top of page
  • רחל לב

הרצון האלוהי הוא רצוני

באור הרצון האלוהי האחד אין מאבק. כאשר אנחנו חווים מאבק זה תמיד מצב של אשליה. כאשר אנו מבינים זאת, אנו מוכנים לראות שמאבק הנו אשליה שיש לשחרר, כי זה חסר משמעות ואז שלוות האל חוזרת למודעות ערה שלנו.


לעומת זאת כאשר אנו מתפתים להאמין במאבק כדבר אמתי, אנו יכולים לזכור את המשפט שאומר: "בבריאה ישנו רק רצון אלוהי" ועלינו לזכור שבהכרת האחד אין מאבק.


כאשר אנו קמים בבוקר עלינו לבדוק את רשימת המטרות שהצבנו בחיינו ולהבחין אם הן מייצגות מטרות שדורשות מאבק ולברר אם אנחנו חייבים לעשות אותם תחת לחץ. בשעה כזאת של התבוננות נזכור שאין רצון מלבד רצון האל רצון הרואה הכל כאחד.


בהבנה זאת נוכל לקבל החלטה שמטרות הנושאות פוטנציאל למאבק אינן אמתיות. הן רק נובעות מהעצמי המוגבל והנמוך, חסר הביטחון והמפוחד. השאיפה שלנו תהיה לסגת מעמדת החשיבות שהצבנו למטרות אלה בחיינו.


דבר זה מביא תמיד לרוגע ושלווה, בטחון ואהבה. נחוש זאת לפי המתח בנשימה שלנו. האם אנו נושמים יותר בקלות ?


במצב רגוע זה אנחנו פתוחים יותר להדרכה מהרוח הפנימית שהנה הכרת האחד. אם אנחנו מוכנים לקבל הדרכה זאת, אז אנו נדע בבטחה להיכן עלינו ללכת, מה עלינו לעשות, מה לומר ולמי.


נוכל לקחת את אותה רשימת המטרות שלנו אבל כעת מונחים תחת הדרכה שונה. זו הדרכת הרצון האלוהי שרואה את התמונה הכוללת, דרך העצמי הנעלה. עם חזון הרבה יותר גדול ההדרכה הפנימית שלנו מובילה אותנו בכל רגע במשך היום בלי מתח ומאבק.


כאשר אנחנו משחררים את התפישות של נפרדות מההכרה הרדומה שלנו , אנו משחררים את הנפרדות מחיינו כדבר שהנו אמתי. אנו מתמלאים בשלווה, בשמחה, באיחוד מושלם עם הרצון האלוהי - אהיה אשר אהיה.

 

-היום זהו יום נוסף באימון שלי לעבר התעוררות-


כשאני מתפתה להאמין שמאבק הוא אמתי, אני יכולה להזכיר לעצמי: " אין לי רצון מלבד הרצון האלוהי" ! ברצון הגבוה שלי אין מאבק !


דבר זה עוזר לי להשתחרר מרעיון של מאבק. אני לא נלחמת במאבק, אני לא מתגוננת ממאבק. אני רק רואה שהוא חסר משמעות ואני משחררת זאת. זה כמו המשמעות האמתית של סליחה - לשחרר. כך זה מוחלף בשלווה.


היום אני מוכנה לנוח בהיזכרות זאת של הכרת האחד. אני מוכנה לראות שהאמת היחידה היא שכל מחשבה של מאבק ונפרדות היא אשליה. לכן היא לא יכולה להיות חלק מעולמי. באימון חשיבה זאת, אני יודעת שאני משרתת את האהבה, ואת השלווה שתומכת בי עם ביטחון.


ללא האשליה של מאבק, מציאות של שלווה ממלאת את עולמי והכרתי בהירה ויציבה. כעת זוהי התשוקה שלי לזכור במלואי שהרצון שלי הוא הרצון האלוהי לטובתי הנעלה ולטובת כולם.

 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page