top of page
  • רחל לב

יש בידי עצמה לבחור באמת ולהשתחרר

הדרך הרוחנית מלמדת אותנו לקבל את האמת האלוהית ולשחרר את אחיזת האגו באמונה בנפרדות.


האמת אומרת שכל מה שהנו אמתי הנו שלם אחד בהכרת האל. אחד זה, הנו שלם מתרחב וחסר שינוי בשלמותו הנצחית.


זוהי זהותנו הנצחית וזהו היקום כמו שהאל ברא אותו. כאן האמת האלוהית מעודדת אותי לשחרר מה שאינו אמת ואינו אמתי. ואני מצהירה אמת זאת ואומרת:


" העצמי הגבוה הנו זהותי האמתית והזהות האמתית של כל אחד אחר. דרך עיני העצמי האמתי שלי אני רואה את היקום כפי שהאל ברא אותו.


מי יתן ואקבל את האמת היום. אל תתן לי לשנות את הבריאה האלוהית ולתת לה דימוי של עצמי אידיבידואלי נפרד.


תן לי להשתחרר מדימוי עצמי שגוי ולקבל את האמת של העצמי האוניברסלי האחד שהנו העצמי האמתי. תן לי לקבל את הגאולה דרך קבלת האמת של זהותי האמתית היום.


אני בוחרת לקחת אחריות עבור העולם שאני רואה דרך עיני העצמי האמתי שלי. "


היום נכיר שאמת זאת חיונית לשחרור שלנו. כל עוד אנו מאמינים שכל דבר בעולם שנראה לנו אינו מעשה ידינו אנו נעשים הקורבן של עולם זה.


אנו חסרי עוצמה לעשות משהו בקשר לזה. כשאנו לוקחים את מלוא האחריות עבור העולם,


אנו מחזיקים במפתח שפותח את כלא התודעה שלנו כדי שנשתחרר ונחזור לתודעת גן-העדן, שם נבראנו ושם קיים העצמי האמתי שלנו באמת.


ההחלטה מה שאנו רוצים להאמין באמת הנה תמיד שלנו. זוהי נקודה שחוזרת ונשנית בהרבה דרכים רוחניות.


האגו שם לנו כל מיני מסכים וצעיפים ומנסה להסתיר את העובדה של אמת ההוויה שלנו. הוא נותן לנו כך אשליה שמה שאנו רואים דרך מה שקורה בעולם, נמצא לחלוטין מחוץ לשליטה.


הקיום של האגו תלוי לחלוטין על אמונתנו בכך. לכן, ההכרה שהעולם וכל דבר שאנו רואים וחווים הנו של החלטתנו המידית, שמביאה לנו להשתחרר.


היום נבין יותר שאף אחד לא רוצה במודע להיות בכאב, בבידוד, בפחד ובאשמה. רק הכרה עם טעות החשיבה האנושית מביאה לתת מודע להיות אחוז בעולם של אשליה.


כאשר אנו מקבלים את עצמנו כמו שנבראנו, אנו משתחררים מעולם מוגבל וזמני. רק בנו תלויה החלטה זאת להשתחרר או להכחיש את האמת.


בהחלטה זאת אני אומרת היום:


"תודעת גן העדן היא הבחירה שאני מקבלת והיום אני מחליטה לזכור שאני נשארת תמיד כמו שהאל ברא אותי וזה מתאפשר להיות כך כאשר אני מחליטה לתפוש את האמת האלוהית בהכרה מודעת.


אני לגמרי מוכנה לקבל את הרעיון שאני ואחרים בעולם אחראים לכל דבר שנגלה לנו, וכעת אני מקבלת את זה שיש לי את העצמה להחליט לשנות את תפישת העולם שלי, כדי לא לבחור יותר לראות פחד ואומללות !"


במדיטציה שלי היום אני מבקשת מנוכחות האל ששוכנת בי להראות לי את המקומות בהכרתי שבהם בחרתי להאמין באופן לא אלוהי. גם כאשר ביקשתי לקבל ריפוי למחלה או כל דבר שהגביל אותי בתפישה ויצר את חוויותיי המוגבלות.


===


היום לא נבזבז זמן לנסות להבין למה בחרנו בכאב במקום שמחה. רק נבקש מרוח הקודש שמלווה אותנו תמיד, להזכיר לנו במשך היום כאשר אנו בוחרים בחשיבה מוטעית, לחזור מיד להכרת האמת האלוהית.


היום לא נעמיד פנים שנסיבות שקורות הם מחוץ לשליטתנו. נקבל שהאל לא יצר אותנו להיות מפוחדים ולכן אם אנו חשים כך, נבחר להחליף את האמת האנושית באמת האלוהית.




 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page