top of page
  • רחל לב

לחשוב עם הכרת האחד


~כאשר אתה נכנס למדיטציה, עם כוונה לנוע מעבר לענני המחשבות של נפרדות, בקש מהנוכחות האלוהית ששוכנת בך לעזור לך לראות אחרת. כך, אתה נעשה מודע לתובנות שבאות אליך ומראות לך נקודת מבט שונה להסתכל על החיים.


לעתים, העננים שהעיבו על הכרתך פשוט נעלמים. זה נובע ממצב השלווה שאתה מגיע במדיטציה. הנוכחות החכמה שבתוכך מושכת אותך פנימה כאשר אתה מאפשר זאת, כדי שתחוש את הנועם שלה. היא מאוד עדינה ומובילה אותך להשיג הכרה באמת ההוויה. כאן לזמן אין משמעות.


מה שנדרש הוא רק נכונות שלך להתמסר לשלוות נוכחות האל שבפנים. בקשר כזה שמתפתח נוצרת בך תחושת בטחון ואמון וזה מאפשר לשמחה שקטה להיות נוכחת בחייך, כי כל הבעיות נראה שנעלמות כך. עצמיותך החכמה יודעת אותך יותר מאשר האישיות יודעת ואתה בוטח בה.


המעורבות שלך עם עולם הצורה מביאים אותך לפעמים לתחושה שנצחיות רחוקה ממך. מה שאמת לא נחווה תמיד כאמתי בהכרה האנושית. זאת הסיבה שאתה נכנס פנימה לנוח באור שבפנים.


כאן האור הוא אמת נצחית מעבר למילים. אתה מגלה שמקום זה בהכרה שלך תמיד ישנו. כאן אתה מוזן באור האהבה ומחובק. זה מקום של שיתוף עם הרוח הפנימית שנוכחת בכל כהכרה אחת. כאן אתה חש אוהב ואהוב.


זהו שיתוף אמתי. כאן אין הבדלים, כי האור הוא אחד בהכרה האוניברסלית שבה אתה שוכן. מקום זה בהכרה הוא כה נינוח שאתה תמיד חוזר לענייניך במצב רענן ועם הבחנה חדה יותר מה אמתי ומה לא. שלווה אלוהית נוכחת בכל תא בגופך ואתה יוצא לחוויות החיים מחוזק ויציב בהכרה בהירה ונינוחה.


דבר זה משפיע עליך וגם על הסביבה שלך, כאשר אתה בהכרה בהירה כזאת. הכרת התודה שלך בכל דבר שנוכח בחייך, פותחת את לבך יותר לשמחה וזה מביא לך איזון מלא בין מה שאתה מרגיש וחושב. כך גם ההתמדה שלך בנתיב הרוחני היא יציבה וקבועה כל יום מחדש וזה מוביל למקצב הרמוני בחייך בכל מובן.


זה מלמד אותך להתמיד בצלילה פנימית זאת לתוך בריכת השלווה שמחכה לך כל יום כדי שתתמזג עמה ואתה מצהיר:


" שלווה הנה מה שאני קובע לי כסדר עדיפות ראשוני שאין חשוב ממנו. שלווה זה המקום שמביא לרפא ולחזק את ההכרה הגבוהה שלי כל יום. היום אני מבין יותר את המשמעות של לחשוב בהכרת-האל שלי. אני מכיר בכך שמחשבה אלוהית היא קדושה. היא רואה רק אחדות, יופי ותמימות. כעת הנתיב הרוחני שלי מוביל אותי יותר לאידאל זה !"


מה שמקצר את הנתיב הזה אל הכרת קדושת החיים זו ההבנה שההכרה שלך היא באמת חלק מהכרת-האל. רק אתה כיסית אותה במחשבות לא אמתיות. זאת רק האישיות הארצית שלא מודעת למחשבה האלוהית שקיימת תמיד מאחורי ענני ההכרה האנושית שלך.


דבר זה מלמד אותך להיות ער בהכרה. להתבונן בערנות מה האגו מנסה לומר לך או להוביל אותך לעשות. כאן עליך להפעיל הבחנה חדה ובחירה מה לקבל למרחב ההכרה שלך ומה לא. בנחישות ובהתמדה זה נעשה קל יותר וטבעי. ואתה מודה על כך ! שלוות האל נמצאת במחשבות שלך אותן אתה חולק עם האל.


אתה מתאמן על כך במסירות. אם אתה חווה התנגדות, אתה מזהה זאת מידית בהכרה המתבהרת שלך ומשחרר זאת ברצון. זיהוי המחשבות שאינן תואמות להכרה אלוהית נעשה טבעי ואתה זוכר יותר שמאחורי העננים ישנה שמש זורחת. שם ישנה הכרה טהורה ללא הפרעות של אשליה.


כאן אתה מודה לנוכחות האלוהית, אור השכינה המטהרת שתמיד מחכה להחזיר אותך הביתה להכרת אל בחוויית החיים המושלמים.

 

היום נוכל להתמקד באמת זאת של הכרת האחד שתמיד נמצאת בתוכנו ונבחר להתמקד באמת זאת ולחשוב דרכה. נאמר לעצמנו :


"באימון הרוחני שאני עושה כל יום אני מבחינ/ה שכאשר אני נעשית מעורבת בענייני העולם החומרי, אני לעתים מאבדת את התחושה שיש בהכרת אחדות. כדי לחזור להכרת האחד, אני מפנה זמן להתכנסות פנימה ואני הולכת בעקבות הנוכחות האלוהית שלי שהינה עדינה, שלווה ואוהבת. היא מגלה לי את העצמי הנעלה והחכם שלי שמוביל אותי למקום בהכרה שם אמת שוכנת. מקום זה בהכרה שלי תמיד ישנו והוא אינו משתנה. הוא מחובר לרשת ההכרה האוניברסלית. שם כולם שותפים להכרה פנימית אחת. שם אין הבדלים. שם כולנו הננו אור אחד ! "


 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page