top of page
  • רחל לב

הכרתי היא חלק מהכרת האל

~ האמת אותה אני לומדת לאמץ היא שיש לי חלק בהכרת האל,

בקדושת החיים והיום אני חוזרת לתמימותי ~

היום אני מתחילה לאמן את הכרתי מחדש. אני לומדת לשים לב לכל דימוי עצמי שאני מפעילה בהכרה. מה שלא הולם אמת אלוהית, אני לא נותנת לו מקום בהכרה שלי. מה שאני לומדת הוא שהכרה אלוהית היא הכרה של אהבה אוניברסלית על פי חוק האחד. אם המורשת שלי אלוהית, אז גם לי יש חלק בהכרה אוניברסלית.


לכן היום אני בוחרת להתבונן בדימויים שמקרבים אותי למורשת שלי. אני מתבוננת באשליות שאמצתי ולוקחת אותן אל אור האהבה שנמצאת בתוכי ממתינה להתמיר ולתקן את מחשבותיי המוגבלות.


כאשר אני מתבוננת במצבים בחיי, אני בוחנת איזה מחשבות יש לי לגביהם. איזה דימוי יש לי על החיים. אני מבינה שאם לא אעשה זאת ולא אהיה מוכנה להסתכל מקרוב בדימוי העצמי שלי, אז כל דימוי כוזב יישאר לא מודע בהכרתי ולא יתוקן. לכן אני פונה פנימה לשקט האלוהי שבתוך לבי ומזמינה את רוח האל להתמיר כל מה שלא הולם את אלוהותי.


אני מכירה בכך שאני תופשת את העולם שלי על פי בחירתי בכל רגע נתון. אני יכולה כאן ועכשיו לבחור לבטל את האמונה שביססתי על פי מערכת החשיבה האנוכית שמבטאת נפרדות. אני בהחלט יכולה לבחור לתפוש את האמת של הכרה אלוהית קדושה כוללת שאני חלק ממנה. תפישה זאת מתאמת יותר ויותר את המחשבות שלי עם ההכרה האחת וזה עוזר לי לשחרר את האמונה במחשבות של נפרדות.


היום אני בוחרת להתמקד על איכויות החיים האלוהיים שהם זכותי המולדת. אני מתמקדת על האמת של מי אני כבת-אל. אני מצהירה הצהרות חוזרות על מי שאני באמת והן מביאות אותי לשלווה ושמחה משום שזה משתקף דרך עצמיותי האמתית בחיים.


הרעיון של היום מביא לי הקלה רבה. הוא מספר לי שאני לא פגיעה, בודדה או מפוחדת או כל דימוי כוזב אחר. הוא אומר לי שאני טהורה, תמימה וקדושה בהיותי חלק מהכרת האחד ושזאת האמת הקבועה והנצחית.


לכן, כל פעם אני מזכירה לעצמי שאני הנני חלק מהכרת האל ושאני קדושה בהכרה זאת אני דורשת כך את תמימותי מחדש. אני דורשת מחדש את מקומי בהכרת האל. אני מצהירה את שלמותי ושזאת זכותי מתמיד.


אני דורשת מחדש את עצמת האל כשלי. אני דורשת מחדש את עצמיותי. אני מכירה תודה על כך שאינני הדימוי של קטנות וחוסר אונים שחשבתי פעם. כעת הערך האלוהי שלי מחזק אותי יותר ואני מחזקת אותו בהכרתי, ומשייכת זאת לכל אחד אחר. אף אחד אינו פחות או יותר, כי האל נתן את עצמו לכל. כעת אני נחה בהכרת תודה זאת בשמחה.


אני מבחינה שעבודה הכרתית זאת עושה אותי ערה יותר למחשבות ולמעשים שלי. יש כה הרבה על מה להתבונן ולמה לשים לב. ישנן הרבה מחשבות שאני מתייחסת להם עדיין כנורמליות, צפויות ולא מזיקות. זה רק משום שאני לא ערה להם בדרך מודעת.


כאשר אני מיישמת יותר את מה שאני לומדת בדרכי הרוחנית, זה מביא אותי למיקוד והיזכרות. אני נזכרת יותר שמחשבות מביאות לתוצאות. אני מתמקדת יותר בתפישה שאני לא נפרדת מכולם או שונה מכולם במהות. כולנו חלקים בהכרת האחד, מקור החיים המקודש. זה אומר שהחיים קדושים וכך גם אני. היום זהותי מתגבשת יותר ואני מתעוררת כך לאמת בהכרת תודה.


 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page