top of page
  • THE PRESENCE I AM RACHEL LEV

לראות מעבר לגוף את העצמי האמתי שלנו

ברכת האל זורחת עלינו מתוך פנימיות לבנו, שם האלוהי שוכן כאור הנשמה. עלינו רק לפנות אליו עם רצון כנה להשתחרר מכל צער, כאב ומועקה וזה נעלם מיד כאשר אנו מקבלים את אור אהבתו חסרת הגבולות אלינו. אנו רגועים ושלווים באור זה ובכך העולם כולו רגוע אתנו. ברוגע זה נמצא את שלוות האל. היא נמצאת בתוך עומקי הלב והיא עדות לאל שנמצא בנו. שלווה זאת מזכירה, שהאני שהנני חופשי כי כך האל ברא אותנו ; הוויה טהורה, נשמה נצחית.

הבנות בנתיב -


כאשר אני מביטה על העולם עם אמונה שכל אחד בו שונה ממה שאני הנני באמת, אני מחזקת את האשליה. בתוך חלום הנפרדות, הרעיון שאני מברכת את העולם כך אני מברכת את עצמי, נראה אז בלתי אפשרי.


הלימוד הרוחני מלמד אותי שהמציאות שלנו היא ההיפך מהתפישות שלנו בעולם החלום האנושי. אחדות האהבה היא אמת המאחדת אותנו עם כל אח ואחות ביקום ועם בוראנו. זו הסיבה שאנו מברכים את העולם כאשר אנו מברכים את העצמי האוניברסלי שלנו.


אין הפרדה. אנחנו עצמי אחד, בריאה אחת, מאוחדים עם הבורא שלנו מזמן בריאתנו וזה נצחי. זו הסיבה שחשוב שנזכיר לעצמנו שאנחנו לא גוף אלא ישות רוחנית חיה ונצחית. הפירוד הנגלה זוהי תמונה שנעשתה על ידי תפישה אנושית כדי לגרום להפרדה להיראות אמתית ולהתנסות בה, עד לגילוי אמת האחדות עם העצמי האמתי עמו נבראנו.


מעבר לתמונה הנגלית האנושית נמצאת האהבה מהותית שקיימת בכל היש וגם בנו. לאהבה אין צורה. מהות זאת לא מוגבלת על ידי חומר זמן או מקום, היא שוכנת במרכז ההוויה וכאשר אנו משחררים את זיהוי הגוף כמי שחשבנו שאנו, אנו משחררים את עצמנו לחוות את השמחה והשלווה הנצחית של האהבה שנוצרנו ממנה.


היום אנו קוראים לרוח הקודש לתמיכה כדי שתגיב בחיינו

באהבה וכדי ללמוד את ההבנה הזאת מהנשמה, ומצהירים :


ברכת האל זורחת עלי מתוך פנימיות לבי, שם שוכן האני האלוהי שלי כאור של אהבה. עם רצון כנה אני מוכנה להשתחרר מכל צער, כאב ומועקה שנוצרו דרך תפישתי השגויה ומודה לאור של רוח הקודש שכל זה נעלם מיד, כאשר אני מקבלת את אהבתו חסרת הגבולות של הבורא כאור הארה.


אני הנני מהות של אהבה, לא מוגבלת בחומר בזמן או במקום. אני חיה בתוך הוויה שלמה ומושלמת עם כל היש ומביאה לביטוי נעלה כל מה שאני הנני בעולם החוויה שלי. אני הנני עצמי חופשי. עדיין כמו שהאל ברא אותי, ישות טהורה, נשמה נצחית.


באחדות האהבה שממנה נוצרתי אני נמצאת בשלווה, הרמוניה ובהודיה על מתנת המורשת האלוהית שלי, והיכולת לבטא אותה בכל מחשבה, הרגשה, דיבור ומעשה במימוש יעוד הנשמה שלי כאדם אלוהי. כך קורה וכך הוא. אמן !




 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page