top of page
  • רחל לב

תכנית האל מבטיחה את השיבה הביתה

אנחנו יכולים לשחרר כל מאמץ בניסיון ליצור בעצמנו את הנסיבות לחוש בטוחים או שמחים בחיים, כאשר אנו יודעים שרצון האל הוא שנהיה מאושרים באופן מושלם ונצחי, כי זוהי תכניתו עבור חיינו.


עולם האגו הנו תוצאה של אמונה רווחת שלא ייתכן אושר מושלם. בכך אנחנו מוותרים על אהבת האל הבלתי מותנית ותכניתו המושלמת עבורנו. האגו הנו בעל מערכת חשיבה שאומרת : "אני רוצה לעשות זאת בדרך שלי"! כאשר אנו הולכים בדרך זאת, אנו מוצאים במהרה שזה לא מביא לנו את האושר שרצינו.


כעת אנו לומדים לבוא עם מחשבה פתוחה כדי לקבל את תכנית האל עבורנו. אנו מרחיבים את ההבנה שלנו שישנו עצמי אלוהי ששוכן בנו ועלינו לצעוד רק אתו במסע החיים. עצמי נעלה זה לוקח את ידינו ומוביל אותנו הביתה.


עלינו להבין שתכנית האל מלווה אותנו בסדר אלוהי מושלם, כאשר אנו בוטחים בהדרכה הפנימית שלנו.


בחיבור לאור האלוהי כל יום ניתן להסיר את ענני המוגבלות המכסים את התבונה הגבוהה שבתוכנו.


כאשר נעשה חיבור תמידי וטבעי לאור האלוהי אז כל הרעיונות המוטעים על נפרדות, קושי, מחסור נעלמים וביטחון ממלא את ההכרה הבהירה.


עלינו לבחור להיכנס לשלווה כל יום ולמדוט על האור שממלא את ההכרה והלב בתכונות הנעלות שלו. נותנים לשלווה וביטחון להיכנס למרחב הפנימי ולהוויה כולה.


אם אנו לא בוחרים יותר להתרכז במציאת הפתרונות לחיים בחוץ. אז חוק הסיבה והתוצאה נעשים אחד. אז שום שינוי חיצוני לא עובד עלינו כמו קודם ומה שמשתקף בחיים הוא תוצאה של התנהלות נכונה מתוך המרכז הבהיר שלנו. לכן נאמר לעצמנו בביטחון כל בוקר בתחילתו של יום:



" אני מאפשר/ת לעצמי האלוהי שנוכח בתוכי להוביל אותי כל יום ואני בוחר/ת להתמקד בו כאור של מהות לא מוגבלת בתוכי, שמוביל אותי בבהירות בכל מצב.


אני מתאמנת כל יום בהתמקדות על המהות האלוהית שישנה בי ובכל החיים, במקום להתמקד על הצורה החיצונית. זה מביא לי שמחה תמידית.


אני מקבלת בהכרת תודה את תכנית האל עבור הגאולה שלי משליטת האגו, כמתנה של המורשת האלוהית שלי.


אני מקבלת יותר אמת זאת וכך החיבור שלי לעצמי האלוהי מתחזק וכך עצמת האל, חכמתו ואהבתו פועלים דרכי. כעת זו הדרך היחידה עבורי ללכת בה וכך זה קורה !


 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page