top of page
  • רחל לב

אני בוחרת לראות את האמת

~ החכמה האלוהית מלמדת אותנו שכאשר אנו מתחילים להסתכל על דברים באופן שונה, אז תהליך הריפוי מתחיל. יש להבין שאין צורך להיחפז בתהליך וחשוב שנהיה בסבלנות. כאשר נבחר בהדרכה מהעצמי האמתי כדי לראות את האמת נבקש ונקבל. נבקש מנוכחות האל להראות לנו איך להתבונן על אדם או מצב באופן שונה. נבטח שתשובות מגיעות כאשר אנו מבקשים ונתפנה להאזין להם. כאשר אנחנו רואים דברים באופן שונה, העולם מחוץ לנו והאחרים בתוכו גם הם יראו אחרת.~



החכמה האלוהית מלמדת אותי שכאשר אני רואה את החיים באופן שונה, הם נגלים לי אחרת, זאת משום שאינני נושאת יותר מחשבה שלילית, גינוי, בקורת או כעס על אנשים או מצבים בחיי. זהו חוק המשיכה, שאומר: דומה מושך דומה. היום אני נחושה לראות דברים אחרת. אני נחושה לאפשר לרוח האל שבתוכי להראות לי בכל רגע נתון מה שקורה באמת דרך עיני האלוהי, דרך חוק האחד.


ראשית אני מקבלת את זה שהטבע שלי ביסודו הוא של שפע, של טוב ואהבה אלוהית. אני מבינה שמה שמונע את החוויה של זה בחיים, זה האופן המוגבל שבו אני רואה או את עצמי או את האחרים בחיי.


לכן, אני נכנעת לעובדה שאני עדיין זקוקה להדרכה פנימית משום שאני בעלת חזון מוגבל עדיין. אני נכנעת לרוח האל השוכנת בי לא בגלל שאני רעה או אשמה, אלא משום שאני בוחרת לזכור את התמימות שלי כילדת - אל ואת האיחוד שלי עם אהבה אלוהית. לכן, כאשר אני נחושה לראות, אני מסייעת לאהבה האלוהית בתהליך הריפוי שלי ומקבלת שהיא התפקוד היחיד שלי. זהו לא התפקיד שלי ליצור שפע וביטחון, כי הרי כל זה כבר נברא מבראשית. אני היא זאת שהסתרתי את זה עם הצעיף בהכרתי.


כאשר אני נחושה לראות דברים באופן שונה, אני מזמינה בכך עזרה שמאפשרת לאמת על החופש שלי לבוא לחוויה שלי. אני יכולה לבטוח בכל רגע שנכונות רצינית שלי מביאה אותי קרוב יותר להיזכרות ולחוויית מי שאני הנני באמת.


אני נחושה לראות דברים באופן שונה וזה אומר שאני מוכנה לראות את נוכחות האל בכל מקום. מעבר לצעיף של האשליות ישנה אהבה אמתית באחיי ואחיותיי ובעצמי. אני נחושה לראות אהבה זאת במקום כל ביטוי של מחשבת נפרדות. אני נחושה לאפשר לנוכחות האלוהית להראות לי את התמימות והאיחוד של עצמי אחד שישנו בכל הבריאה. אני נאחזת באהבה אלוהית וראייה אוהבת זאת יוצרת עולם חדש.


אם אני מוצאת את עצמי מחזיקה אפילו בקמצוץ כעס, אני מוצאת שזה עוזר בכך שאני שואלת :


" איך נוכחותי האלוהית רואה מצב זה ?


איך את רואה אדם זה ? הראי לי !


זה יהיה לתועלת מצדי להשקיט את הכרתי ולהקשיב לה. כשאני מסכימה לשחרר את דעותיי האישיות ולקבל בהכנעה שאני עצמי לא יודעת כלום, כי אינני רואה את התמונה הרחבה ואת הסיבה לכל דבר. אז אני מוכנה להיפתח לנוכחות האל החכמה לתת לי הבנה.


אני יודעת שהבנה אמתית באה להכרה שקטה. לכן אני מאפשרת להכרתי להירגע ולקבל הבנה של איך עלי לראות דברים באופן שונה. יש בי כעת יותר נכונות להכיר בכך שאני לא יודעת בעצמי את התשובה ולכן אני פונה למקור החיים שהנו אהבה כדי ללמוד איך לראות דברים באופן שונה.


צער הוא צורה של הרגשה שלעתים אני לא מודעת לו בתוכי. דרך אחת שצער מתגלה, היא כאשר אני מאוכזבת ממשהו שחוזר על עצמו בחיי ומפריע לי. כאשר אני מתבוננת בזה אני רואה איך האגו עובד בכל מיני דרכים קטנות, כך שהוא גורם לי להדחיק כעסים וצער ואז שוב זה צף ועולה בחיי אם אינני מתמירה זאת מהכרתי ומלבי.


היום אני בוחרת לחזור לאהבה משום שברור לי שכעס לא משרת אותי בחיי. אני מבינה כעת שגם אם זוהי הפרעה קטנה ביותר, עלי לנקות אותה כדי להשתחרר. יותר מכך, אני מבינה שכל מחשבה שאוחזת בי בנפרדות מהמקור ומאחי ואחיותיי, היא הרסנית למודעות האמת שלי.


זוהי הסיבה שנחישות לראות הכל שונה, היא נכונות חשובה בגישה שלי לריפוי עצמי. איך לראות זאת באמת, זה נתון בידי הנוכחות האלוהית שלי, אבל הנכונות שלי פותחת את הדלת להשלמת השחרור מפחד, כדי שאוכל לחזור הביתה, לאהבה אלוהית. כאשר אני יושבת ברוגע ומאפשרת לעצמי האמתי שלי להיות נוכח יותר, אני מכירה בכך שהמחשבות שבאות מתת המודע שלי אינן האני שלי באמת.


אני מתבוננת בהן, אם הן מראות לי על בעיה עם אדם או מצב כלשהו. אני בוחרת לחשוב אחרת לגבי אותו אדם בחיי או כל מצב בחיי שאני מזהה כלא אמתי. אני מבינה שאני יצרתי מצב זה ועליי להסתכל על זה ללא שיפוט עצמי או אשמה. ככל שאני מאפשרת לעצמי להרגיש יותר נוח עם עצמיותי האמתית כמודעות הערה שלי, אז המיקוד שלי נע מראייה חיצונית לראייה פנימית.


כעת זה העצמי האמתי שלי שרואה בעיניי האלוהי, זה שרואה בעיניי האהבה. אם אני רואה זאת כך, זה אומר שהכול קורה בתוך עצמי ואני מרשה כך להכרה שלי להירפא מכל פצע של נפרדות. אני זוכרת שאין חלקים נפרדים באמת. ישנו רק אחד. אני הנני שלם מאוחד ומעולם לא היה משהו אחר.


מהיום אני נחושה לראות אחדות זאת בכל. אני מוסרת את עצמי לרוח-האל כדי לנהל אותי בכל רגע ובכך זה נעשה לשלי בהכרה ובלב. כעת אני בוחרת לראות דברים אחרת. אני משנה את מחשבותיי והעולם משתנה.


מהיום אני בוחרת לראות אותך שמח, אותך טוב, אותך מלא אור, אותך מלא שלווה וכך אני חווה את עצמי. זה משום שמה שאני רואה בך הנו מה שאני רואה בי.



תכנית אימון רוחני מוקדשת למחפש הרוחני

- המעבר מהאנושי לאלוהי-

 לקוראי הבלוג
  למחפשי הדרך  להשתחררות
      מה הוא האימון הרוחני שנדרש בנתיב:

 

- יש להתאמן במודע עם הנוכחות האלוהית הפנימית שלנו כל יום ובחיי היום יום.


- לבקש ניקוי מהאור האלוהי שממתין לבקשה זאת תמיד, לטהר כל שגיאה שיושבת בתת מודע.


- לדחות במודע כל מחשבה שאינה אהבה, שתיכנס להכרתנו המודעת, גם לאחר ניקוי עם האור.


-לעשות תכנות על ידי הצהרות ולומר דרכן מה אנו רוצים להשיג בהכרה המודעת.


- לעשות מדיטציה כל יום , להתחבר לנשימת החיים שהבורא נושם דרכנו ולמשוך את האור שלו.


- להתחבר ללהבה הפנימית שבוערת במקדש הפנימי שלנו, לנוח שם כשהאור מנקה מה שבקשנו.


- לטפח במדיטציה את האור הפנימי ולהעצים אותו דרך התבוננות פנימית עמוקות לתוך מרכז ההוויה

.
-  להודות ולשבח את הכוח האלוהי שמפעיל אותנו תמיד בשלמותו. זהו כוח חכם ואוהב והוא עצמתי

.
- לבקש את הדרכתו וחכמתו בכל דבר שנדרש לעשות בחיים.


- לדרוש שהוא ייקח בעלות על חיינו ולהיכנע לזה עם אמונה בו, בכל דבר ובכל אתגר.


- לשמור על טוהר הגוף הפיזי. לא להכניס לגוף כל רטט מהרטטים הנמוכים שיש בגוף החיה.

    זה מפריע לגוף-האור להתפתח.


- להתמסר בחיים לשירות רוחני לאחרים. שירות לחיים מביא לצמיחה וממוסס את שליטת האגו ,

   אם זה  ניתן ללא תנאי.

לעבור מתפישת עולם מוגבלת הבנויה על נפרדות ומאבקים לתפישת עולם מואר, חסר גבולות של אנושות  הרמונית החיה באחדות ואחוות אחים,  זה דבר שאינו חלום אלא אמת  עתיקה ונצחית אותה חוו בעבר יחידים וכיום היא נפתחת לפני כול אותם אלה שבוחרים ליישם את המשפט "דע את עצמך" במלוא מובן המילה.

אם אתם רוצים לצאת ממציאות שבה האנושות חווה מאבק, נפרדות וסבל ולהיכנס לחיים חדשים במציאות חדשה של שיתוף, אחדות ואחווה עליכם להשיג זאת בהכרה ובלב באופן מעשי ויחידניעל כל אחד ואחת להסכים לקחת יוזמה אישית ולבחור בדרך חדשה של חשיבה והרגשה יום יום, במסירות ודרך משמעת עצמית של הנשמה.

 

העולם הנגלה לעין לא ישתנה בשום צורה אחרת מלבד שינוי תפישת המציאות אותה יש ליישם דרך המהות הפנימית  שמובילה את נשמת האדם לגאולה ותחיית התודעה לאמת ההוויה. יש להכיר באמת זאת בהכרה בהירה וליישם אותה דרך בחירה  חופשית שניתנה לנו והזמן לזה הוא עכשיו !

bottom of page