top of page
  • רחל לב

עצמת האהבה מביאה לי בטחון


שיעור זה מלמד אותנו איך לתפוש את העולם שלא בתפישה האנושית, בה יש נפרדות ובדידות, חולשה וכל סיבה לחשש מהלא ידוע. אלא איך לתפוש את העולם דרך ביטחון מלא בכוח הלא מוגבל של עצמת האהבה של האל שבפנים.


כאן הדגש הוא שההכרה שלנו היא הכרה אלוהית שתמיד נוכחת בנו כשאנו מתואמים אתה. זוהי ההכרה של העצמי הלא מוגבל שלנו, כי אנחנו אחד באמת.


עצמת האל היא בתוכנו, שלוות האל היא בתוכנו ואנו מוצאים כל זאת דרך ההכרה הגבוהה שלנו, בהיותנו באמונה מבוססת עם וודאות בעצמי האמתי שלנו.


כל דימוי שיש לנו על עצמי שזקוק להתגוננות והגנה מפני משהו בחוץ, הוא כוזב. הכוח טמון תמיד בפנים, דרך הכרה מודעת למורשת האלוהית שלנו שמתבססת.


עצמת האהבה מבטיחה לנו ששום נזק לא יכול לקרות לנו. עצמת האהבה מבטיחה שיש לנו גם הדרכה מה לעשות בכל רגע. זה גם מבטיח שלעולם איננו בודדים. כך ניתן לחיות רק בהרגשה שהכול נמצא עבורנו כדי להרגיש טוב ובטוח באופן נצחי.


מה שנדרש אם כן זה רק להיות בשלווה מושלמת בידיעה של זה ולהיעגן בנוכחות האהבה התבונית שבפנים. אנחנו משיגים אי היצמדות מנטלית ורגשית לעולם האשליה החומרי וזוכים בשלוות נפש.


אנו מכניעים את העבר בהכרה, כרשומה חיה שמשחזרת את עצמה, תמורת החיים ב"עכשיו " הנרחב. זהו שדה חדש זה של תפישה מורחבת בו אנו זוכים בעצמה פנימית מוגברת להגשים מה שנדרש לעבודתנו בעולם עם התכלית הגבוהה שלנו , דרך המחשבה וההרגשה בכל מובן.


קור רוח הנו הטבע האמתי שלנו. זה מושג מהיזכרות והבנה, שיש תודעה אחת שמשחקת את המשחק, דרך חיינו היומיומיים. זה מביא לנו את היכולת לעשות מעבר לקיום במציאות המוחלטת, שהנה דרך מודעות טהורה של העצמי.


מתוך הדהוד עם זה, אנו מפתחים נקודת רוגע בהכרה. מנקודת הווה נצחי זה, אנו זוכים בכוח מוגבר לממש, דרך מחשבה והרגשה. כגנרטור חי של שלווה, אנו נעשים מאוד מגנטיים ומושכים את כל צורות החיים לתוך השפעתנו ההרמונית.


 

נוכל לומר היום באמונה פנימית ואמון :


"כמו שאני שמ/ה את מבטחי במציאות האמתית שהנה שלמות קבועה, במקום להתמקד באשליות שמשתנות תמיד, אני שמה את מבטחי בעצמת האל הנצחי והבלתי משתנה. מקום זה נמצא בהכרה הגבוהה של מי שאני באמת. אני הנני בת אל שהאהבה, החכמה והעצמה של נוכחות האל בלבה מביאים לתחושת שלווה ובהירות בכל מצב בחיים. מקום זה בהכרה הנו בלתי פגיע כאשר אני מתבססת בו. היום אני אומרת בביטחון ובאהבה לאל:


- אני מפקיד/ה את בטחוני בך . רק בהכרה הבהירה שלך בתוכי, יש לכול משמעות אמתית. רק באהבתך הנצחית והבלתי משתנה אני מתפקדת בשלמות ובשמחה. זה הכוח שניתן לי ממך ושם נחה שמחתי. אני לכשעצמי לא יכולה לעשות דבר. אני רק הכלי להכיל את עצמת אהבתך ובה אני בוטחת ! -

 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page