור זה."


ככל שיותר אתה מתאמן בזה, זה נעשה טבעי יותר. זה משחרר גם את האופן שבו אתה מאפשר לזה להיות בהכרה שלך. זו היא ברכה יוצאת מהכלל. זהו חיבוק אלוהי אוהב אותו אתה חש כעת. זה מפעים לחשוב מה תחוש כאשר תשחרר את עצמך לגמרי לרצון האל החובק כל דבר באהבתו ואתה מצהיר:


"היום אני מכיר בכך שאמצתי חשיבה מוטעית ופיתחתי אשליות לגבי נפרדות וזה לא השפיע כלל על הממשות שלי כבן אל. היום אני מאמץ את האחדות בהכרה בלב ובביטוי. רצוני האישי מתמזג עם הרצון האלוהי המכיר בבריאה כאחד ואני שב לאחדות החיים. "






 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page