top of page
  • רחל לב

הנך אור בפעולה

אתה לומד לעבוד עם האור האלוהי. אתה יכול להתמיר כל מצב לא נעים דרך הכרה מוארת. לעתים אתה נמצא בסביבה שיש בה אנרגיה לא נעימה שאתה רוצה לשנות על מנת לחוש רגוע. מה שעליך לעשות זה לזכור מי אתה באמת.


אמור : "אני הנני אור אלוהי תבוני שרואה דרך הכרתי המוארת ויודע מה לעשות כאשר אני מאפשר לו להוביל אותי. כך אני מיד מתחבר לשקט פנימי, כי זה הרטט של הנוכחות המוארת שלי."


הזמן אור שמשי בהיר דרך נשימה רגועה ואתה נעשית לאור בפעולה. אם יש בסביבה שלך רטט שמעיד על נפרדות ורגשות בעלות רטט צורם זכור שתפקידך הוא להיות כלי לאור דרך חיבור מידי לממד הרגוע של העצמי האלוהי שלך. שם נפתחת הדלת לקרינת השמש הפנימית שממוססת בקרינתה כל אנרגיה לא הולמת.


לימודי הרוח מלמדים אותך שהכרה מוארת בוחרת תמיד להישאר בפנימיות רגועה ומודעת כדי להפעיל את אור הלב שמתמיר כל הפרעה. ההתמרה תמיד נעשית מבפנים החוצה. כיון שכל דבר משתקף מבפנים למציאות הנגלית.


גם כאשר אתה מדמיין אור עוטף משהו שם בחוץ , זה נעשה ראשית כל מתוך כוונה פנימית כלפי מצב שנגלה כהפרעה בהכרה ובהרגשה שאתה חווה כמציאות. כאשר אתה חווה אי נוחות באיזה מקום בגוף שלך, שלח לו אור מתוך המרחב השקט שבפנים.


דרך נוכחות האהבה המרפאת ממרכז ההוויה שלך, אור מטהר, שמקל ומשחרר, מביא להכרה ותובנות מה הסיבה להרגשה זאת. גישה נכונה בה אתה יכול לבחור היא לבדוק מה יכולה להיות הסיבה לתחושה לא נוחה שתופשת מקום בחוויה.


אם אתה נוהג לחשוב חיובי בכל מצב, אז האור נמצא אתך תמיד לקרון ממך. כאשר האור גובר בתוכך ואתה מתייצב בו יותר, אתה יכול לסייע לאחרים באמצעותו.


העיקרון המנחה כאן הוא:


~ האור שאתה שולח לאחר חוזר אליך כפליים. אתה נעשה לכלי טעון באור ואלה שמוכנים לקבל את האור שלך עוברים לתודעה גבוהה יותר מכך שהם בסביבתך~


בלימוד שלך היום אתה לומד כמה תרגילים לקרינה עם אור:


לאחר הזמנת האור והטענתו, אתה יכול לשלוח אותו לכיוונים שונים. למחשבות והרגשות, לרעיונות, לתכלית שלך בחיים. אתה משנה את האנרגיה של מה ששלחת אליו אור.


אתה יכול לשלוח אור לאדם ולהרגיש איך הוא מגיע אליו. האור יוצא מלבך דרך גופך לכיוון מי שאתה מתמקד בו. באותו אופן אתה יכול להיות אור בפעולה ולהתמקד בשלום העולם, האדמה וכו'.



עלינו לדעת שכאשר אנו מתרגלים את ההכרה המוארת בידיעה וודאית זאת, אפשר מידית ליפות כל מצב, רעיון, תכלית, מחשבות, רגשות בעזרת האור האלוהי וכך להיות העצמי האמתי בביטוי.


כך אנו לומדים להזמין אור, להטעין אותו בהכרה ובגוף ולקרון אותו לכל דבר בחיים ונעשים לאור בפעולה באופן טבעי.



 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page