top of page
  • רחל לב

אני הנני אור העולם

האמת היא שכל אחד מאתנו הנו אור העולם כילד אלוהי. כולנו הננו אותו אור אחד, למרות שאנו רואים את עצמנו כזהויות נפרדות. באמת האלוהית ישנו רק בן אלוהי אחד והוא כולל בתוכו כל אחד. האהבה של האל מוחצנת תמיד כאחדות הקיום. כך זה בתפישת ההכרה האלוהית המתייחסת לבריאה כאחד.


כאשר אנו מתמקדים בהכרה על בן אלוהי יחיד זה כאמת האולטימטיבית שישנה, אז יש לנו אפשרות לשחרר כבלים של רעיונות כוזבים שניבנו בנו והסתירו את האמת של אחדותנו. כעת התפקיד שלנו הוא לחזור לתכלית הקיום האמתית שלשמה באנו לחיים ולזכור את האמת. אין דבר יותר חשוב מזה היום.


באור האמת אין "אני פרטי" נפרד, כי האור נוכח בכל החיים כאחד. כאשר אנו זוכרים שכל אחד מאתנו הוא עדיין כמו שהאל ברא אותו, אנו זוכרים את האמת אודות עצמנו. כך אנו מתפקדים כמו שצריך על פני האדמה. אור ואהבה הם זהים.


אם תכלית נשמתנו היא להיות אור העולם כמו שנבראנו, אז עלינו להיות ביטוי של אהבה. תפקיד נשמתנו הוא להחצין אהבה בחיים. זאת הסיבה שבאנו לקיום. עם זאת, הצורה וההקשר בהם נבטא אהבה הוא ייחודי לכל אחד.


לא משנה מהי הצורה, עלינו לשחרר עכבות לאהבה כי אהבה היא מהותנו. לכן, כל מה שאינו אהבה הוא דימוי כוזב ודימויים כאלה עלינו לשחרר מההכרה והלב. הלימוד הרוחני מנחה אותנו לעבור להיות מאדם מבודד, מפוחד, אשם, מאשים ומרוכז בעצמו, לעבר ביטוי שלם כאור העולם.


זה ניתן להשגה על ידי בחירה מודעת ונחושה לוותר על הכבלים של רעיונות בהכרה, שמכסים על זהותנו האמתית. זה באמת דורש מאמץ מתמשך, אבל זה אפשרי על ידי מודעות ורצון להתגבר כדי לממש את יעוד הנשמה בחיים ולהיות ביטוי של אהבה.


כאשר אנו חשים מאושרים, נבחין שזה בא ממקום שבו נכנס אור להכרה שלנו ומתיישב בלב, כאשר פעלנו מתוך אהבה. נזכור שהמחשבות והרגשות שלנו הן ראי מצוין למערכת האמונות שלנו. אתן ניתן להבחין איפה אנחנו בכל רגע נתון.


לכן, חשוב שנבנה מערכת אמונות שמתואמת עם אהבה והכרה מוארת. זה יעזור לנו להיזכר מהי תכלית חיינו האמתית שמביאה לאושר האמתי, כי אושר מושלם, זוהי כוונת הרצון האלוהי מאז שנבראנו.


עצמת האור האלוהי נשארת בתוכנו תמיד ממתינה להכרה בה.


דרך הכרה בעצמה זאת, ניתן לשחרר כל אמונה שאינה אמת, שיושבת במישור תת המודע. מי ייתן והיום תינתן לנו הזדמנות להציע את אור האהבה ולא שום דבר אחר.


מי ייתן ונראה תמימות ולא שום דבר אחר. מי ייתן ונראה את אחינו כאחד אתנו, חולקים אתנו את האור של העולם !

 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page