top of page
  • רחל לב

לעבוד עם האור האלוהי רב העצמה

כאן אתה לומד שהאור האלוהי הוא רב עצמה והוא נוכח בך ובכל דבר בבריאה. אתה מכיר בו כבעל נוכחות חיה שקיימת בכל מקום ובכל דבר בו זמנית.


האור מגיב מיד למחשבות ולרגשות ההרמוניים שלך. הדבר הראשון שאתה עושה כל יום הוא להירגע ולהשתמש באור כדי לחזק את הקשר עם העצמי האלוהי שלך ואז להתמיר כל מה שלא הולם בחייך.


היום אתה לומד שכאשר אתה פונה לאור להתמרה ואתה מכיר בכך שהוא ממיר אנרגיה נמוכה לגבוהה יותר, הוא מעצים ומרפא אותך כשאתה עובד אתו ואתה יכול להעלות כך את הרטט של גופך, הסביבה שלך וכל מצב שיש בו הפרעה.


כך ניתנת לך אפשרות להגביר את כוח המחשבות החיוביות שלך ולפתוח את לבך עם האור ולהרחיב את הלהבה של אהבה שבתוכך. אתה לומד לדעת שכמות האור על הפלנטה מגיעה כעת למאסה קריטית ועצמת האור מתחזקת.


זה אומר לגביך, שכל דבר חיובי ואוהב שאתה עושה הנו בעל השפעה יותר ממה שלא חיובי. באופן זה כל צעד שאתה ואחרים עושים בכיוון הצמיחה הרוחנית שלכם, מצעיד אותכם קדימה בצמיחה הרוחנית יותר מהר.


עבוד עם האור באופן אינטואיטיבי. כאשר אתה מזמין אור להכרה שלך הבן שהוא נמשך אליך מיד כי המהות שלך הנה אור. כך ניתן לבנות גוף של אור ולהרים את הרטט שלך ואת האנרגיה סביבך לרמה גבוהה יותר.


עצם המחשבה על האור מידי יום מרוממת את התחדשות גופך ברמה התאית. אמור לעצמך את ההבנות האלה עם כוונה נכונה לך:


" היום אני בוחר/ת להתחיל לעבוד עם האור כל יום, בכל מקום ובכל מצב שדורש אותו להתמרה בחיים. אני לומד כלל חשוב בעבודה זאת והוא : ככל שאני מתחבר יותר לאור, אני יוצר גשר בין המישור הארצי למישורים הגבוהים יותר. אני נעשה כלי קורן של אור שמשפיע משמעותית במישור הקיום בו אני חי !


תרגול עם האור אותו ניתן לעשות הוא לדמיין סביבך ספרה של אור זהוב. ממלא את הספרה הזאת עם אור הלהבה של לבך.


בקש וקבל תמיכה ממדריכי האור, שמלווים אותך בדרך הרוחנית כשאתה פונה אליהם להאצלת אורם עליך. מדריכי אור אלה מלמדים אותך שהאור שבך ממיר כל דבר סביבך לרטט גבוה יותר, רק בעצם נוכחותך הרגועה עם לב פתוח.


שי זה ניתן חינם לכול מי שיכול להדהד עם אור רוחני. כאשר יש מודעות לכך שאור אלוהי נמצא אתך תמיד במרכז לבך בהיותך בהתמדה בדרך הזאת של להיות כלי לאור יומיום, חוש שהלב שלך נפתח יותר לאמון ביקום ובחיים ותהיה תמיד בשלווה, לא משנה מה קורה מסביב.


מהיום התפנה לזכור כל יום שהנך אור אלוהי בפעולה !


הזמן כל יום את האור לעבוד בחייך ומשוך אותו בהכרה מודעת דרך הדמיה של שמש קורנת. שב בתנוחה נוחה חש רגוע ובכך מאפשר לאנרגיה שלך לזרום לכל גופך.


דרך נשימה עמוקה האור זורם דרך עמוד השדרה שלך ואתה נותן לו לקרון אור החוצה. ככל שתתן לאור לקרון החוצה, תתמלא באור בהיר חדש וטהור. האור מזין את התאים בגופך, את הDNA שלך ואת האטומים בגופך. עם כל נשימה רגועה, ההילה מתרחבת סביבך לשדה רוטט יותר באור שממלא את כל החדר ומעבר לו.


עשה זאת במיוחד כאשר אתה חווה כאב בגופך. אז כוון את זרקור התודעה שלך לאזור הכאב והפנה לשם את האור, עם הבנה שהאנרגיה של האור זורמת בעקבות המחשבה והכוונה שלך ישירות למקום זה.


היה מודע לכך שכל כאב פיזי נובע מעומס כלשהו ברמת המחשבה וההרגשה. זה מפנה אותך מידית להירגע ולטעון את הכלי האנושי שלך עם אור. זוכר שאור הנו כוח רב עצמה להתמרה ומודה על כך !


"Heaven's Light" Peaceful Music, Relaxing


 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page